TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 (bewerkt) Is het vermoorden van guards moeilijker in Brotherhood? Althans dat heb ik gehoord op school ö spelfout Bewerkt: 1 december 2010 door TekaLoca Reageren
Cheers. Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Is het vermoorde van guards moeilijker in Brotherhood? Althans dat heb ik gehoord op school ö nee helemaal niet. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Is het vermoorde van guards moeilijker in Brotherhood? Althans dat heb ik gehoord op school ö nee helemaal niet. je bedoelt zeker 10 X makelijker wand als je een guard kilt kan je er wel 4-6 keer achter elkaar killen Reageren
Nissan Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Ja, Ezio heeft in de tussentijd wat meer offensive combat geleerd. In AC en AC II was het vooral blocken en counter kills maken, en dat kon lang duren als je omsingeld was door een horde van 20 guards in the middle of nowhere. Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Wel echt dikke pluim naar de ontwikkelaars van dit spel. de missies zijn echt veel origineler geworden. Vroeger was het echt meer van, ga daarheen en maak hem dood. De missie waar je meedoet aan een theaterstuk en dan de man op het podium moet vermoorden was echt heel goed gedaan. En zo zijn er wel veel meer missies. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Wel echt dikke pluim naar de ontwikkelaars van dit spel. de missies zijn echt veel origineler geworden. Vroeger was het echt meer van, ga daarheen en maak hem dood. De missie waar je meedoet aan een theaterstuk en dan de man op het podium moet vermoorden was echt heel goed gedaan. En zo zijn er wel veel meer missies. Mee eens, ik vond deze missie zeer moeilijk. Viel iedere keer van die muur af.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Eind december heb ik hem normaal gezien Reageren
moechy Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Die brutus armor is wel vet. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Heeft iemand toevallig de Collector? Wou nog even weten wat er allemaal van DLC bij zat. Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 heb hem inmiddels uitgespeeld. de laatste missie vond ik erg epic, zelden zo een goeie eindmissie gezien sinds gta SA end of the line. geweldige game, moet nog veel side dingen doen maar heb niet zo heel veel motivatie meer om verder te gaan. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Heeft iemand toevallig de Collector? Wou nog even weten wat er allemaal van DLC bij zat. Ik heb Hardened met die code. Maar ben er nog niet achter welke solo missies er zijn.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Zijn er bij Brotherhood ook herinneringen die 'blokkeren' en die je dan als DLC moet halen? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Zijn er bij Brotherhood ook herinneringen die 'blokkeren' en die je dan als DLC moet halen? Niet dat ik weet.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Da's wel een minpunt van AC2 he. Dat je herinneringen moet gaan kopen.. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 ik heb wat gedownload bij ps store maar wand kreeg ik nou eigenlijk ? volgens mij die missies met die wetenschapper wand die zijn only ps3 goeie einde, maar wat ik bij AC 2 had heb ik nou weer en dat is dat ik niet kan wachten op een volgende deel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.