Jump to content

Grand Theft Auto Quiz


GuitarGuy666

Recommended Posts

Wat zijn de standaard-namen van alle personages die je als hoofdpersonage kunt kiezen (in GTA1)?

Poeh, mooie vraag. Poging uit het hoofd:

Bubba, Troy, Ulrika, Nikki, Divine, Travis. Verder kom ik niet, maar misschien klopt dat ook wel :puh: Ik weet dat er één extra was in de GBA-versie, maar die heb ik nooit gespeeld en ken ik dus niet bij naam. Hopelijk tel je die dus even niet mee :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    47

  • R-fl3x

    26

  • Flitskikker

    17

  • GuitarGuy666

    13

  • 5 maanden later...

Omdat ik niet nog meer voldoening uit dit gebrek aan antwoorden op een forum met zogenaamde GTA-fans kan putten geef ik bij deze een hint: De wiki is bijgewerkt en weer volledig.

Hihi, mijn vraag werd lekker zeven maanden lang niet beantwoord en dat had wss nog langer geduurd als ik niets had gehint ik ben dus echt wel de coolste persoon hier op die forummutje maar dat was ik voor deze vraag natuurlijk ook al, echt wel chill dit hier zo, echt wel!! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Lang geleden dat ik 't gespeeld heb, maar ik doe een poging. Hopelijk haal ik Grand Theft Auto en London niet door elkaar :puh:

Police Bribe - Je raakt de politie kwijt die achter je aan zit

Get Outta Jail Free Card - Als je wordt opgepakt, behoud je je wapens en multipliers

Multiplier - Het geld dat je krijgt voor missies/auto's jatten/enzovoort wordt steeds met +1 vermenigvuldigd

Life - Extra leven

Armour - Kogelvrij vest waarmee je 3 x geraakt kunt worden

Speed Up - Je rijdt extra snel

Kill Frenzy - Rampage

Drugs - Je loopt tijdelijk niet rechtdoor

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Dan moet ik maar inderdaad eens WikiGTA gebruiken als niemand dat doet :N

Krat - Kratten bevatten wapens of power-ups. Je kunt kratten openmaken door er tegen te slaan, ze te beschieten of er overheen te rijden.

Armor - Deze power-up geeft je 3 extra hitpoints, waardoor je drie kogels kunt overleven.

Info - Info-pick-ups vertellen je informatie over bepaalde onderdelen van het spel, zoals de metro of de importhijskraan.

Kill Frenzy - Dit is geen echte power-up, maar kan ook gevonden worden in de kisten. Wanneer je een Kill Frenzy oppakt, krijg je een wapen, waarmee je binnen een bepaalde tijd een aantal punten moet behalen. Wanneer je hierin slaagt verdien je een geldbonus.

Multiplier - Een multiplier vermenigvuldigt de beloning van voltooide missies.

Speed up - Met deze power-up rijd je sneller dan normaal. Om goed gebruik te maken van deze power-up heb je misschien wat oefening nodig, om te voorkomen dat je met je wagen overal tegenaan knalt.

Cop bribe - Deze power-up verwijdert je wanted level zodra je hem oppakt.

Get outta jail freecard - Deze power-up zorgt ervoor dat je je wapens niet verliest wanneer je busted bent.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je hebt het nooit gespeeld en stelt wel een vraag, je weet het antwoord zelf niet eens? :7:muur: :fp:

Bovendien wek je de indruk ook niet de moeite te hebben genomen je in de regels van de quiz te verdiepen.. Het aantal antwoorden dat iemand geeft is niet van belang, het gaat erom wie het juiste antwoord geeft. Dat was Nandro. Ik heb je de regels van de quizes al vaker aan je laars zien lappen en vind dat echt frustrerend. Zou je daar mee op kunnen houden!?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...