MegaPilot Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 (bewerkt) 17/0. Bewerkt: 19 januari 2013 door MegaPilot Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 Al rushend? Half en half. RC-XD, Napalm en de Cobra gaven me ook wat kills hé. We werden zelf hevig aangevallen, rushen was niet echt mogelijk.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 Campie campie doen? :$ Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 Neen, ben daar bar slecht in. Alhoewel ik bijna altijd eerst vanuit het raam m'n pijlen afschiet(Crossbow, die ontplofbare) en een granaat gooi. Maar dat is natuurlijk niet echt campen.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 Wat is je K/d ratio nu? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 0.64, 0.20 gestegen. Laatste tijd zijn al m'n potjes positief, maar dat verandert natuurlijk amper wat als je meer dan 1000 deaths achterstand hebt. Reageren
kelwin Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 Ik was in nuketown baas met die Crossbow . iedereen zat te ragen xD Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 (bewerkt) Hoe heten die granaten waardoor je amper kan bewegen en niks ziet? (Ik denk dat het Concussion is, want flashbang heeft amper effect als ik die gooi..) En als je dan zo'n granaat gooit, ben je dan zelf veilig? Ik word ook geraakt door m'n eigen flashbangs.. Echt fucking lame als je zo steeds wordt gekilled. M'n laatste 10 potjes waren misschien 2 met een positieve K/D. Meer dan de helft van m'n deaths zag ik letterlijk niet aankomen, lame en bovenal ook nog eens onrealistisch. (Dat je geen reet ziet, sure, maar dat je niet kan bewegen voor enkele seconden? Onzin..) Bewerkt: 21 januari 2013 door MegaPilot Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 (bewerkt) Als er een flashbang in je omgeving wordt gegooid wordt je scherm wit en bij een concussion beweeg je heel langzaam en zie je heel blurry. Je moet zoveel mogelijk uit de buurt blijven van je eigen grenades want die kunnen ook schade aan jou aanrichten. Bewerkt: 21 januari 2013 door Jimmiefitz Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Geplaatst: 1 februari 2013 Heb een Nuketown FFA server gevonden, Scavenger Perk samen met een Stoner63 = OWNAGE. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 februari 2013 Rapport Geplaatst: 14 februari 2013 Ff kritiek jegens de makers van dit spel: Mes sneller dan kogels? Fuck logic? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.