Cheers. Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 Ronde 100 is makkelijk om te halen, enige wat je nodig hebt is fcking veel geduld.. (In Solo dan, Co-op inderdaad een stuk moeilijker) Ja ik was in Five bij ronde 42 gekomen, en er kwamen zo veel zombies dat ik gewoon de horde in rende want het duurde me te lang. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 Zombies word idd saai na een stuk of 20 rondes. Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 Zombies word idd saai na een stuk of 20 rondes. na 20 rondes word het juist leuk! na 35 word het weer saai. Reageren
Niiigel Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 !!OKE IEDEREEN LEES DIT!! ik ga voor de honderd maar eerst moet ik kijken of ik ronde 80 kan halen. maar ik weet bijna zeker dat ronde 77 het hoogste is van nederland. ik zie geen één enkel bewijs dat iemand hoger is gekomen. en volgens de reacties is de hoogste ronde 94 die ik zag op het internet. dus als ik ronde 100 haal dan ben ik denk ik wel #1? Reageren
Cheers. Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 !!OKE IEDEREEN LEES DIT!! ik ga voor de honderd maar eerst moet ik kijken of ik ronde 80 kan halen. maar ik weet bijna zeker dat ronde 77 het hoogste is van nederland. ik zie geen één enkel bewijs dat iemand hoger is gekomen. en volgens de reacties is de hoogste ronde 94 die ik zag op het internet. dus als ik ronde 100 haal dan ben ik denk ik wel #1? je hoeft hier geen reclame te maken voor jezelf, en je word er niet stoerder op omdat aan te kondigen dat je ronde 100 ga halen, dat boeit me niet en trouwens het is een FREAKIN GAME! Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Ik heb een keer samen met 2 Maten van mij in CoD WAW, ronde 856 gehaald op een Eigen Gemaakte Map genaamd ; op de PC met God Mode/No-Clip/Unlimited Ammo ect. das mijn hoogste eigenlijk best wel cheap maar goed.Wat bij deden was als wij naar school gingen ofzo, de PC aan laten staan en als een van ons terug was gewoon verder spelen. En dan zo de hele dag verder, daar hebben wij zo'n 3 weken over gedaan. Op een gegeven moment werd het zo moeilijk dat we maar kapten vooral vanwege het feit dat je er een uur over deed voor een ronde. Dat werdt gewoon heeeel erg saai. Ooit heb ik wel een x LVL 42 eerlijk gehaald op Kino Der Toten op Split Screen met een maat van me dat is mijn hoogste die ik eerlijk heb gehaald.. Reageren
Cheers. Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 mijn hoogster ronde was 44 op Five met een glitch maar eelijk gehaald was op Kino ronde 33. Reageren
Niiek Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 !!OKE IEDEREEN LEES DIT!! ik ga voor de honderd maar eerst moet ik kijken of ik ronde 80 kan halen. maar ik weet bijna zeker dat ronde 77 het hoogste is van nederland. ik zie geen één enkel bewijs dat iemand hoger is gekomen. en volgens de reacties is de hoogste ronde 94 die ik zag op het internet. dus als ik ronde 100 haal dan ben ik denk ik wel #1? Zoals ik al zei, ronde 77 is zo goed als zeker niet de hoogste ronde van NL, en weet bijna zeker dat er allang mensen boven de 100 hebben gehaald.. over welke map heb je het nu trouwens ? Reageren
Cheers. Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Sommige spelers zijn gewoone echt Pro in zombies, en vaakst met z'n 2en haal je het hoogste level, ben weleens bij een lan-party geweest waar gasten split screen ronde 52 hebben gehaald op Kino, dat vind ik best knap Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 22 maart 2012 Rapport Geplaatst: 22 maart 2012 Was dit al bekend?: http://img571.images...lsepassport.jpg Mason heeft blijkbaar een vals Nederlands paspoort Reageren
blackops Geplaatst: 22 maart 2012 Rapport Geplaatst: 22 maart 2012 Was dit al bekend?: http://img571.images...lsepassport.jpg Mason heeft blijkbaar een vals Nederlands paspoort http://callofduty.wikia.com/wiki/Alex_Mason Onderaan bij de foto's Mason's fake ID used to infiltrate Rebirth Island. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 14 december 2012 Rapport Geplaatst: 14 december 2012 Speelt iemand dit nog? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 14 december 2012 Rapport Geplaatst: 14 december 2012 Ik! Nouja, eigenlijk voor zombies Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Ik heb me onlangs dit spel aangeschaft samen met een paar maten om online te spelen. Singleplayer suckt nogal vind ik, zeker ivm COD: World At War. Ik erger me online enorm aan campers, spawnkillers en aan het feit dat je kutwapens hebt in het begin. Ik had steeds K/D's online van 3/11 etc, nu ik de Famas heb zit ik vaak aan 12/11. Dus niet zeveren dat wapens niks uitmaken, sinds ik eindelijk van de Enfield vanaf ben en die Famas heb zit ik eindelijk aan respectabele K/D's. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Geplaatst: 31 december 2012 (bewerkt) De Famas vind ik een van de fijnste wapens, op de AK-47 na. Ik heb beide Goud. Kost wel wat, en je moet prestige 14 zijn wil je Gold camo willen. En de camo kost per wapen 50,000 CoD points. Bewerkt: 31 december 2012 door Sammie_GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.