Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijne sensitivity staat op 9, lekker handig.

Maar heb wat filmpjes gemaakt via theater. De eerste 2 is upgeload via theater zelf en de andere via mijn fototoestel omdat het geluid bagger is en hij een foutmelding gaf toen ik het wou uploaden. Je kan trouwens ook maar maximum 30 sec gameplay uploaden want een enorme tegenvaller is.

Hier is de link: http://www.youtube.com/user/ElyDMxx

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad erg jammer dat je niet langer dan 30 seconden kunt recorden om het te uploaden.

Hier een paar nette kills die een vriend en ik gemaakt hebben.

Eerste dag dat ik Black Ops speelde :schater:

Heb geen idee waarom het geluid zo slecht is in m'n eerste paar filmpjes, maar heb er nu geen last meer van...

3 melee kills acter elkaar van een vriend van me. Niet slecht voor een beginner? :puh:

Binnenkort komen montages.

Link to comment
Delen op andere websites

Pff, net weer een vastloper op de PS3. Zwaar irritant, net als Host die leaved waardoor 9 van de 10 keer het potje meteen eindigt. Leuk hoor, patch 1.03. Als het de problemen zou fixen was het pas leuk. :-(

Inderdaad... Ik heb ook de hele tijd problemen met parties. Bij mij kan één iemand van onze vriendengroep maar de party leader zijn. Alleen waarneer hij erin zit kunnen andere mensen er ook in. Super vervelend! En ik heb ook vaak headset problemen, dat ik andere mensen niet hoor en zij mij ook niet etc. Hopelijk komen ze binnenkort weer met een nieuwe patch want 1.03 heeft voor mij nog weinig nuttigs uitgevoerd :(

Link to comment
Delen op andere websites

Frustrerend, als er iemand leaved die host is, terwijl je lekker bezig bent.

En die Ak47 is echt fijn! Ik gebruik als attachment extended mags :)

Ik vind 3, 6, 13, 14, 15 wel vet van die prestige emblems.

Bewerkt: door FrankDangerz
Link to comment
Delen op andere websites

Welk wapen zou beter zijn, ak74 u of de ak47?

Mmmm, interessante kwestie :puh: Ik denk dat dat Ak47 sterker is, maar de Ak47u is lichter dus je bent er sneller mee. Mijn voorkeur gaat iig naar de Ak47 :)

Bewerkt: door FrankDangerz
Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn beide echt goede wapens. Ik vind de AK-47 net iets beter dan de AK-74U, maar die laatste is echt wel zalig als je Rapid Fire + Grip gebruikt.

Ik lees op meerdere forums dat er nogal problemen zijn met deze game, voornamelijk als je in 'n party zit. Ik heb gisteren een paar uur met 4 mensen online gegamed, en geen enkele keer ook maar iets vervelend voorgehad. Ik hoop dat het zo blijft bij mij. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Net een montage gemaakt van 1 spelletje. Omdat ik via theater een video wil uploaden een fout krijg heb ik het maar met men camera opgenomen. :7

De montage bestaat wel uit 2 stukken aangezien ik het wou bewerken met Windows Movie Maker maar die nam .MOV niet aan. :ch:

Rate and comments!

Part1:

http://www.youtube.com/watch?v=PF3n-FXEDPA

Part2:

http://www.youtube.com/watch?v=mzMn7rGHiXU

Bewerkt: door ---Elias---
Link to comment
Delen op andere websites

Zitten een paar leuke kills bij Elias ;)

En die Tomahawk was ook sick!

Ik weet niet hoe het komt, maar als je met Black Ops een snipe kill maakt met die L96A1, dan heb ik altijd een fijn gevoel :clown:

Veel meer als bij Mw2.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...