madviper Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Oh, dat zou kunnen. Ik had begrepen dat ene Dimitri en Reznov ook al in World At War voorkwamen, en hier ook weer hun opwachting maken. Daarom had ik het idee dat dit een soort van sequel was. Voor zover ik het gezien heb was het verhaal me volstrekt onduidelijk, omdat je eigenlijk al heel snel in de actie beland. Enige referentie aan WaW is dat ze samen gestreden hebben, maar ook zonder WaW te hebben gespeeld zal je het een beetje snappen want het wordt wel een klein beetje uitgelegd. Voor de rest heeft WaW niets te maken met BO. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Weet iemand wat Dead Ops is? En weet iemand hoe je de derde zombie-map kan unlocken? Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Weet iemand wat Dead Ops is? En weet iemand hoe je de derde zombie-map kan unlocken? Ik weet niet eens hoe je de 2e moet unlocken? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Die unlock je door de campaign uit te spelen. Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Die unlock je door de campaign uit te spelen. O oke bedankt Reageren
Remcconen Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Twee simpele vragen. Ik vergelijking met MW2, is het het geld waard om Black Ops te kopen? En heeft BO nu wel dedicated servers of niet? Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Twee simpele vragen. Ik vergelijking met MW2, is het het geld waard om Black Ops te kopen? En heeft BO nu wel dedicated servers of niet? eerste dag leek het soms lang naar een match te zoeken. maar verder helemaal top Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Ik weet nu ook hoe je de derde zombiemap krijgt. In de mainmenu moet je op de triggers drukken tot je vrij bent, en dan moet je naar een computer lopen en "DOA" intypen You complete story mode to unlock five....and when your in the main menu press the triggers until you break free from the chair and go up to the computer behind you and type in DOA it will unlock dead ops Ze zeggen dat het top-down is, klopt dit? Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Ik weet nu ook hoe je de derde zombiemap krijgt. In de mainmenu moet je op de triggers drukken tot je vrij bent, en dan moet je naar een computer lopen en "DOA" intypen You complete story mode to unlock five....and when your in the main menu press the triggers until you break free from the chair and go up to the computer behind you and type in DOA it will unlock dead ops Ze zeggen dat het top-down is' date=' klopt dit? [/quote'] ik weet dat het bij de xbox rt lt ik weet het niet voor de pc. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 (bewerkt) Ik had een vraagje over Reznov: Sterft hij nu eigenlijk? Ik ben nog wel maar bij die missie met die grote raket (de derde) dus ik weet nog niet of je hem terug ziet.. Bewerkt: 10 november 2010 door End Of The Riot Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Echt gaaf dat je met z'n tweeën online kunt op Ps3 en Xbox 360 Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Ik had een vraagje over Reznov: Sterft hij nu eigenlijk? Ik ben nog wel maar bij die missie met die grote raket (de derde) dus ik weet nog niet of je hem terug ziet.. je ziet hem terug hij helpt je nog wat met wat missies in vietnam etc. en je speelt ook weer missies uit WWII die je niet gespeeld hebt in Waw Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Ik had een vraagje over Reznov: Sterft hij nu eigenlijk? Ik ben nog wel maar bij die missie met die grote raket (de derde) dus ik weet nog niet of je hem terug ziet.. Hij sterft niet Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 ik vind Reznov het karakter echt geweldig, het valse russische accent, het typische russische uiterlijk echt geweldig dat ie terug gekomen is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.