Jump to content

FIFA 11

Kai-ShockWave

Recommended Posts

Geplaatst:

Ha ha, waarom kreeg jij een penalty tegen? Ik heb dat nooit. Ik doe altijd rustig in het strafschopgebied. Alleen daar buiten pak ik wel eens wat kaarten. :$

Nou, ik trapte Ibrahimovic de blessure in :$

En later in de 60ste minuut, kreeg ik weer een penalty maar die miste hij gelukkig :$

Dan gewoon voortaan als iemand in het strafschopgebied is afblijven van de sliding-knop. En dan gewoon doen met voor de xbox "B" en voor de ps3 'rondje'. Dan tackle je hem niet.

• Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

86

• End Of The Riot

65

• Mr-Triple-X

62

• BoerBanaan

47

Geplaatst:

Ik had daarstrax in een wedstrijd F**king veel geluk xD

Ik stond achter met 1-0 ik krijg een penalty tegen voor een tackel die een beetje uitchoot :$

Dus Dzudzsak neemt de penalty : BAM op de paal

Ik maak 1-1, 3 minute later weer penalty : BAM op de lat :7

Daarna krijg ik een vrije trap, Op de kruising getikt door isaksson

( wel schitterende redding :$ )

Daarna ALWEER een penalty voor psv : BAM weer op de paal, Rebound buitenspeldoelpunt :7

In de 89e minuut, Voorzet ivanovic ( gekocht ) Door verlengd door de jong, En schitterend binnen-gevolleyd door vertonghen 1-2 voor mij :)

In blessure, Bal van manolev op de paal, rebound toivonen op stekelenburg, einde wedstrijd _O_

Dat bezorgde me echt bijna een hart aanval :7

Geplaatst:

Ha ha, waarom kreeg jij een penalty tegen? Ik heb dat nooit. Ik doe altijd rustig in het strafschopgebied. Alleen daar buiten pak ik wel eens wat kaarten. :$

Nou, ik trapte Ibrahimovic de blessure in :$

En later in de 60ste minuut, kreeg ik weer een penalty maar die miste hij gelukkig :$

Dan gewoon voortaan als iemand in het strafschopgebied is afblijven van de sliding-knop. En dan gewoon doen met voor de xbox "B" en voor de ps3 'rondje'. Dan tackle je hem niet.

Dat weet ik ook wel :)

Geplaatst:

Man, hoeveel seizoenen moet ik wel niet spelen om naar het buitenland te kunnen als manager? :duh:

Nu 3 seizoenen gespeeld, Champions League e.d. gewonnen en 5-sterren coach geworden. De enigste biedingen die ik krijg zijn PSV, Twente, Scunthorpe (ENG) en SD Ponferradina (SPA). Dit heb ik al 3 seizoenen op rij. In FIFA10 zat ik nu al bij Barcelona met die 5-sterren... Ik heb nu wel genoeg bereikt in de Eredivisie, ik wil een nieuwe uitdaging.

EDIT: Even serieus, career mode is nog slechter dan FIFA10. Seizoen 4 van Ajax en gewoon weer hetzelfde speelschema (!!!) als alle andere seizoenen. Al de 8e keer dat Twente > PSV > Feyenoord achter elkaar zitten....

Geplaatst:

Seizoen 1: KNVB Beker, Kampioenschap

Seizoen 2: KNVB beker, Kampioenschap en Europa League

Seizoen 3: KNVB Beker, Kampioenschap, EURO Cup en Champions League.

En dan nog geen interesse hebben? :7

--------

Mooi actie trouwens gisteren. Ik deed voor het eerst Onine Team Play en toevallig speelde Ajax tegen Stoke City. Ik was middenvelder: De Zeeuw. Zoals gewoonlijk was het een grote rommel, omdat iedereen voor eigen succes ging. Ik kwam daardoor ook niet veel aan de bal, paar goede passes gegeven. Later stonden we met 2-0 voor en ik had een gemiddeld cijfer van 5,4 in de tussentijd. Even later gingen de goalkeepers rotzooien (met de bal lopen of in eigen doel schieten). Dus ik zag dat me eigen doelman met de bal naar de tegenstander ging dribbelen. Ik had toen maar de verantwoordelijkheid genomen om naar mijn eigen doel te rennen. Komt er opeens een counter van de tegenpartij, schiet er een keihard van ver naar ons doel omdat onze keeper in het middenveld was. Ik stond daar dus "toevallig" en ik trapte weer keihard die bal uit het doel. Meteen een rating van 7,5 en man of the match terwijl ik vrij weinig had gedaan. Dus een tip: ga zelf in het doel staan als de keeper weg is. :7

Geplaatst:

Seizoen 1: KNVB Beker, Kampioenschap

Seizoen 2: KNVB beker, Kampioenschap en Europa League

Seizoen 3: KNVB Beker, Kampioenschap, EURO Cup en Champions League.

En dan nog geen interesse hebben? :7

--------

Mooi actie trouwens gisteren. Ik deed voor het eerst Onine Team Play en toevallig speelde Ajax tegen Stoke City. Ik was middenvelder: De Zeeuw. Zoals gewoonlijk was het een grote rommel, omdat iedereen voor eigen succes ging. Ik kwam daardoor ook niet veel aan de bal, paar goede passes gegeven. Later stonden we met 2-0 voor en ik had een gemiddeld cijfer van 5,4 in de tussentijd. Even later gingen de goalkeepers rotzooien (met de bal lopen of in eigen doel schieten). Dus ik zag dat me eigen doelman met de bal naar de tegenstander ging dribbelen. Ik had toen maar de verantwoordelijkheid genomen om naar mijn eigen doel te rennen. Komt er opeens een counter van de tegenpartij, schiet er een keihard van ver naar ons doel omdat onze keeper in het middenveld was. Ik stond daar dus "toevallig" en ik trapte weer keihard die bal uit het doel. Meteen een rating van 7,5 en man of the match terwijl ik vrij weinig had gedaan. Dus een tip: ga zelf in het doel staan als de keeper weg is. :7

Ja dat vindt ik ook irrie, dat sommige voor eigen succes gaan. Ik had van de week wel een goede team met Online Team Play, goed passen enzo gewonnen met 6-3. Waaronder ik 2x gescoord heb :)

Geplaatst:

Nog 30% en de algemene voortgang van mijn VP staat op 100%.

Schiet al op, maar ik denk wel dat je merkt dat het moeilijker wordt of niet? :puh: Ik zit inmiddels op 82%. Overigens kloppen de spelersnamen nog steeds niet in het spel. Ik heb hierover een mail gestuurd naar EA.

Geplaatst: (bewerkt)

Whoops :$ Ik denk dat ik gisteren iemand zn controller door zijn tv heb laten gooien :$

Twee wedstrijden tegen hem gespeeld, beide komt hij al vrij snel op een 0-2 voorsprong, 1e potje uiteindelijk 4-2 gewonnen en het tweede potje met 5-3 gewonnen ^_^ .

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

Pff, ik speel de SP op de PSP, en het is echt onrealistisch. Net tegen Almeria 2-2 gespeeld met Barcelona, je hebt steeds een paar van die wedstrijden dat je spelers niet meer deftig kunnen schieten..3 open kansen en de spelers schieten zo scheef als wat..

Geplaatst:

Je weet dat jij je spelers bestuurd? Dus als je spelers scheef schieten, doe je dat toch echt zelf. :puh:

Het grappige is dat wanneer je herstart plots alle ballen erin vliegen..In Fifa 10 heb je ook zo van die wedstrijden dat je spelers niet meer kunnen schieten, hoeveel kansen je ook hebt..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...