wesley123 Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 vond jij de besturing in undercover fijn? Serieus de besturing was zowaardeloos, en aan het filmpje te zien zal dat niet anders zijn in dit spel Ik heb Undercover niet gespeeld, maar deze besturing is toch hetzelfde als die van Most Wanted of heb ik dat verkeerd gezien? nou sinds most wanted is de besturing hardstikke waardeloos. Op lage snelheid sta je direct andersom en stuurt hij te snel, op hoge snelheid stuurt hij te vaag. Ook is de grip in de bochten ongelofelijk vaag waardoor je nooit weet hoe je een bocht nou kunt nemen. Wanneer dringt het eens tot je door dat EA Blackbox dit niet maatk want die zijn inderdaad zeer slecht in het maken van games, daarom houden ze zich meer bezig met Skate. Maar eerlijk, noem een slecht spel van Criterion Games. Ik weet uberhaupt niet eens wie al die spellen maakt en zal me ook een worst wezen. Dat het nou door een ander word gemaakt geeft nog niet het recht om net zo'n kutspel af te leveren... Reageren
BV_1993 Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Ik wil gewoon zeggen dat je door een nieuwe ontwikkelaar niet echt kan kijken naar de vorige NFS games. Reageren
Dakendak Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 (bewerkt) Omg, je kan poltie-agent in coop zijn. Niet SP. @wesley: Vind je ooit 1 game wel goed? Bewerkt: 18 juli 2010 door Dakendak Reageren
BV_1993 Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Omg, je kan poltie-agent in coop zijn. Niet SP. @wesley: Vind je ooit 1 game wel goed? Vreemd, in Hot Pursuit 2 kon het wel hoor. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 [table=header]@ Dakendak[/table]Dat lijkt me stug, in de vorige delen die ik heb gespeeld (NFS III: Hot Pursuit en NFS: High Stakes) kon je namelijk wel gewoon de agent uithangen. [table=header]Ontopic[/table]Ik verwacht toch wel wat van deze game, maar wacht eerst maar eens de features af. Bovengenoemde twee versies heb ik namelijk op de PC gespeeld, en het waren voornamelijk de ontelbare mods die voor mij de gameplay naar een hoger niveau hebben getild. Ik speel nu alleen nog maar op een console, dus het is maar afwachten of ik deze game wel leuk genoeg ga vinden. Reageren
nfsplayer Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 [table=header]@ Dakendak[/table]Dat lijkt me stug, in de vorige delen die ik heb gespeeld (NFS III: Hot Pursuit en NFS: High Stakes) kon je namelijk wel gewoon de agent uithangen. [table=header]Ontopic[/table]Ik verwacht toch wel wat van deze game, maar wacht eerst maar eens de features af. Bovengenoemde twee versies heb ik namelijk op de PC gespeeld, en het waren voornamelijk de ontelbare mods die voor mij de gameplay naar een hoger niveau hebben getild. Ik speel nu alleen nog maar op een console, dus het is maar afwachten of ik deze game wel leuk genoeg ga vinden. Blijven doen want een PC is er niet voor gemaakt om mee te gamen, Ik vond Porstreet al shit, Undercover trok al arcade en Shift helemaal, je hebt gewoon last van onderstuur, En omdat dit spel door Criterion is gemaakt houd ik me hart vast Reageren
commando Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 (bewerkt) wat hoop ik toch ook weer dat dit net zo'n game wordt als de ECHTE Nfs: Hot Pursuit ( nfs3 )... wat heb ik samen met nfs:road challenge (nfs4/ nfs: high stakes ) daar van genoten. sinds nfs underground vind ik et alleen maar bagger de nfs serie. Hopen dat dit wat wordt. Het ziet er iig wel tof uit Bewerkt: 26 juli 2010 door commando Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 >>> Door Visser23: 10 offtopic berichten verwijderd. Boodschap lijkt me duidelijk; ONTOPIC!!<<< Reageren
Dakendak Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Mijn bericht was ontopic. Ik zei dat ik vind dat we NFS niet direct mogen afkraken. Want het lijkt mee een leuk spel, zeker online. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Zodra ik weet dat het een goede/betere besturing heeft dan Undercover is er een kans dat ik m wel koop. Of het wordt Testdrive 2, maar dat zie ik dan wel. Ik hoop echt zo erg dat het wat realistischer is en dat je gewoon je auto kan tunen op onder of overstuur zonder dat het arcade racing is. Welke auto kan in Reallife nou nog recht blijven in een bocht als je vol het gas intrapt (zonder hulpmiddelen/elektronica). Hopelijk zien we dat terug inde game. Tenminste dat hoop ik. Reageren
.Wacko Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Ik heb alle delen wel gespeeld, maar vond van allemaal Most Wanted het leukst. Undercover en dergelijke zijn gewoon een en al poep. En shift was naar mijn mening ook een van de slechtste games, qua besturing was het onmogelijk om op de pc goed te kunnen driften. Verder was Carbon gelijk aan Most Wanted, en was Undercover gewoon heel kort en ook weer dezelfde auto's. Ik ben het eens met Wesley betreft de nieuwe hot pursuit. Reageren
Dakendak Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Ik vond Shift juist wel goed (PS3) Reageren
paul007 Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Nieuwsupdate! De demo is sinds woensdag te downloaden via Playstation Netwerk! Ik heb hem geprobeerd en het is echt een tof spel. Ik weet nog niet of ik hem ga kopen maar het speelt wel leuk! Jammer dat je nog maar weinig dingen kan inzetten als politieagent. Alleen nog maar spike-strips en blokkades. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Nieuwsupdate! De demo is sinds woensdag te downloaden via Playstation Netwerk! Ik heb hem geprobeerd en het is echt een tof spel. Ik weet nog niet of ik hem ga kopen maar het speelt wel leuk! Jammer dat je nog maar weinig dingen kan inzetten als politieagent. Alleen nog maar spike-strips en blokkades. Is ook een demo he, dus ik kan hem ook downloaden via PSN? Reageren
paul007 Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Jep zelfs jij kan hem downloaden via PSN hih Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.