FrankDangerz Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Denken jullie dat ik vanmiddag gewoon ff bij een gameshop bij mij in de buurt kan binnenrollen en Black Ops kopen? Of zal die waarschijnlijk al uitverkocht zijn? Denk aan Free Record Shop, Eplaza, Bart Smit ? Reageren
Cheers. Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 (bewerkt) Nick heeft hem al en ik nu EDT: ik heb hem!!!! Bewerkt: 9 november 2010 door Cheers. Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 INSTALLING Wil iemand me steam ? PM me Reageren
>$bram$< Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Even een kleine pauze, erg leuke game tot nu toe! Reageren
.Senne Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 De mijne is ook aan het installen, straks met twee andere real-life friends samen onze eerste match online spelen. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Ik heb hem voor 50 euro bij Eplaza gekocht Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 nog steeds niet binnen staat er op TNT track and trace al 3 uur: chauffeur is onderweg... gvd Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Ik heb hem ook niet binnen, volgende keer maar weer niet bij bol.com bestellen. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Ik heb hem ook niet binnen, volgende keer maar weer niet bij bol.com bestellen. Je had ook zelf naar de winkel kunnen gaan en een dagje wachten is toch niet erg?? Wat doen we moeilijk. OT: Wat vinden jullie van COD Black Ops. Ik ben misschien van plan om hem te kopen, maar dan moet hij wel goed zijn. Dus... wat vinden jullie er van? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Ik ben nog geen achtien, en m'n ouders zijn te druk om mee te gaan, dus kan dat alleen. Reageren
Velaro Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Ik ben nog geen achtien, en m'n ouders zijn te druk om mee te gaan, dus kan dat alleen. Je hoeft maar 16 te zijn (Ja, ook al staat er 18+ op de cover) en sommige winkels doen er helemaal niet moeilijk over. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Ik ben nog geen achtien, en m'n ouders zijn te druk om mee te gaan, dus kan dat alleen. Je hoeft maar 16 te zijn (Ja, ook al staat er 18+ op de cover) en sommige winkels doen er helemaal niet moeilijk over. Ja, dat is bij ons in de buurt. Heb daar GTA 4+Episodes gehaald. Een andere tip is gewoon om rustige te wachten op morgen. Ik snap het wel, maar anders vermaak je toch even met Cod MW2 ofzo.. Of iets anders kan natuurlijk ook. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Ik ben nog geen achtien, en m'n ouders zijn te druk om mee te gaan, dus kan dat alleen. Je hoeft maar 16 te zijn (Ja, ook al staat er 18+ op de cover) en sommige winkels doen er helemaal niet moeilijk over. Ja, dat is bij ons in de buurt. Heb daar GTA 4+Episodes gehaald. Een andere tip is gewoon om rustige te wachten op morgen. Ik snap het wel, maar anders vermaak je toch even met Cod MW2 ofzo.. Of iets anders kan natuurlijk ook. bij mij staat er: Chauffeur is onderweg, dat staat er al zowat vanaf 3 uur! ik weet niet of die dan morgen komt. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Hij is echt superawesome. De storyline kan soms een beetje warrig zijn, maar de multiplayer is echt waanzinnig. En ik ben ook verbaasd door Combat Training, want het werkt echt. De Olympia is alleen wel een kutshotgun en de Dragunov is echt superkut. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 NEEEHHH!! heb ik hem zijn de steam server overvol en kan ik niet downloaden.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.