Jump to content

[RDR] Wat vinden jullie van het einde van de Storyline?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou het mooier vinden als het wat liet zien van Jack zijn leven. nadat John stierf

Bedenk hiermee wel dat 1914 echt één van de laatste jaren is van het Wilde Westen. De tijd van de legendarische gunslingers was zowat over.

By the way, gebruik spoilers alsjeblieft!

• Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Die Hard

15

• TekaLoca

14

• viccard

13

• Hayte

10

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Erg mooie storyline, je krijgt met alles te maken: van net volk tot alcoholisten, alleen vind ik dat het spel soms wat eenzaam is.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het einde onverwachts.

Ik had niet verwacht dat John iets zou overkomen. Het is jammer dat je niet doorspeelt met John, die had ik veel liever gezien.

Gelukkig hou je wel al je wapens en je paard.

Bewerkt: door mosman
Geplaatst: (bewerkt)

Echt een shocking einde. Ik wist al wel een beetje wat zou gebeuren, maar als je het dan toch ziet, is het wel heel shocking.

Bewerkt: door Gijsso
Geplaatst:

Rockstar heeft wel eindelijk een origineel einde bedacht, meestal heb je zo'n einde met een happy end en een beetje cliché enzo, maar dit is eens iets anders. :)

Geplaatst:

Rockstar heeft wel eindelijk een origineel einde bedacht, meestal heb je zo'n einde met een happy end en een beetje cliché enzo, maar dit is eens iets anders. :)

Daar ben ik het wel mee eens, tot nu toe zijn alle GTA's goed afgelopen en nu gaat het (eindelijk) een keertje mis. Ik vond het met John wel fijner spelen, maar met Jack is ook niets mis. :N

Geplaatst:

Daar ben ik het wel mee eens, tot nu toe zijn alle GTA's goed afgelopen en nu gaat het (eindelijk) een keertje mis. Ik vond het met John wel fijner spelen, maar met Jack is ook niets mis. :N

Ow ja, je vriendin of broer die doodgeschoten wordt is natuurlijk fantastisch.

Geplaatst:

Vriendin of broer? Als je bijvoorbeeld een GTA uitspeelt, kom je ook nooit meer in aanraking met de mensen uit de Storyline, dus maakt het opzich niets uit.

Geplaatst:

In GTA IV wel hoor, daar kan je gewoon nog activiteiten doen met je vriendin/broer (ligt eraan wie overleefd).

Geplaatst:

Alleen is Roman je neef, niet je broer. Maar jullie hebben wel gelijk, maar na de zoveelste keer gaan bowlen met iemand wordt het ook wel saai.

Geplaatst:

Maar dit is de eerste Rockstar game waar de hoofdpersonage het loodje legt. En met die heb je toch het meeste mee.

Geplaatst:

Niemand heeft gezegt dat dit einde fantastisch is, het is gewoon origineler dan al die andere GTA-eindes van Rockstar. Maar deze is dan wel minder leuk om te zien. :{

Geplaatst:

Ik vind het eigenlijk leuker om te spelen met Jack dan met John, en ik vind dat ze te vroeg gestopt zijn, hopelijk DLC, met bv vliegtuigen en auto's aan blackwater, en nog paarden bij de rest. En dat Jack ook een gezin opbouwt enzo :eten:

Geplaatst:

Ik vind het eigenlijk leuker om te spelen met Jack dan met John, en ik vind dat ze te vroeg gestopt zijn, hopelijk DLC, met bv vliegtuigen en auto's aan blackwater, en nog paarden bij de rest. En dat Jack ook een gezin opbouwt enzo :eten:

Lijkt me ook wel een goed idee. Dan ga ik hem zeker kopen, al ben ik niet zo'n RDR fan méér.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...