Jump to content

[RDR] Wat vinden jullie van het einde van de Storyline?

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is echt nonsens dat iemand zegt dat het afgeraffeld is. Ze hebben hiervoor heel veel voice acting moeten doen, en het heeft nou ook wel weer wat. Nu ik zelf als Jack kan spelen vind ik het niet zo erg meer.

• Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Die Hard

15

• TekaLoca

14

• viccard

13

• Hayte

10

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Het is echt nonsens dat iemand zegt dat het afgeraffeld is. Ze hebben hiervoor heel veel voice acting moeten doen, en het heeft nou ook wel weer wat. Nu ik zelf als Jack kan spelen vind ik het niet zo erg meer.

Dat was ik. Tuurlijk heeft Rockstar heel veel moeten doen aan voice-acting. Maar op sommige punten kan je toch wel zien dat R* er weinig tijd aan heeft besteed (waarschijnlijk tijdnood, want de rest van het spel was perfect uitgewerkt), zoals het ontbreken van ondertiteling op sommige stukken (denk aan het duelleren. Bij John had je ondertiteling bij het accepteren, bij Jack niet). Rockstar had kunnen weten dat duizenden spelers hier ontevreden over zouden zijn. Misschien, misschien hadden mensen het niet zo erg gevonden als er wat meer over Jack werd verteld en als je meer over hem kon weten.

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:

Wow, wat een totaal onverwacht einde. In de eerste instantie was ik wat teleurgesteld over John's dood, jammer dat het zo moest eindigen.. 't is behoorlijk wennen om met Jack te spelen aangezien je John gewend was. Het is een spectaculair einde maar toch ook wel weer jammer, zeker niet afgeraffeld zoals de meeste hier roepen. Verhalen kunnen niet altijd goed aflopen, en helemaal niet zoals je zelf had gehoopt. Ben wel benieuwd wat er in die jaren is gebeurd na de gebeurtenissen van John Marston. Wat is er met Abigail en Jack gebeurd? Zullen we waarschijnlijk ook nooit te weten krijgen, misschien nog in een eventuele DLC in de toekomst. De stad Blackwater is ook nauwelijks veranderd in al die jaren, niet eens rijdende auto's door de stad of iets dergelijks. Hadden ze van mij nog wel mogen uitwerken, wel kun je in de krant lezen dat Europa in oorlog is. De 1e wereld oorlog natuurlijk, ook las ik dat die ene Rickets was gestorven. Naja, kijk zelf aangezien er nog veel meer nieuws instaat. :engel:

PS: Op ->deze<- pagina staan een aantal karakters die ik niet in game heb voorbij zien komen. Jullie wel?

Geplaatst:

Abigail is gestorver ofwel aan ouderdom ofwel aan een ziekte of mss wel om het verdiet om john.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb het gisteren uitgespeelt :puh:

Maar kvind Jack niet zo leuk om mee te spelen :$

Bewerkt: door GrandTheftAuto-Jooriie
Spoiler toegevoegd.
Geplaatst:

Abigail is gestorver ofwel aan ouderdom ofwel aan een ziekte of mss wel om het verdiet om john.

Hmm, ze was pas ongeveer

37 jaar oud. 1877-1914. Te jong om van ouderdom te sterven.

Het het gisteren uitgespeelt :puh:

Ik vind dat hij wel een mooie

snor heeft gekweekt voor een 19-jarige. Eerst alleen een beetje fur op z'n upper lip.

Geplaatst:

Hmm, ze was pas ongeveer

37 jaar oud. 1877-1914. Te jong om van ouderdom te sterven.

Het het gisteren uitgespeelt :puh:

Ik vind dat hij wel een mooie

snor heeft gekweekt voor een 19-jarige. Eerst alleen een beetje fur op z'n upper lip.

Haha.. nu ga ik beginnen met Strangers te ontmoeten enzo :D

En daarna opnieuw spelen. (:

Geplaatst:

ik heb hem vrijdag uitgespeeld en zonet die edgar ross gedood ik probeer nu al die outfits te krijgen maar ik kan de california quest niet vinden :bonk:

het is idd wel kut met jack en ik zou ook wel eens willen weten wat er met bonnie gaat gebeuren

>>> Door Kai-ShockWave: Gebruik spoilers s.v.p. <<<

Geplaatst:

ik heb helemaal geen zin meer in RDR.

o nee :{ ik val terug in het mw2 sfeertje :cry:

ik vind eigenlijk RDR niet meer zo veel aan. ik heb hem uitgespeeld en heb niks te doen.

Geplaatst:

De multiplayer is anders wel geniaal gemaakt. Die geprobeert?

Heb overigens de SE code's ontvangen van Game Mania (slome rot GM), maar heb eigenlijk totaal geen zin om het spel nog eens te spelen. Elke keer zal me gewoon weer herinneren aan een (imo) falend einde.

Geplaatst:

wanneer mag ik edgar neerschieten dan? :D

er staat nergens een missie in me beeld...

of zal ik gewoon naar het politie bureau gaan in blackwater?

Geplaatst:

Heb overigens de SE code's ontvangen van Game Mania (slome rot GM), maar heb eigenlijk totaal geen zin om het spel nog eens te spelen. Elke keer zal me gewoon weer herinneren aan een (imo) falend einde.

Jemig, het was slecht, maar wtf zeik je nou? alsof jij het beter kon ...

@hierboven, het is idd een stranger missie in blackwater ..

Geplaatst:

Jemig, het was slecht, maar wtf zeik je nou? alsof jij het beter kon ...

Zeg ik dat ik het beter kan? Dus ik mag het niet afzeiken? Dus ik mag geen commentaar leveren? Dus als een politicus iets doet wat volgens jou gewoon bagger slecht is, ga jij dan ook even niet iets zeggen? Ik blijf het einde gewoon saai, slecht, en gaar vinden. Niet eens een speciaal duel of iets. Nee. Ik zie je. Ik schiet je. Credits. Wow.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...