Jump to content

FIFA 11

Kai-ShockWave

Recommended Posts

• Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

86

• End Of The Riot

65

• Mr-Triple-X

62

• BoerBanaan

47

Geplaatst:

Awh shit man! Net even voor het eerst met VP gespeeld en het eerste potje ging best lekker.. Het was een 1 vs 1 game en ik kwam al in het begin van de wedstrijd met 1-0 op voorsprong en vlak voor de tweede helft 2-1. Na de tweede helft ging hij weer lekker en kwam ik met 3-1 voor te staan, en net voor het einde van de wedstrijd krijgt ik het bericht "Verbinding verbroken".. KUT KUT KUT

Geplaatst:

Start ik een wedstrijd in coach op, staan al mij spelers er niet. Alleen de keeper en twee spelers van de tegenpartij. Hun trappen af en schieten meteen naar doel (dik mis :7). Daarna moet ik uittrappen. Is opeens me keeper er weer en zie ik echt alle spelers in een groepje spawnen bij het andere doel. :7

Even kijken of ik een filmpje kan maken.

Geplaatst:

Start ik een wedstrijd in coach op, staan al mij spelers er niet. Alleen de keeper en twee spelers van de tegenpartij. Hun trappen af en schieten meteen naar doel (dik mis :7). Daarna moet ik uittrappen. Is opeens me keeper er weer en zie ik echt alle spelers in een groepje spawnen bij het andere doel. :7

Dat had ik laatst ook.. Alleen de spelers van de tegenstanders waren er en mijn hele team was er niet. :puh: Toen scoorden ze direct en pas daarna waren mijn spelers weer zichtbaar. :bonk: Later toch met 2-1 gewonnen.

Geplaatst:

Dat heb ik in FIFA 11 gelukkig nog niet meegemaakt. En voor zover ik me kan herinneren is het me in FIFA 10 ook maar één keer overkomen. Het lijkt wel alsof het ongeluk alleen jullie treft. :puh:

Ik merk wel dat ik steeds beter begin te worden. Voorheen bood m'n broertje nog wel weerstand, maar de laatste weken wals ik steeds makkelijker over hem heen. Nou is zijn concentratie ook niet geweldig, aangezien hij de hele tijd dingen als 'sweet booty' en 'patron wacht op zijn ho's' roept, maar het wordt steeds makkelijker. En dat terwijl ik echt niet veel online speel.

Geplaatst:

Dus voor profclubs moet iedere speler met maar 1 speler? Als iemand lid van club dan zit zijn prof in selectie en hij kan op moment niet spelen maar andere spelers wel dus kunnen andere spelers de prof van andere speler gebruiken?

Geplaatst:

Dat had ik laatst ook. Ik dacht eerst van "Huh, WTF is dit?"

Geplaatst:

In mijn ogen geeft FIFA 11 mij niet de online ervaring die ik verdien.

Door de slechte servers en laggie games.

Ik heb al 2x opnieuw moeten beginnen met Ultimate Team omdat mijn DNF modifier te laag werd.

Omdat ik iedere werd disconnected van de servers en dan leaft ie en dan 2 seconden later kan ik weer drukken op aanmelden bij EA en dan zit ik zo weer op de server.

Maar omdat ik disconnect word ik gezien als een cheater die leaft als ie achterstaat en daardoor kan ik minder punten verdienen en loop ik vast in Ultimate Team omdat ik geen contracten meer kan verlengen van spelers.

Ik vind dit echt ronduit slecht van EA.

Het ligt overigens niet aan mijn internet connectie want die is prima met COD nooit disconnected heb 75% signaalsterkte dus,

Geplaatst:

Ik heb een bug gevonden bij Creation Centre.

Als je een naam intypt voor op het shirt van een speler en het bevat een initiaal met een punt daarachter en dan de achternaam (Bijv. F. Coentrao), dan wordt dat niet gelezen en dan krijg je ingame de naam J. Janssen te zien bij Teammanagment.

Jammer dat dan 'Bekend als' er dan niet bij zit, want als je een speler ingame maakt, dan krijg je die naam te zien bij Teammanagment.

Geplaatst:

In mijn ogen geeft FIFA 11 mij niet de online ervaring die ik verdien.

Door de slechte servers en laggie games.

Ik heb al 2x opnieuw moeten beginnen met Ultimate Team omdat mijn DNF modifier te laag werd.

Omdat ik iedere werd disconnected van de servers en dan leaft ie en dan 2 seconden later kan ik weer drukken op aanmelden bij EA en dan zit ik zo weer op de server.

Maar omdat ik disconnect word ik gezien als een cheater die leaft als ie achterstaat en daardoor kan ik minder punten verdienen en loop ik vast in Ultimate Team omdat ik geen contracten meer kan verlengen van spelers.

Ik vind dit echt ronduit slecht van EA.

Het ligt overigens niet aan mijn internet connectie want die is prima met COD nooit disconnected heb 75% signaalsterkte dus,

Ligt inderdaad niet aan jouw internetverbinding, want velen hebben dit probleem. Ik word ook om bepaalde tijd steeds van de EA servers gekickt, heel vervelend. Ik begin toch steeds meer het gevoel te krijgen dat EA een incompleet spel in de schappen heeft gezet, aangezien er nog vele andere bugs in het spel zitten. Natuurlijk kan 't voorkomen dat in een spel een bug zit, maar bij FIFA begint het wel erg te worden.

Geplaatst:

ze kunnen FIFA 11 beter "Find-The-Bugs" noemen..

Dat is ook erg overdreven. Fifa 2011 heeft inderdaad wel een slechte online modus. Heel vaak wordt de verbinding verbroken tijdens de wedstrijd, of kan je helemaal niet met vrienden online spelen. Daarnaast tellen sommige verdiensten voor V.P's niet online, terwijl deze de wedstrijd erna wel meetellen.

Geplaatst: (bewerkt)

ze kunnen FIFA 11 beter "Find-The-Bugs" noemen..

Dat is ook erg overdreven. Fifa 2011 heeft inderdaad wel een slechte online modus. Heel vaak wordt de verbinding verbroken tijdens de wedstrijd, of kan je helemaal niet met vrienden online spelen. Daarnaast tellen sommige verdiensten voor V.P's niet online, terwijl deze de wedstrijd erna wel meetellen.

Er zijn nog veel meer bugs. Het lijkt wel alsof EA ons als de betatesters gebruiken. Zij brengen een spel vol met bugs uit, wij kopen het, wij klagen en stellen een hoop bugs vast, anderhalve maand later komt EA pas met een patch die niet eens werkt.

Bewerkt: door Mr-Triple-X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...