Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oh, dat zou kunnen. Ik had begrepen dat ene Dimitri en Reznov ook al in World At War voorkwamen, en hier ook weer hun opwachting maken. Daarom had ik het idee dat dit een soort van sequel was. Voor zover ik het gezien heb was het verhaal me volstrekt onduidelijk, omdat je eigenlijk al heel snel in de actie beland.

Enige referentie aan WaW is dat ze samen gestreden hebben, maar ook zonder WaW te hebben gespeeld zal je het een beetje snappen want het wordt wel een klein beetje uitgelegd. Voor de rest heeft WaW niets te maken met BO.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nu ook hoe je de derde zombiemap krijgt. In de mainmenu moet je op de triggers drukken tot je vrij bent, en dan moet je naar een computer lopen en "DOA" intypen

You complete story mode to unlock five....and when your in the main menu press the triggers until you break free from the chair and go up to the computer behind you and type in DOA it will unlock dead ops

Ze zeggen dat het top-down is, klopt dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nu ook hoe je de derde zombiemap krijgt. In de mainmenu moet je op de triggers drukken tot je vrij bent, en dan moet je naar een computer lopen en "DOA" intypen

You complete story mode to unlock five....and when your in the main menu press the triggers until you break free from the chair and go up to the computer behind you and type in DOA it will unlock dead ops

Ze zeggen dat het top-down is' date=' klopt dit?

[/quote']

ik weet dat het bij de xbox rt lt ik weet het niet voor de pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een vraagje over Reznov:

Sterft hij nu eigenlijk? :?

Ik ben nog wel maar bij die missie met die grote raket (de derde) dus ik weet nog niet of je hem terug ziet..

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een vraagje over Reznov:

Sterft hij nu eigenlijk? :?

Ik ben nog wel maar bij die missie met die grote raket (de derde) dus ik weet nog niet of je hem terug ziet..

je ziet hem terug hij helpt je nog wat met wat missies in vietnam etc. en je speelt ook weer missies uit WWII die je niet gespeeld hebt in Waw

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...