Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Ik heb ook nooit World At War gespeeld, tot hiertoe enkel Modern Warfare's, dus ik weet niet wat ik me moet voorstellen bij deze spellen van COD, het ziet er iig wel super uit ^^. Normaal gezien koop ik hem zaterdag :D.

Kan niet wachten xD.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het zeker een aanrader. Minder last van killstreaks die je om de oren vliegen, ook omdat ze redelijk makkelijk te vernietigen zijn. Wapens vind ik goed schieten, het komt een beetje meer in de buurt van CoD2 dan MW2 dat doet, en dat is echt top.

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand al combat training gedaan, vind het wel grappig uitgewerkt met het bot systeem en dan staan er ook nog een mensen uit je vriendelijst al enemies en team maten

Dat was het eerste wat ik deed in Black Ops. Wist me go niet wat er ging gebeuren, werd ik ineens door me beste maat neer geschoten, daarna door nog een paar klas genoten. Zeker vet uitgewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nu ook hoe je de derde zombiemap krijgt. In de mainmenu moet je op de triggers drukken tot je vrij bent, en dan moet je naar een computer lopen en "DOA" intypen

You complete story mode to unlock five....and when your in the main menu press the triggers until you break free from the chair and go up to the computer behind you and type in DOA it will unlock dead ops

Ze zeggen dat het top-down is' date=' klopt dit?

[/quote']

Dat is een extra, de derde map unlock je door op dezelfde computer "3arc unlock" te typen.

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand al combat training gedaan, vind het wel grappig uitgewerkt met het bot systeem en dan staan er ook nog een mensen uit je vriendelijst al enemies en team maten

Dat was het eerste wat ik deed in Black Ops. Wist me go niet wat er ging gebeuren, werd ik ineens door me beste maat neer geschoten, daarna door nog een paar klas genoten. Zeker vet uitgewerkt.

Hoe komt je daar eigenlijk? Ben wel aan de SP begonnen maar geen combat of training oid gezien. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand al combat training gedaan, vind het wel grappig uitgewerkt met het bot systeem en dan staan er ook nog een mensen uit je vriendelijst al enemies en team maten

Dat was het eerste wat ik deed in Black Ops. Wist me go niet wat er ging gebeuren, werd ik ineens door me beste maat neer geschoten, daarna door nog een paar klas genoten. Zeker vet uitgewerkt.

Hoe komt je daar eigenlijk? Ben wel aan de SP begonnen maar geen combat of training oid gezien. :-(

bij Online.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem. Ik kan niet met mijn vrienden online spelen. Elke keer als een vriend mij uitnodigt of andersom krijg ik een melding waarin het volgende ongeveer staat: "The game is not available". Super-irritant dus! Weet iemand hier een oplossing voor? Verder een super spel!

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand op PC die een andere manier heeft om vrienden te joinen? Je kan enkel friend invites sturen vanuit een game, en die persoon moet dan joinen. Niets party maken, en je vrienden worden ook niet getoond op de minimap als andersgekleurde pijltjes zoals in MW2/ze zitten soms in het tegengestelde team. :( Er is wel een tab bij servers die "friends" voorstelt, maar telkens als ik die open en er zijn vrienden op een server bezig, blijft die tab nog leeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie net iemand zeggen "je lagged alleen als je een minimum pc heb" dat is dus absoluut niet waar. Er zijn heel veel mensen met problemen wat betreft de PC versie. Daarnaast de game is net uit en veel problemen laten het spel op dit moment hard falen. Ik zelf heb er ook nog totaal geen fun in gehad omdat ik om de twee seconden wel een freeze/lag krijg en daardoor geen fun heb om dit spel te spelen. Ik hoop voor ze dat ze het snel fixen, want dit slaat echt alles. Wat betreft de minimum pc.. Ja als jij een pentium 3 hebt en klaagt over lag kan ik me het nog voorstellen, maar als jij Battlefield Bad Company op high kan draaien zonder enige lag (zoals ik) dan kijk ik wel verbaast op als ik lag in Call of Duty Black ops. Wat naar mijn idee ook nog niet eens het beste is wat ik ooit heb gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie net iemand zeggen "je lagged alleen als je een minimum pc heb" dat is dus absoluut niet waar. Er zijn heel veel mensen met problemen wat betreft de PC versie. Daarnaast de game is net uit en veel problemen laten het spel op dit moment hard falen. Ik zelf heb er ook nog totaal geen fun in gehad omdat ik om de twee seconden wel een freeze/lag krijg en daardoor geen fun heb om dit spel te spelen. Ik hoop voor ze dat ze het snel fixen, want dit slaat echt alles. Wat betreft de minimum pc.. Ja als jij een pentium 3 hebt en klaagt over lag kan ik me het nog voorstellen, maar als jij Battlefield Bad Company op high kan draaien zonder enige lag (zoals ik) dan kijk ik wel verbaast op als ik lag in Call of Duty Black ops. Wat naar mijn idee ook nog niet eens het beste is wat ik ooit heb gezien.

daarom speel ik ook op de console.

Link to comment
Delen op andere websites

Na 3 uur spelen zit ik nog maar bij de derde missie. :7

De eerste missie moest ik 3 keer helemaal overdoen, omdat Woods op een gegeven moment bleef stilstaan en niet bewoog hij was ook aan het haperen toen. :puh:

Maar ik kon toen niet verder in die missie, want ik moest hem volgen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

lvl 33 heb da crossbow, chill ding

Aug = aanrader

Ja de kleinere versie van de ak47 is ook een aanrader met rapid fire ;D

Ja, die Ak47u is echt fijn, ik gebruik grip.

En m'n emblem staat erop en de clantag ook :)

En Camo tiger.

Zo ziet ie er echt gaaf uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...