Jump to content

Need for Speed: Hot Pursuit 2010


onbekendeIV

Recommended Posts

Eigenlijk zie ik alleen mensen klagen in dit topic zonder dat ze een reden voor hebben. Om te beginnen mag je dit niet met de laatste NFS games vergelijken. Dit deel wordt namelijk gemaakt door de studio achter Burnout. En vergelijken met MW en UC of zo gaat helemaal niet op hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    11

  • paul007

    9

  • BV_1993

    6

  • Nick_Kerkwijk

    5

Nou het spel werd behoorlijk slecht gerate.

Slechte grahpics, geen verneiuweing, slechte besturing etc. etc.

nu zie ik dit spel wat

Geen nieuwe naam bevat

Dezelfde politiewagens bevat als UC en MW

geen nieuw idee geeft

daarbij, er is een hoop verschil tussen autos mee nemen in het volgende deel en totaal geen neiuwe autos toevoegen. Zo was het van MW naar Carbon niks anders, er was geen nieuwe auto te vinden, het enige verschil was de tuning.

NFS MW en NFS UC zijn ook leuk, want die spelen zijn op menus, verhaal en stad na exact ehtzelfde, steker nog, UC haalt zelfs functies eruit, zo stond eht AFAIK geen plaatsig meer toe van paints(zelf loctaies kiezen)

Dat klopt totaal niet, dus jij zegt dat MW totaal niet verschilt met Underground 2, je slaat totaal de plank mis, de handling was perfect, Meer Carbon was een replica van MW maar een beetje geüpgrade.

Omdat de game van Criterion is verwacht ik er niks van en ik zag was Burnout trekjes en die wil ik niet hebben.

Waar zeg ik dat? heb ik echt nergens gezegt, dat maak je nu zelf op.

En perfecte handling? ik weet zeker dat je neit met 300 km/u door een bocht kunt en dat je wel wat meer snelheid verliest als je de muur schaaft. Daarbij is de besturing ongelofelijk sompig, remmen gaat waardeloos en als e stuurt maak je vrijwel direc een 90 graden bocht, ook met remmen sta je vel te snel stil. Ik weet niet wat jij perfecte handling vind hoor, maar ik vind dat niet, jij denkt zeler ook dat boten vliegen of niet? :7

@BV_1993; Ik vind de vergelijking juist wel opgaan, Most Wanted en Undercover waren de laatste 2 die helemaal om politieachtervolgingen gingen, hier ook. Wat ik in de trailer zag waren dezelfde politieautos als ik ook in undercover en most wanted zag, het is op een compleet nieuwe engine, maar zulke dingen vind ik gewoon niet kunnen, dit bewijst alleen maar hoe erg EA de NFS serie aan het uitmelken zijn.

Om maar even naar het vorige NFS tijdperk te gaan, van Most Wanted naar Undercover is er helemaal niks aan het spel vewranderd, echt helemaal niks. Besturing is hetzelfde, gameplay hetzelfde, autos hetzelfde, graphics hetzelfde. Dan heb je Pro Street als uitzondering hierin, dat vond ik zelf ondanks alles een erg vet spel.

NFS Shift was daarintegen een verse wind in de NFS reeks, nieuwe engine, nieuw idee, echt racen is het, een beetje zoals GRiD, Shift is geweldig ontvangen en word ook geweldig veel gemod, het spel is daarbij enorm populair, in plaats van op zoiets door te borduren gaan ze iets ouds, en onsuccesvols uit de kast halen.

Willen ze bij EA NFS nog levend willen ho0uden zullen ze een spel een langere levensduur moeten geven, in plaats van de 8 maanden die het nu ongeveer heeft. EA is de 3enige ontwikkelaar die zijn spellen zo uitmelkt door elke 8 manden een nieuwe uit te geven(CoD is hetzelfde verhaal), hierdoor kun jij een spel onmogelijk een succes maken, je geeft het ten slotte geen kans op de markt, het word zo al weer vervangen door een nieuwe.

Wat ze bij Shift eigenlijk hadden moeten doen was het een tijd te geven van 2 a 3 jaar, en geef het wat expansion packs, dat is voor EA makkelijker om te doen en houd een spel leuk, dit doen ze bij Sims ook, en dat word geweldig ontvangen. Als ze dit voor Shift zouden doen, bijvoorbeeld Carpacks, nieuwe circuits oid houd je eht spel in leven en word het een stuk succesvoller dan zoals ze het nu doen.

NFS Shift was iets nieuws inde reeks wat op de markt gewoon een enorme kans heeft om een legendarisch spel te worden maar het krijgt die kans niet, en dat is gewoon zonde.

Ik zelf zou mijn geld graag aan Shift hebben besteed als het de tijd kreeg, nu niet, als ik het spel heb gekocht en thuis ben is het alweer vervangen. Kijk eens naar forza, die krijgt telkens nieuwe carpacks en nieuwe circuits, zo houd je een spel leuk. Het enige wat ik over NFS nu kan zeggen is dat het een mislukking is geworden en ze er eter mee kunnen kappen in plaats van de gamers laten lijden met zulke slechte spellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wesley, ik blijf erbij dat de vergelijking niet op gaat. Het is immers een opfrissing van de bestaande hot pursuit gameplay die ze gemaakt hebben voor Underground. Dus hebben de laatste games er heel weinig mee te maken. Het zullen voornamelijk exotische wagens zijn die niet te tunen zijn. De gameplay is simpel, je bent een racer of een agent. Terug naar vroeger, want vroeger was het veel beter voor NFS.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er wel mee eens dat je de schijt ervan krijgt van dat automatische remmen. :kots: Waarom laten ze auto's niet uitrollen als je gas loslaat..? Het zou mooi zijn als het een beetje GTA4-achtig rijden heeft maar dan wat sneller. Maar sinds GTA4 vind ik elke andere racegame gewoon verneukte gameplay/besturing hebben. Ik hoop dat dit een spel wordt met een wat realistische stijl (Net als autorijden met GTA (voor een spel dan realistisch :puh:)) en dat je auto ook met freeroam gewoon totalloss is als je ergens tegen aan knalt.

In het echt rijd je auto ook niet door als je met 90 op een paal knalt? Waarom maken die makers het dan niet meer realistisch als ze weten dat hun vorige (arcade) spellen slecht verkopen (?) vooral door de besturing/gameplay? :N (Mijn mening ;) )

Naja, we zullen zien.

@Wesley

gelukkig vind jij Pro street ook leuk, dacht dat ik ongeveer de enige was op dit forum. Heb nog nooit een positieve reactie erover gezien. :puh:

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

:dans: :dans: :dans:

Voor mij als echte Die-Hard NFS fan is dit een geschenk uit de hemel _O_ . Het landschap ziet er naar mijn beleving geweldig uit. Het zou me nog gaver lijken als je tussen die bomen door kon scheuren of dat je van die rotsen af kon denderen :7 . Nou nog even weer de tuningmogelijkheden van NFS: UG2 (stel je voor, een dikke bass in een Lambo Revénton :7 ) en we hebben de beste NFS van allemaal :Y . Maar als het weer zo'n knudde besturing als in NFS: Undercover wordt geef mij dan maar NFS: UG of UG2 :{ .

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig hierboven mij iemand die ook positief is. Ik begrijp al die negatieve reacties niet. Eindelijk gaat NFS weer helemaal terug naar zijn roots, lekker racen op locaties als bossen, woestijnen, steden met de politie op de hielen. Zo heb ik NFS Hot Persuit 2 helemaal kapot gespeeld op de PlayStation 2! Wat een uber-vet spel was dat! Ik hoop dat ze een beetje in die stijl blijven. NFS Most Wanted was vernieuwend en een erg leuke racer, daarna ging het wat slechter met de serie alhoewel ik niet kan oordelen over Pro Street en Shift omdat ik die niet gespeeld heb maar NFS Carbon was echt een uitmelker. Kortom: ik kan echt niet wachten tot Hot Persuit, bring it on!

Cheers :bier:

paul007

dit gaat hardcore falen, no doubt.

Dacht dat ze van undercover enzo hadden geleerd, maar het word nu zelfs erger, ze doen niet eens meer de meoiete een fatsoenlijke naam te verzinnen. Voor shift werd de serie uitgemolken door meerdere keren per jaar een N FS uit te brengen, ze doen nu direct weer hetzelfde, en verdommen ze eht zelfs o een fatsoenlijke naam te verzinnen, typisch EA. Houd maar op met de NFS reeks, zo word eht nooit meer wat

Wat de hell is er mis met de naam? Overigens vind ik jouw 'logica' dat dit spel gaat falen onterecht. Heb jij ooit de oudere NFS-spellen gespeeld?

EDIT: Mijn excuses voor de dubbelpost maar nadat ik deze reactie heb gelezen kon ik niet anders dan reageren.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Dubbelpost samengevoegd.
Link to comment
Delen op andere websites

dit gaat hardcore falen, no doubt.

Dacht dat ze van undercover enzo hadden geleerd, maar het word nu zelfs erger, ze doen niet eens meer de meoiete een fatsoenlijke naam te verzinnen. Voor shift werd de serie uitgemolken door meerdere keren per jaar een N FS uit te brengen, ze doen nu direct weer hetzelfde, en verdommen ze eht zelfs o een fatsoenlijke naam te verzinnen, typisch EA. Houd maar op met de NFS reeks, zo word eht nooit meer wat

Wat de hell is er mis met de naam? Overigens vind ik jouw 'logica' dat dit spel gaat falen onterecht. Heb jij ooit de oudere NFS-spellen gespeeld?

Ja ik heb ze vrijwel allemaal gespelt.

En ff voor de duidelijkheid, je hebt te maken met EA, die kunnen spellen geweldig aan de man brengen.

Ten tweede, al sinds Most Wanted zeggen ze hetzelfde, en nooit is het ze gelukt, is er 1 reden om aan te nemen waarom het nu anders zou zijn?

Ik geloof er simpelweg niet meer in, en ik vind die valse hoop(voor de zoveelste keer) gewoon jammerlijk, jullie zijn gewoon zo goed gelovig wat anderen zeggen. Ze zeiden bij undercover ook al dat ze terug naar de roots gingen, en dat was de slechtste NFS ever, gewoon schandelijk. Voor UC hebbn ze het ook al gezgt en is het ze nooit gelukt, sterker nog, ze kwamen niet eens in de buurt. Voor mij kunnen ze beter NFS opdoeken, het is gewoon een schande om NFS zo te zien, maarja misschien ehb ik wel ongelijk en word dit de beste NFS ooit.

Di laatste woorden kun je weghalen, filmpjes nogmaals bekeken, besturing zelfde troep, graphics niks beter, dit word een faal, no doubt.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

dit gaat hardcore falen, no doubt.

Dacht dat ze van undercover enzo hadden geleerd, maar het word nu zelfs erger, ze doen niet eens meer de meoiete een fatsoenlijke naam te verzinnen. Voor shift werd de serie uitgemolken door meerdere keren per jaar een N FS uit te brengen, ze doen nu direct weer hetzelfde, en verdommen ze eht zelfs o een fatsoenlijke naam te verzinnen, typisch EA. Houd maar op met de NFS reeks, zo word eht nooit meer wat

Wat de hell is er mis met de naam? Overigens vind ik jouw 'logica' dat dit spel gaat falen onterecht. Heb jij ooit de oudere NFS-spellen gespeeld?

Ja ik heb ze vrijwel allemaal gespelt.

En ff voor de duidelijkheid, je hebt te maken met EA, die kunnen spellen geweldig aan de man brengen.

Ten tweede, al sinds Most Wanted zeggen ze hetzelfde, en nooit is het ze gelukt, is er 1 reden om aan te nemen waarom het nu anders zou zijn?

Ik geloof er simpelweg niet meer in, en ik vind die valse hoop(voor de zoveelste keer) gewoon jammerlijk, jullie zijn gewoon zo goed gelovig wat anderen zeggen. Ze zeiden bij undercover ook al dat ze terug naar de roots gingen, en dat was de slechtste NFS ever, gewoon schandelijk. Voor UC hebbn ze het ook al gezgt en is het ze nooit gelukt, sterker nog, ze kwamen niet eens in de buurt. Voor mij kunnen ze beter NFS opdoeken, het is gewoon een schande om NFS zo te zien, maarja misschien ehb ik wel ongelijk en word dit de beste NFS ooit.

Di laatste woorden kun je weghalen, filmpjes nogmaals bekeken, besturing zelfde troep, graphics niks beter, dit word een faal, no doubt.

Welke besturing van welke NFS vond jij dan beter? En de graphics zijn toch prima? Het hoeft toch niet altijd 'beter'?. Overigens is het een race-game en gaat het vooral om de gameplay, ik kan nog steeds NFS Hot Persuit 2 spelen zonder me druk te maken om de graphics, om nog niet te beginnen over Need For Speed II SE. Natuurlijk, het oog wilt ook wat, maar het ziet er toch goed uit nogmaals?

En waarom de hoop verliezen? Het enige wat je ervan hebt gezien zijn de twee filmpjes. Je hebt nog niks zelf gespeeld, zelf meegemaakt. Ik vind het nogal voorbarig om nu al een conclusie te trekken aan de hand van twee filmpjes. Geef jezelf wat tijd, wie weet wordt wel een top-game.

Link to comment
Delen op andere websites

vanaf U2 werd de besturing echt zwaar waardeloos, hardstikke sompig enzo, zo kon je met 50kmu geen fatsoenlijke bcht maken want dan had je al een 180 graden bocht gemaakt. volgens mij hebben ze bij EA nog nooit van de optie SpeedSensitivity gehoord...

En over de hoop verlizen, ze hebben 4 slechte NFS achter elkaar gemaakt, en telkens gezegt hoe goed hij wel niet is en dat hij terug naar de roots ging, ook nooit gebeurt.

Voor mij is dit geen NFS Hot Pursuit maar gewoon een Undercovr met een andere naam, politiewagens zijn gekopieerd hiervan, heb nog geen nieuwe auto gezien, zoals ik wel had verwacht trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

vanaf U2 werd de besturing echt zwaar waardeloos, hardstikke sompig enzo, zo kon je met 50kmu geen fatsoenlijke bcht maken want dan had je al een 180 graden bocht gemaakt. volgens mij hebben ze bij EA nog nooit van de optie SpeedSensitivity gehoord...

En over de hoop verlizen, ze hebben 4 slechte NFS achter elkaar gemaakt, en telkens gezegt hoe goed hij wel niet is en dat hij terug naar de roots ging, ook nooit gebeurt.

Voor mij is dit geen NFS Hot Pursuit maar gewoon een Undercovr met een andere naam, politiewagens zijn gekopieerd hiervan, heb nog geen nieuwe auto gezien, zoals ik wel had verwacht trouwens.

De politie wagen van Hot Persuit 2 bevatte ook de Lamborghini en ik blijf erbij dat de besturing prima is. Maar goed, meningen verschillen. Laten we hopen dat NFS Hot Persuit toch een vette game word!

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

vond jij de besturing in undercover fijn? :cab:

Serieus de besturing was zowaardeloos, en aan het filmpje te zien zal dat niet anders zijn in dit spel

Ik heb Undercover niet gespeeld, maar deze besturing is toch hetzelfde als die van Most Wanted of heb ik dat verkeerd gezien?

Link to comment
Delen op andere websites

vond jij de besturing in undercover fijn? :cab:

Serieus de besturing was zowaardeloos, en aan het filmpje te zien zal dat niet anders zijn in dit spel

Ik heb Undercover niet gespeeld, maar deze besturing is toch hetzelfde als die van Most Wanted of heb ik dat verkeerd gezien?

nou sinds most wanted is de besturing hardstikke waardeloos. Op lage snelheid sta je direct andersom en stuurt hij te snel, op hoge snelheid stuurt hij te vaag. Ook is de grip in de bochten ongelofelijk vaag waardoor je nooit weet hoe je een bocht nou kunt nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

vond jij de besturing in undercover fijn? :cab:

Serieus de besturing was zowaardeloos, en aan het filmpje te zien zal dat niet anders zijn in dit spel

Ik heb Undercover niet gespeeld, maar deze besturing is toch hetzelfde als die van Most Wanted of heb ik dat verkeerd gezien?

nou sinds most wanted is de besturing hardstikke waardeloos. Op lage snelheid sta je direct andersom en stuurt hij te snel, op hoge snelheid stuurt hij te vaag. Ook is de grip in de bochten ongelofelijk vaag waardoor je nooit weet hoe je een bocht nou kunt nemen.

Wanneer dringt het eens tot je door dat EA Blackbox dit niet maatk :7 want die zijn inderdaad zeer slecht in het maken van games, daarom houden ze zich meer bezig met Skate. Maar eerlijk, noem een slecht spel van Criterion Games.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...