Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb vandaag mijn Roxio HD Game Recorder binne gekregen, hieronder mijn eerste productie. Ik moet denk ik alleen nog de kleuren veranderen, verder heb ik een intro voor mijn verdere video's nodig, iemand zin om er een te maken>

http://www.youtube.com/watch?v=oqNmEGuzx5k

Leuk gemaakt, gebruik je de Tiger camo veel?

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Leuk gemaakt, gebruik je de Tiger camo veel?

Uhmm nee niet echt, ik gebruik(te) vaak golden camo voor de wapens waar ik het op had anders geen camo of de simpelere zoals Red. Maar nu speel ik MW3, maar als de lagg etc. niet gefixed wordt ga ik gelijk Black Ops spelen zodra ik 10th Prestige ben!

• 2 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Bump :$

Ik ga denk ik weer terug Black Ops spelen, Ik vind de multiplayer beter. MW3 blijf ik zoiezo ook spelen :)

Geplaatst:

Goed idee, dat ben ik nu ook weer aan het doen. De maps in Modern Warfare 3 zijn niet veel bijzonders, in Black ops zitten wel een aantal slechte maps. Maar de maps die tof zijn zijn de beste in de Call of Duty serie, daar heeft Treyard zich echt in overtroffen tegen over Modern Warfare 2. De nieuwe Killstreaks vind ik ook niet veel spannends in Modern Warfare 3, geef mij de oude killstreaks maar. Niet dat ik Modern Warfare 3 negatief in het daglicht wilt zetten hoor, ik speel de game nog volop. De geweldige singleplayer en surival mode plus de betere wapens zijn toch wel het hoogte punt in die game voor mij.

Geplaatst: (bewerkt)

Goed idee, dat ben ik nu ook weer aan het doen. De maps in Modern Warfare 3 zijn niet veel bijzonders, in Black ops zitten wel een aantal slechte maps. Maar de maps die tof zijn zijn de beste in de Call of Duty serie, daar heeft Treyard zich echt in overtroffen tegen over Modern Warfare 2. De nieuwe Killstreaks vind ik ook niet veel spannends in Modern Warfare 3, geef mij de oude killstreaks maar. Niet dat ik Modern Warfare 3 negatief in het daglicht wilt zetten hoor, ik speel de game nog volop. De geweldige singleplayer en surival mode plus de betere wapens zijn toch wel het hoogte punt in die game voor mij.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik er hetzelfde over denk. In MW3 ontbreekt iets dat wel in BO zit, en wat BO dus ook leuker maakt (ook al heb ik het nu al maanden niet meer gespeeld :puh: :$).

Misschien zijn het wel de maps, ik weet namelijk nog altijd hoe leuk het soms kon zijn om wat te spelen in Nuketown, of hoe je enkele leuke 'traps' kon gebruiken in maps als Radiation (denk ik).

Bewerkt: door vice
Geplaatst: (bewerkt)

ben ik de enige die MW3 beter vindt dan BO?

Ik vind Black Ops wel beter dan MW3. Alleen Survival en de Campagne zijn beter. Ik vind die MW3 multiplayer maps maar niks..

Ik hoop zelf dat ze voor MW3 een mappack uitbrengen met Black Ops/MW1 maps.

Bewerkt: door BiglifeRPG
  • 4 weken later...
Geplaatst:

naja volgens mijn mening zuigt mw3

ik hou van zombie ;)

ik weet niet zeker maar ik ben van het weekend tot ronde 77 gekomen, ik dacht hoogste ronde van nederland?

maar dan komt er vast straks wel weer zo iemand aan van:

neeuj joh ik heb ronde 94 gehaald ofzo.

EERST ZIEN DAN GELOVEN!!

BEWIJS:http://www.youtube.com/user/ProjectSkrillexNL?feature=mhee

Geplaatst:

Ik vind Black Ops wel beter dan MW3. Alleen Survival en de Campagne zijn beter. Ik vind die MW3 multiplayer maps maar niks..

Ik denk niet dat ze in een Infinity Ward-game, Treyarch-mappies gaan releasen, hé :)

Correct me if i'm wrong guys :puh:

ik hou van zombie ;)

ik weet niet zeker maar ik ben van het weekend tot ronde 77 gekomen, ik dacht hoogste ronde van nederland?

EERST ZIEN DAN GELOVEN!!

Ja goed, en nu?

Geplaatst:

Ik denk niet dat ze in een Infinity Ward-game, Treyarch-mappies gaan releasen, hé :)

Correct me if i'm wrong guys :puh:

ik hou van zombie ;)

EERST ZIEN DAN GELOVEN!!

Ja goed, en nu?

ik wilde het alleen maar even laten weten?

en ik wil ook graag weten wat de andere records zijn van andere mensen zijn!

Geplaatst:

ik weet bijna zeker dat ronde 77 niet de hoogste ronde van NL is, denk dat het toch wel over de 100 ligt

nou het is niet halen zonder glitches/hacks.

Geplaatst:

Ronde 100 is makkelijk om te halen, enige wat je nodig hebt is fcking veel geduld.. (In Solo dan, Co-op inderdaad een stuk moeilijker)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...