Sammie_GTA Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Daar heb ik geen last van Black Ops is beter dan Modern Warfail 3 Reageren
xoex23 Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Daar ben ik het mee eens, survival mode is slechter dan zombies, maar ik kan me er nog steeds mee vermaken, ik heb MW3 nog zeker niet afgeschreven hoor. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Volgens mij hebben ze eigenlijk de survival mode gejat van Treyarch... (Zombies) (Alleen een moderner sausje overheen ) Reageren
Bodemloos Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Survival is heel anders dan zombies maar oke. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Net een potje afgesloten, werd gewoon veel te veel gecampt.. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 (bewerkt) Survival is heel anders dan zombies maar oke. Het doel is hetzelfde, dus zo lang mogelijk uithouden tegen zombies/Russische kneusjes Bewerkt: 4 januari 2013 door Sammie_GTA Reageren
Bodemloos Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Maar dan is elke multiplayer mode bij elke game ook precies hetzelfde en dat is winnen van je vijand dus eigenlijks is alles hetzelfde volgens jou Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Ik zat in een kutslecht team, 3/27..Toen ben ik gewoon geleaved. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Ik zat in een kutslecht team, 3/27..Toen ben ik gewoon geleaved. Misschien is Black Ops toch niet zo voor jou weggelegd. Heb je al geprobeerd met verschillende button lay-outs of sensitivities te experimenteren? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 En zet je sensitivity altijd op 10! En dit is echt geen sarcasme, echt niet gewoon! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 En zet je sensitivity altijd op 10! En dit is echt geen sarcasme, echt niet gewoon! Van de muis? Die staat bij mij op 2 ofzo, anders kan ik echt niet goed richten. Trouwens, meestal haal ik net niet de 1.00 ratio, het betert echt wel..Maar net was gewoon een kutslecht potje.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Vanaf dat je deathstreaks begint te hebben van 3 of 4, leave dan gewoon.. Het is gewoon frustrerend en met 3/27 krijg je toch bijna niks van XP dus is het useless om te blijven. Welke gamemodes speel je trouwens? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 (bewerkt) Ik snap niet veel van gamemodes.. :$ Ik heb wel zo'n Nuketown server waar je slechts 2 kogels ofzo nodig hebt om te sterven, je hebt geen standaard vizier. Ik denk dat het hardcore noemt. Soms ook Search and Destroy waarbij je 1 leven hebt en per kill 500 XP erbij. S & D speel ik op een dubbel XP server, ze spelen er ook capture the flag enzo, soms met 1 leven, soms met meerdere levens. Bewerkt: 4 januari 2013 door MegaPilot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Je speelt dus op PC.. Double XP-servers, Nuketown-severs what the hell .... Nja gamemodes.. Team Deathmatch, Demolition, Domination etc etc.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.