Sentasi Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Sentasi, als je het spel nog niet hebt uitgespeeld, zou jij dan een topic lezen wat heet, Wat vinden jullie van het einde van de storyline? Nee, ik zou er wegblijven. Maar dat zegt niet dat iedereen dat doet, sommigen komen er "per ongeluk" terecht. Spoilertags zijn er nou eenmaal niets voor niets toch? Reageren
Vice-King Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 en ik snap het niet waarom ze op het eind John marston doodschieten weet iemand waarom want volgens mij is dat niet verteld in de story line Motieven die mensen geven op andere forums zijn dat Edgar Ross gewoon alle oud Dutch-gang leden dood wilde... Hij koos John vanwege zijn zwakte van zijn familie konden ze hem alles laten doen, om vervolgens zelf het klusje af te ronden door John zelf af te maken. Vergeet niet wat Dutch van der Linde zei voordat hij van de rots afsprong: "The government will always find another monster so as to justify their paychecks." sorry maar ik vind dat geen antwoord. Reageren
Die Hard Geplaatst: 25 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 (bewerkt) en ik snap het niet waarom ze op het eind John marston doodschieten weet iemand waarom want volgens mij is dat niet verteld in de story line Motieven die mensen geven op andere forums zijn dat Edgar Ross gewoon alle oud Dutch-gang leden dood wilde... Hij koos John vanwege zijn zwakte van zijn familie konden ze hem alles laten doen, om vervolgens zelf het klusje af te ronden door John zelf af te maken. Vergeet niet wat Dutch van der Linde zei voordat hij van de rots afsprong: "The government will always find another monster so as to justify their paychecks." sorry maar ik vind dat geen antwoord. Edgar Ross is dus gewoon zo'n vieze, vuile, smerige corrupte agent die mensen die klusjes voor hem voltooien afknalt. Vind je dat wel een antwoord? Bewerkt: 25 mei 2010 door Die Hard Reageren
Vice-King Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 en ik snap het niet waarom ze op het eind John marston doodschieten weet iemand waarom want volgens mij is dat niet verteld in de story line Motieven die mensen geven op andere forums zijn dat Edgar Ross gewoon alle oud Dutch-gang leden dood wilde... Hij koos John vanwege zijn zwakte van zijn familie konden ze hem alles laten doen, om vervolgens zelf het klusje af te ronden door John zelf af te maken. Vergeet niet wat Dutch van der Linde zei voordat hij van de rots afsprong: "The government will always find another monster so as to justify their paychecks." sorry maar ik vind dat geen antwoord. Edgar Ross is dus gewoon zo'n vieze, vuile, smerige corrupte agent die mensen die klusjes voor hem voltooien afknalt. Vind je dat wel een antwoord? o oke gelukkig mocht ik hem afknallen Reageren
Hayte Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 (bewerkt) Als John nou gewoon een molotov had gegooid vanuit het dakraampje had hij het vast nog kunnen overleven. Of een zelfmoordaanslag met dynamiet plegen, had zijn dood tenminste nog een nut. Ik vraag me af of ik nog moeite aan dit spel ga besteden, net als bij Heavy Rain. Misschien de multiplayer nog. Bewerkt: 25 mei 2010 door Hayte Reageren
larsjezutphen Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 en ik snap het niet waarom ze op het eind John marston doodschieten weet iemand waarom want volgens mij is dat niet verteld in de story line Motieven die mensen geven op andere forums zijn dat Edgar Ross gewoon alle oud Dutch-gang leden dood wilde... Hij koos John vanwege zijn zwakte van zijn familie konden ze hem alles laten doen, om vervolgens zelf het klusje af te ronden door John zelf af te maken. Vergeet niet wat Dutch van der Linde zei voordat hij van de rots afsprong: "The government will always find another monster so as to justify their paychecks." sorry maar ik vind dat geen antwoord. Edgar Ross is dus gewoon zo'n vieze, vuile, smerige corrupte agent die mensen die klusjes voor hem voltooien afknalt. Vind je dat wel een antwoord? o oke gelukkig mocht ik hem afknallen Waar kan je hem vinden dan Reageren
Die Hard Geplaatst: 25 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 (bewerkt) Als John nou gewoon een molotov had gegooid vanuit het dakraampje had hij het vast nog kunnen overleven. Of een zelfmoordaanslag met dynamiet plegen, had zijn dood tenminste nog een nut. Ik vraag me af of ik nog moeite aan dit spel ga besteden, net als bij Heavy Rain. Misschien de multiplayer nog. Uiteraard zijn ook hier weer mensen over aan het speculeren op andere forums. Wat een redelijk logische uitkomst daarvan is dat John wist dat als hij al die mensen zou vermoorden, ze hem en zijn familie nooit meer met rust zouden laten. Hij wilde zijn vrouw en zoon niet voor de rest van hun leven erbij betrekken en daarmee dus ook hen in gevaar brengen. Het was jezelf opofferen voor je vrouw en kind, of je vrouw en kind ook in gevaar brengen. Hij koos voor het eerste... Edit: @Hierboven: Na de laatste missie (waarin John dus sterft) kan je als Jack naar Blackwater gaan, waar je een Stranger zal aantreffen. Deze missie krijgt de naam: Remember my Family. Via deze Stranger kom je erachter waar Edgar Ross zich bevindt en kan je achter hem aan voor revanche. Bewerkt: 25 mei 2010 door Die Hard Reageren
larsjezutphen Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Als John nou gewoon een molotov had gegooid vanuit het dakraampje had hij het vast nog kunnen overleven. Of een zelfmoordaanslag met dynamiet plegen, had zijn dood tenminste nog een nut. Ik vraag me af of ik nog moeite aan dit spel ga besteden, net als bij Heavy Rain. Misschien de multiplayer nog. Uiteraard zijn ook hier weer mensen over aan het speculeren op andere forums. Wat een redelijk logische uitkomst daarvan is dat John wist dat als hij al die mensen zou vermoorden, ze hem en zijn familie nooit meer met rust zouden laten. Hij wilde zijn vrouw en zoon niet voor de rest van hun leven erbij betrekken en daarmee dus ook hen in gevaar brengen. Het was jezelf opofferen voor je vrouw en kind, of je vrouw en kind ook in gevaar brengen. Hij koos voor het eerste... Edit: @Hierboven: Na de laatste missie (waarin John dus sterft) kan je als Jack naar Blackwater gaan, waar je een Stranger zal aantreffen. Deze missie krijgt de naam: Remember my Family. Via deze Stranger kom je erachter waar Edgar Ross zich bevindt en kan je achter hem aan voor revanche. Thanks Reageren
Vice-King Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Als John nou gewoon een molotov had gegooid vanuit het dakraampje had hij het vast nog kunnen overleven. Of een zelfmoordaanslag met dynamiet plegen, had zijn dood tenminste nog een nut. Ik vraag me af of ik nog moeite aan dit spel ga besteden, net als bij Heavy Rain. Misschien de multiplayer nog. ja maar zo gaat de verhaallijn Reageren
Forumrunner Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 En mag ik vragen wat de missie ''And the last enemy shall be destroyed'' is? Reageren
Vice-King Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 En mag ik vragen wat de missie ''And the last enemy shall be destroyed'' is? dat is de laatste missie van het spel waarin ''John Marston'' word doodgeschoten maar vinden jullie als je jack speelt niet een beetje op een mexicaan lijken >>> Door Kai-ShockWave: Hele bericht in spoilers graag.<<< Reageren
Die Hard Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 (bewerkt) En mag ik vragen wat de missie ''And the last enemy shall be destroyed'' is? dat is de laatste missie van het spel waarin ''John Marston'' word doodgeschoten maar vinden jullie als je jack speelt niet een beetje op een mexicaan lijken Jack lijkt inderdaad net een Mexicaan. Sowieso, hoe kan een 19/20 jarige jongen nou "Legend of the West" zijn. Ga nu niet zeggen: Billy the Kid was ook nog jong. Bewerkt: 26 mei 2010 door Die Hard Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 >>> Door Kai-ShockWave: Iedereen graag gebruik maken van spoilers! Je verpest het alleen maar voor anderen.<<< Reageren
Hayte Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Als John nou gewoon een molotov had gegooid vanuit het dakraampje had hij het vast nog kunnen overleven. Of een zelfmoordaanslag met dynamiet plegen, had zijn dood tenminste nog een nut. Ik vraag me af of ik nog moeite aan dit spel ga besteden, net als bij Heavy Rain. Misschien de multiplayer nog. ja maar zo gaat de verhaallijn Ja, dus? Als ik een verhaal schrijf met een prachtige sfeer en setting, maar een zwak einde wat een kind in elkaar kan flansen erachter aan prop, mogen anderen het dan ook niet bekritiseren? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Ik heb het einde gezien op youtube.. kvond idd wel erg :O En idd , Jack lijkt op Mexicaan als ie wat ouder is --' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.