Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Og, ze zullen het wel spelen, het heeft toch iets verslavends erin, aangeboren mannegedrag, zo van: 'IK MOET ALTIJD WINNEN!!', dusja, er zullen gegarandeerd al vele uren inzitten bij sommige.

En een achievement als je in Combat Training lvl 10 word ;) Maar voor de rest zie ik het nut er niet van in.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Combat training is ook wel handig om met je punten te spelen, om te kijken of iets wel degelijk nut heeft voor jezelf om te kopem. Want een lens color is leuk maar voegt voor mij bijvoorbeeld geen waarde toe, kan die punten beter aan iets anders besteden. Zulke dingen kun je heel mooi uitproberen in combat training, of de killstreaks bijv.

Link to comment
Delen op andere websites

Combat training is ook wel handig om met je punten te spelen, om te kijken of iets wel degelijk nut heeft voor jezelf om te kopem. Want een lens color is leuk maar voegt voor mij bijvoorbeeld geen waarde toe, kan die punten beter aan iets anders besteden. Zulke dingen kun je heel mooi uitproberen in combat training, of de killstreaks bijv.

Lens Color kan je van te voren wel zien, lijkt me. Maar wapens uittesten voor het te kopen in de MP is op zich wel slim. Ik heb er alleen het geduld niet voor. :puh:

Vanmiddag een potje Domination, ons team had constant A, andere team C, en B wisselde af, wij stonden wel voor met 10 of 15 punten. Totdat het tegenteam ons ineens gaat vastpinnen op A, ik maak constant nog wel een paar kills maar er staat steeds nog wel een derder. Iemand van het tegenteam een Chopper Gunner er nog eens bij en het feest is compleet, potje beslist. Ware het niet dat mijn PS3 ineens vast loopt. :( Balen man.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nu een class met Ghost Pro, Warlord Pro en Ninja Pro. Eerst met de Enfield, maar sinds kort met de AK-47. Ik ben level 42. Ik hoorde dat na het prestigen al je COD-points gereset worden, dus ik ga die mooi uitgeven voordat ik in prestige ga. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nu een class met Ghost Pro, Warlord Pro en Ninja Pro. Eerst met de Enfield, maar sinds kort met de AK-47. Ik ben level 42. Ik hoorde dat na het prestigen al je COD-points gereset worden, dus ik ga die mooi uitgeven voordat ik in prestige ga. :)

Oke, dan weet ik ook dat ik eerst m'n punten uit moet geven voordat ik prestige unlock. Wat doet Ninja "pro" precies?

Link to comment
Delen op andere websites

Pfff, wat hebben ze dat Quickscope weer 'ns heerlijk verneukt hee. Het is nu merendeel geluk hebben als je iemand een zuivere quickscope geeft, of je moet eerst een seconde wachten ofzo voor je kan schieten. Ookal houd je de crosshair op de tegenstander, dan vliegt die kogel binnen een bepaalde tijd toch weer een andere kant op... -.-

Link to comment
Delen op andere websites

Lens Color kan je van te voren wel zien, lijkt me.

In de selectie menu's erg slecht. Pas als je hem test tijdens een match kun je zien in hoeverre je reticle zichtbaar is met de verschillende lens kleuren. Aangezien dat soms wil gaan vloeken vind ik het een leuk maar totaal niet nuttig iets om te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Pfff, wat hebben ze dat Quickscope weer 'ns heerlijk verneukt hee. Het is nu merendeel geluk hebben als je iemand een zuivere quickscope geeft, of je moet eerst een seconde wachten ofzo voor je kan schieten. Ookal houd je de crosshair op de tegenstander, dan vliegt die kogel binnen een bepaalde tijd toch weer een andere kant op... -.-

Waarschijnlijk hebben ze het niet "verneukt" maar lekker expres gedaan omdat de meeste het irritant vonden? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dan weet ik ook dat ik eerst m'n punten uit moet geven voordat ik prestige unlock. Wat doet Ninja "pro" precies?

Het zorgt ervoor dat je niet gezien wordt door helikopters en sentry guns. Verder verschijnt er geen rode naam boven je als een vijand op je mikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Poehpoeh wat is Hardline Pro lekker zeg. Ik gooi zo m'n care package, wat zit erin? Je raad het al, ammo resupply. Dus ik 2x op vierkantje drukken, TADA een Gunship! Woehoeee! Zo heerlijk gewoon.

wat doet hardline PRO dan precies ?? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Hardline pro geeft een 2de kans bij een care package. Zo krijg je een care package maar zit er iets in wat je niet wilt, duw je 2x vierkantje in en dan 'verdwijnt' de oude package en krijg je een 'nieuwe' package met een ander random geselecteerd ding.

De ak74U vind ik maar overpowered, vergelijkbaar met de UMP 45 in mw2, ideaal all round wapen, waar je op afstand niet mee moet beginnen.

Ik game inmiddels op sensivity 7, bevalt me beheurlijk. mensen met vergelijkbaar tot hogere sensivity?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...