Dr.Oppai Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 het lijkt me in vietnam af te spelen met al die bossen en rivieren ik hoop niet met al die oude geweren net als WAW want dan word deze cod ook saai :\ WAW was juist een van de beste COD's die ik gespeelt heb, ik hou juist wel van vietnam oorlog/ 2de wereld oorlog . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Treyach had wel iets wat ze niet bij Infinity Ward hadden en dat was een online assist systeem. Hoe meer schade je toe bracht hoe meer punten je kreeg. Dan kon je 20, 40, 60 of soms zelfs 80 punten krijgen. Maar bij Modern Warfare lopen ze gewoon met je punten weg en dan krijg je maar een zielige 20 punten. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 het lijkt me in vietnam af te spelen met al die bossen en rivieren ik hoop niet met al die oude geweren net als WAW want dan word deze cod ook saai :\ WAW was juist een van de beste COD's die ik gespeelt heb, ik hou juist wel van vietnam oorlog/ 2de wereld oorlog . Ik hou niet van die 'oude' wapens. Reageren
Zaahed Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Joepie! De MP40 komt nu weer terug. . Ik ben nu op Call of Duty World at War spelen omdat Modern Warfare 2 saai begint te worden. Een groot deel van me vriendenlijst doet dat ook. Op Modern Warfare 2 zijn er ook veels te veel hackers op de leaderboards. En nu kan ik alvast aan die oude wapens wennen voor Call of Duty Black Ops. Reageren
Fedmas Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Vet . Ik had t er laast over, dat ik de Modern games wel beu was.. Mooi dat deze komt, deze komt in mijn pre-order.. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Joepie! De MP40 komt nu weer terug. . Ik ben nu op Call of Duty World at War spelen omdat Modern Warfare 2 saai begint te worden. Een groot deel van me vriendenlijst doet dat ook. Op Modern Warfare 2 zijn er ook veels te veel hackers op de leaderboards. En nu kan ik alvast aan die oude wapens wennen voor Call of Duty Black Ops. Ik hoop dat ze dat kutwapen niet weer zo overpowerd maken. Reageren
Vice-King Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 naja ik hoop dat zie cod beter gaan beveiligen. want bij MW2 waren er toch zoveel hackers misschien ga ik hem kopen Reageren
jordib12 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 ja, vooral die hackers, ik weet niet veel van hacks en pc's maar ik kon als ik wou geamkkelijk prestige hack doen! :s Ma ik denk wel dat ik hem koop! Reageren
Vice-King Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 ik denk dat ze een beetje vietnam-koude oorlog stijltje gaan doen Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) Ik zie niet echt van die oude wapens. Ik zag Spas-12,AUG HBAR, AK-47, M4A1... @ hieronder: Typfoutje :$ Bewerkt: 19 mei 2010 door shotyoudie Reageren
Vice-King Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) Ik zie niet echt van die oude wapens. Ik zag Spas-12,AUG HBAR, AK-74, M4A1... Ak 74 is wel nieuw hoor AK-47 niet Bewerkt: 19 mei 2010 door Vice-King Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Het lijk erop dat je weer mensen uitelkaar kan laten knallen, dat bevalt me en de campaign lijkt wel vet. Ik koop het mischien, ik zie wel wat het gaat worden. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) Ik zag in die trailer dat het een soort van Gears of War wordt met die Boog je schiet hem in iemand en dan ontploft ie. :S @ op Shotyoudie: Ik zag hier ook de M1014 weer terug. Bewerkt: 19 mei 2010 door NickOwnage Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Zet dat filmpje is stil op 1:04 daar zie je een Crossbow echt f*cking vet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.