R-fl3x Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Veel mensen spelen GTA 1 niet meer, denk dat het daarom is 5000$ ? Zeg eens of het hoger of lager is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Dat antwoord is onjuist. En als ze het niet spelen is dat een schande, het is zelfs gratis te verkrijgen. Bovendien heb je aan een internetverbinding genoeg om het antwoord te achterhalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Wel ik vind die prijs niet :s Heb wikigta.nl opgezocht en daar staat niks over de prijs van die Flamer op =) Ook op die andere wikia's vind ik zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Dat verbaasde mij ook al, geen enkele wiki geeft hier bericht van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 30 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2010 Er is amper een antwoord mogelijk. Mensen moeten het antwoord gokken. Ik heb een beter idee als jij het goed vind: Je mag een nieuwe vraag stellen. MVG: Supergtagamer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik stel voor dat een willekeurig lid een vraag stelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik zoek het allerkleinste voertuig uit GTA 1. Tip: je kunt het nergens vinden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Ik zoek het allerkleinste voertuig uit GTA 1. Tip: je kunt het nergens vinden... Wat bedoel je daar precies mee? Het antwoord is naar mijn mening helemaal niet zo moeilijk te vinden :$ . Je hoeft de game niet eens te hebben, dit is gewoon een kwestie van internet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Ik zoek het allerkleinste voertuig uit GTA 1. Tip: je kunt het nergens vinden... gokje: RC car? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Ik zoek het allerkleinste voertuig uit GTA 1. Tip: je kunt het nergens vinden... gokje: RC car? Waarom word mijn vraag nou overgeslagen? In dat geval zouden we de vraag uit de GTA2-quiz ook over kunnen slaan? Er zou iig om een tip gevraagd kunnen worden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 @Dotz, jou vraag is gewoon voor velen van ons niet te beantwoorden... Al twee weken heeft hier niemand iets gepost! @supergtagamer, dat is juist! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 @Dotz, jou vraag is gewoon voor velen van ons niet te beantwoorden... Al twee weken heeft hier niemand iets gepost! Dat vind ik wel erg schandalig, het staat immers gewoon op de officiële website. In de GTA2-quiz is ook al enige tijd niet gepost, daar komt toch ook niet zomaar een andere vraag. Zolang mijn vraag onbeantwoord blijft heeft niemand recht om een andere vraag te stellen. Bovendien staat dit antwoord, evenals vele andere antwoorden, gewoon op internet. Dit keer zelfs op de officiële website. ~Always be loyal to the law Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 (bewerkt) Dotz, nu geef ik je wel gelijk :$ Het stond inderdaad op de officiële website (6000$), maar nooit op een wiki... En wie gaat het nu raden om daar te kijken? Bewerkt: 11 augustus 2010 door R-fl3x Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Dotz, nu geef ik je wel gelijk :$ Het stond inderdaad op de officiële website (6000$), maar nooit op een wiki... En wie gaat het nu raden om daar te kijken? Dat lijkt me vrij logisch , maar eindelijk is het juiste antwoord dan gegeven. En daarbij wil ik nog even nageven dat dit ook in-game was te vinden. ~Always be loyal to the law Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Goed, laten wij nu maar gewoon verder gaan met de quiz: Mijn vraag: Welke man schijn 130 jaar oud te zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.