Jump to content

[RDR] Wat vinden jullie van het einde van de Storyline?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hayte:

Oke, dat save ik John wel even appart. Ik heb net met Jack die koeien naar John's huis gebracht en verder ben ik nog niet. Ff een aparte save maken waarbij ik altijd nog John kan zijn. Mij maakt het niet echt veel uit al vindt ik John wel een coole gozer.

Alleen een vraagje.

Hoe ziet Jack er uit wanneer je hem speeld? Het blijft toch geen jochie hoop ik he?????? :duh:

Nee, hij wordt erger. Hij verandert in een Mexicaan.

Ja, hij is veranderd bij mij. Heb toch liever John. :cry:

>>> Door Visser23: Gelieve de spoiler tag te gebruiken (Kijk bovenaan dit forum).<<<

• Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Die Hard

15

• TekaLoca

14

• viccard

13

• Hayte

10

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

John... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Waarom is hij dood? :cry:

Bewerkt: door .Corneria.
Geplaatst:

Is het mogelijk om, als je tegenover Edgar Ross en zn gang staat, hem af te knallen zodat je blijft leven? Of als je moonshine drinkt dat je ze wel allemaal neerknalt?

Geplaatst:

Had misschien wel kunnen lukken met de Evans Repeater maar als je eenmaal buiten staat heb je een pistool in je handen en er is te weinig tijd om te verwisselen met de Evans en bovedien heb je niet genoeg tijd om genoeg markers voor iedereen neer te leggen :(

Geplaatst:

Als John nou gewoon een molotov had gegooid vanuit het dakraampje had hij het vast nog kunnen overleven. Of een zelfmoordaanslag met dynamiet plegen, had zijn dood tenminste nog een nut.

Ik vraag me af of ik nog moeite aan dit spel ga besteden, net als bij Heavy Rain. Misschien de multiplayer nog.

zelfmoord zou laf zijn

ik ben blij dat mensen zijden van die stranger want ik begon me af te vragen of er een 2de rdr kwam en dat je wraak moest nemen

>>> Door Visser23: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik volgende keer de Edit knop s.v.p.<<<

Geplaatst:

Volgens mij wil Edgar Ross alle leden van de gang van Dutch gewoon dood hebben. :7 Maar ik zou je vraag hier stellen: Klik

Geplaatst:

@ Hierboven

Zou best kunnen, wat uiteindelijk kreeg hij 'een kist vol medailles' voor zijn verdiensten tegen de Dutch van de Linde-gang

Geplaatst:

Ikzelf heb nu ook al een paar keer geprobeerd om met Jack door te spelen. Telkens als ik net een beetje aan hem gewend raak moet ik weer denken aan het moment dat ik met John op hetzelfde paard en door hetzelfde gebied reed. Ik kan gewoon niet verder spelen met Jack. Dus ik heb mijn savegame voor de laatste missie (waar ik tot ontzettend jammer genoeg geen outfits kan veranderen) maar weer geladen en ben daar mee verder gaan spelen, maar het voelt niet meer hetzelfde als voorgaands. Ik hoop echt dat Rockstar met een DLC komt waarin je weer met John verder kan...

In de korte film van RDR , zie je een klein stukje waar John verteld over vroeger , en zie je beelden waar John , Dutch , Javier en Bill een bank beroven en die shit..

De DLC zou eigenlijk de dingen moeten worden , wat voor RDR gebeurde. Dus toen John nog in die gang was.

Dat zou pas leukk zyn XD

>>> Door Kai-ShockWave: Spoilers gebruiken a.u.b.<<<

Geplaatst:

Ik zou het mooier vinden als het wat liet zien van Jack zijn leven. nadat John stierf

>>> Door Kai-ShockWave: Spoilers gebruiken a.u.b.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...