moechy Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Geplaatst: 18 november 2010 Weer hetzelfde als AC II betreft een te vroege release? Dat de developers nog niet alles af hebben en later alles maar in een (betaalde?) patch gooien? Nee dat niet. Het zijn maar kleine dingetjes die met een simpele kleine patch verholpen kunnen worden. Reageren
Hayte Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Geplaatst: 18 november 2010 Als ze zo simpel waren had Ubisoft ze er nu wel uitgehaald, of AC2 gepatcht. Reageren
Dotz Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Geplaatst: 18 november 2010 Dude. The officer is een soort assassijn. Je krijgt hem zelfs bij het speciale pre-order pack samen met die nar en 2maps. =) Ik dacht even dat ik er verstand van had.. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Geplaatst: 19 november 2010 Niet gespeeld, maar wel gezien. Best leuk, maar je hebt een machinegeweer. Ook wel leuk, maar past niet zo goed bij asassins creed Reageren
moechy Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Geplaatst: 19 november 2010 Niet gespeeld, maar wel gezien. Best leuk, maar je hebt een machinegeweer. Ook wel leuk, maar past niet zo goed bij asassins creed Je hebt ook een parachute en kanon. Reageren
Hayte Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Geplaatst: 19 november 2010 Vond het toch lichtelijk eng. Was net in een grot achtig iets op zoek naar een Romulus sleutel (ofzo, met van die half-wolf mensen), zie je steeds van die manwolven rondlopen aan het einde van de gang, met van die klote muziek op de achtergrond, en skeletten die de hele tijd neerpleuren overal, en iedere gang lijkt dood te lopen. Was wel blij toen ik eruit was Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2010 Dat nieuwe missie-synchronisatie systeem bevalt me niet echt. Gevechten waarbij je in deel II gewoon je gang kon gaan, mag je hier geen health verliezen. En als je een tombe moet verkennen moet dat binnen zoveel tijd. Als ik ergens een hekel aan heb is dat er missies op tijd lopen waar het totaal niet nodig is. En als je dus die doelen niet haalt heb je geen 100% synchronisatie. Ik wil lekker me gang kunnen gaan in missies en als je alles op tijd moet doen of je mag niet dood dan lukt het vooral niet. Verder is het een mooie game, veel variatie e.d. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Geplaatst: 20 november 2010 Werken de missies nu ook met zo'n 100% voltooi challenges systeem zoals bij EFLC en RDR? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 (bewerkt) Hij is wel redelijk onduidelijk op sommige momenten, vind ik. Even een voorbeeld. Ook bij dit spel zitten er meerdere sectoren in het spel. Zo zit er (bijvoorbeeld) een stuk in het midden en eentje ergens in het noorden. Maar daar tussen in zit ook een blok, maar hier kan ik nog niet in. Hoe ik dan van het middenste stuk naar het bovenste kan komen, who knows? Echt zo vervelend. Heb ik ook, maar dan moet je gewoon een stukje omlopen. @ Hierboven: Ja, bullshit best wel. Bewerkt: 21 november 2010 door NickOwnage Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 21 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Werken de missies nu ook met zo'n 100% voltooi challenges systeem zoals bij EFLC en RDR? Ja, maar het voegt totaal niks toe aan de gameplay. Een tombe wil je bijvoorbeeld rustig verkennen en je route uitstippelen. Nu moet je dat binnen bijvoorbeeld 8 minuten voltooien. Ik zou het begrijpen als de grot bijvoorbeeld instort over 8 minuten, maar dat is niet het geval. Je moet er gewoon als een rotgang doorheen. Als je op de helft zit en je tijd is om dan heb je maar 50% synchronisatie. Je kan wel doorgaan, maar je hebt de missie niet 100% voltooid. Allemaal dat soort doelstellingen waar je niks aan hebt en de gameplay alleen maar irriteert. Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Ja ik vind die doelstellingen die je tijdens een missie krijgt nergens op slaan, bijv verlies geen health of maak een bepaalde vijand af met dat wapen. Zo word je toch wel ingeperkt in wat je kan doen. Laat mij gvd gewoon lekker zelf spelen hoe ik wil. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 (bewerkt) Ik heb hem uitgespeeld. Vanmiddag om 12 uur. Edit: Best zonde.. Bewerkt: 21 november 2010 door NickOwnage Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Zonde dat ik net AC2 heb gekocht he Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Je kan toch gewoon de levels eerst allemaal rustig uitspelen en dan pas later voor de 100% synchronisatie gaan? Ik zou nooit voor de 100% synchronisatie gaan vanaf de eerste keer. Reageren
moechy Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Ik heb hem uitgespeeld. Vanmiddag om 12 uur. Edit: Best zonde.. Je hebt nog altyd de multiplayer nog. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.