NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 (bewerkt) Oh, ik dacht misschien als je een 5 sterren coach bent word je gevraagd voor WK ofzo.. Was bij een eerdere fifa wel. Edit: Bij Fifa09 was dit het geval. Bewerkt: 24 augustus 2011 door NickOwnage Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Volgens mij kan je niet meer internationaal spelen in coach Reageren
Kloep Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Nee, volgens mij ook niet. In ieder geval, ik heb nog nooit een aanbod gekregen om bondscoach te worden... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Ik ook niet. En zit al in 2020 met Barça in Coach-gamemode Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Ik heb zo'n idee dat jij alleen maar fifa doet haha Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Zelf een eigen toernooi starten en landenteams toevoegen. Zelf eentje nadoen, en klaar. Alleen zonde dat deze mode niet goed is uitgewerkt. PES is uitgebreider en makkelijker in het aanmaken van toernooien. Het kost veel tijd bij FIFA om teams te selecteren. Je kan het ook automatisch laten doen, maar meestal mis je dan topteams. Reageren
Kloep Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Dat is inderdaad erg jammer. Heb nooit PES gedaan, dus ik weet ook niet hoe het daar werkt. Moet zeggen dat ik ook niet echt vaak een toernooi doe in FIFA, meestal gewoon coach-mode. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Ik doe ook steeds Speel als Coach.. af en toe een Kick-Off wedstrijd en eens tegen een vriend.. meer niet. Ik denk zelf dat er modes in zitten waar ik nooit van heb gehoord Reageren
dn_mathias Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Hallo, Ik heb een probleem bij een cheat in Fifa 11. De cheat ongelimiteerd geld om spelers te kopen in het speltype carriere. Ik ben eens gaan kijken op youtube. Ik zit met het probleem als ik een speler huur en dan bij verdeling budget het geld op 0:100 zet, dan wil ik het lenen van de speler stopzetten en dan komt er ontoereikend transferbudget op. Wie kan mij helpen ? Alvast bedankt Wei >>> Door Svenie: Topic samengevoegd met 'FIFA 11' topic.<<< Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 Volgens mij moet je je Cache Memory (bij de Xbox 360) of de Game Data Utility (bij de PS3) van Fifa 11 eerst verwijderen, want deze glitch is gepatched door EA. Reageren
Royboow Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Ik heb dernet een speler gemaakt , en speel nu een carriere met hem bij Barcalona. en ik wil via Barça in leuke aanbiedingen van teams krijgen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Inter Milan speler BiaBiany is echt supersnel. Ik heb hem nu in de basis op de plek van Milito. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Ik zit in mijn 2de seizoen, en ben van ADO naar Vfl Bochum gegaan dat gepromoveerd is naar de Bundesliga. Mijn rechtsback is nu echter 55 dagen geblesseerd, dus kan ik hem dit seizoen niet meer inzetten. Alleen krijg ik wel alle toppers op mij af nu: Tegen Bayern Muchen, Schalke 04, Borrosia Dortmunt, Bayern Leverkussen, HSV Hamburg. Hopen dat ik mijn koppositie in de competitie kan behouden! Verder heb ik nog een goede jonge spits nodig, iemand een idee welke? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Biabiany raad ik aan, hij is supersnel! Heel jong en ook niet duur. Biabiany van Inter Milan is een reservespeler dus kost ook niet veel geld. Reageren
GTA-top Geplaatst: 18 september 2011 Rapport Geplaatst: 18 september 2011 Zijn er trofeeën die niet meetellen voor de platina trofee ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.