NickOwnage Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Moet ik het verschil uitleggen tussen Sneijder en Appelvlaai? Appelvlaai: Marokaan Sneijder: Nederlander Appelvlaai: Redelijke voetballer Sneijder: Goede tot uitstekende voetballer Appelvlaai: Gaat falen Sneijder: Gaat gewoon goed. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Iedereen kan nu wel zeggen dat hij niet slaagt. Maar heb je bewijs. Ik denk dat de meeste dat niet hebben of je moet een glazen bol hebben waar je in kan kijken. Niet elke speler is hetzelfde daarom kun je hem ook niet gaan vergelijken met Drenthe en Van Der Vaart, want hun zijn complete andere spelers en hebben zich dus ook veel anders ontwikkeld. Dus ik zou zeggen wacht even af met je oordeel te vellen. Het kan goed zijn dat hij daar een grote speler wordt en als hij het niet red daar dan red hij het heus wel bij een club als HSV, Tottenham etc. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Moet ik het verschil uitleggen tussen Sneijder en Appelvlaai? Appelvlaai: Marokaan Sneijder: Nederlander Appelvlaai: Redelijke voetballer Sneijder: Goede tot uitstekende voetballer Appelvlaai: Gaat falen Sneijder: Gaat gewoon goed. Ik ben het met jullie eens dat hij te vroeg naar zo'n ploeg gaat, maar het maakt echt geen flikker uit dat hij een Marokkaan is. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 (bewerkt) Moet ik het verschil uitleggen tussen Sneijder en Appelvlaai? Appelvlaai: Marokaan Sneijder: Nederlander Appelvlaai: Redelijke voetballer Sneijder: Goede tot uitstekende voetballer Appelvlaai: Gaat falen Sneijder: Gaat gewoon goed. Appelvlaai: Gun ik het niet. Sneijder: Gun ik het van harte! Ik ben het met jullie eens dat hij te vroeg naar zo'n ploeg gaat, maar het maakt echt geen flikker uit dat hij een Marokkaan is. Hij vroeg om verschillen dan krijgt hij die. Btw er moet nog wat bij. Bewerkt: 25 december 2010 door NickOwnage Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Hij is trouwens gewoon Nederlander, alleen van Marokkaanse afkomst. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Maar het verschil tussen Sneijder en Appelvlaai is wel te merken hoor. Van Der Vaart ging naar Real en slaagde ook niet echt voor 100% ging naar HSV en daarna ook weer een stapje hoger naar Tottenham. Bij Real speelde vd Vaart goed. Maar Appelvlaai is niet opgewassen tegen Barca Helden zoals Iniesta, Xavi etc. @ Hierboven: +1 Ter correctie. Vd Vaart ging eerst naar HSV (na Ajax), en daarna pas naar Real Madrid. Bij HSV was hij geslaagd, bij Real faalde hij, en bij Tottenham is hij weer de held. Hij is het gewoon net niet, al moet ik zeggen dat hij ook niet veel de kans kreeg. Waarom zou Afellay niet naar Barca gaan, als hij de kans kreeg? Hij kan daarna altijd nog een stapje terug doen als het niet werkt. Beter wel gegaan en niet gelukt, dan helemaal niet geprobeerd. Overigens denk ik ook dat hij faalt daar, maar wie weet dat hij helemaal opleeft? Vaak speel je zelf ook beter als je in een beter team speelt. Ik hoop voor hem dat hij slaagt, en trouwens, ook voor het Nederlands voetbal. Alleen mag hij zijn kapsones wel heel snel afleren, want daarvan zijn ze niet gediend bij Barca. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Vrouwelijkheid met verstand voor voetbal. Appelvlaai heeft gelijk, voor het geld moet hij het zeker doen. Had ik ook gedaan. Maar aan voetballen komt ie niet. Hij is sowieso eerst reservespeler. Voor het Nederlands voetbal is het juist niet goed. Alle spelers worden weggekocht en er blijft niks over. Het Eredivisie voetbal is ook zwaar gedaalt qua niveau. Alleen omdat de clubs hier niet zo heel veel te bieden hebben. Vroeger was het een eer om voor Ajax te voetballen voor welk bedrag dan ook. Nu is het: oh, zo weinig maar verdienen. Ik ga wel naar het buitenland. Het voetbal maakt kleine clubs zoals Vitesse en Ado gewoon onmogelijk om door te gaan. Ze gaan failliet. Zonde. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 (bewerkt) En zo komen we aan bij het grote punt in het moderne voetbal. De spelers doen het niet meer om beter te worden, ze doen het om de grote namen clubs en het geld. Ze gaan naar clubs die te hoog zijn voor hun doen, en dat komt alleen omdat die club goed geld geeft en ook omdat het een grote club is. Natuurlijk, ik zou Barca ook geen nee verkopen, maar ik zou wel denken of ik er goed genoeg voor ben. Je zou beter eerst nog naar een club in Engeland of Duitsland gaan, waar het niveau toch hoger is. Als je daar nou slaagt, dan kun je pas echt zeggen dat je goed genoeg bent voor een grote club. Hiermee wijs ik de vinger naar de hedendaagse voetballer, en niet alleen naar Affelay of hoe hij ook mag heten. Tegenwoordig bestaat clubliefde gewoon niet meer, of je moet al bij een van de beste ploegen van de wereld zitten. Neem nou eens een voorbeeld aan Giggs of Maldini. Dat zijn nou 2 spelers die ik fantastisch vind. Die bleven bij hun club. Geld speelt er wel een rol in, maar niet zo heel erg. Bewerkt: 25 december 2010 door Gtaboy107 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Eens, maar Maldini speelt bij AC Milan dat is een van de beste clubs van Italië en Italië betaalt ook meer aan spelers dan clubs over de hele wereld. Nog meer clubspelers zijn Gerrard van Liverpool. John Terry (Chelsea) goed betaalde clubs. Maar je ziet vaak in Engeland met Engelse jongens die daar beginnen in de jeugdopleiding nergens anders heen gaan. Ik had ook geen nee gezegd tegen Barca, maar hij tekende een contract bij Barca en er werd door een andere club(Weet zo niet welke) al meteen weer 100Miljoen op hem geboden. Ik vind dit echt bedragen die niet normaal zijn. Alle clubs hebben flinke schulden (Grote clubs) En het voetbal lijd eronder. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Alle clubs hebben flinke schulden (Grote clubs) En het voetbal lijd eronder. Valt reuze mee. Het lijken grote schulden, maar wat die clubs aan omzet draaien en wat die stadions waard zijn enzo. 400 miljoen schuld van Real Madrid bijvoorbeeld stelt niets voor, heb ooit eens in de VI gelezen dat, als ze willen, ze dat binnen een jaar totaal aflossen. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Maar het verschil tussen Sneijder en Appelvlaai is wel te merken hoor. Van Der Vaart ging naar Real en slaagde ook niet echt voor 100% ging naar HSV en daarna ook weer een stapje hoger naar Tottenham. Bij Real speelde vd Vaart goed. Maar Appelvlaai is niet opgewassen tegen Barca Helden zoals Iniesta, Xavi etc. @ Hierboven: +1 Ter correctie. Vd Vaart ging eerst naar HSV (na Ajax), en daarna pas naar Real Madrid. Bij HSV was hij geslaagd, bij Real faalde hij, en bij Tottenham is hij weer de held. Hij is het gewoon net niet, al moet ik zeggen dat hij ook niet veel de kans kreeg. Waarom zou Afellay niet naar Barca gaan, als hij de kans kreeg? Hij kan daarna altijd nog een stapje terug doen als het niet werkt. Beter wel gegaan en niet gelukt, dan helemaal niet geprobeerd. Overigens denk ik ook dat hij faalt daar, maar wie weet dat hij helemaal opleeft? Vaak speel je zelf ook beter als je in een beter team speelt. Ik hoop voor hem dat hij slaagt, en trouwens, ook voor het Nederlands voetbal. Alleen mag hij zijn kapsones wel heel snel afleren, want daarvan zijn ze niet gediend bij Barca. Ik ben het met je eens. Gun die gast nou eens wat tijd en ga nu niet al te snel oordelen. We zullen zien. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Ik vind juist dat hij het NIET moet doen voor het geld, dan is hij gek. Maar waarom zou hij niet proberen om daar te slagen? Wie niet waagt, die niet wint. Of zoals Johan Cruijf zei: wie niet schiet, kan ook niet scoren. Hij is sowieso PSV ontgroeid, waarom niet proberen bij Barca? Beter spijt van wat je gedaan hebt, dan spijt van dat je iets niet gedaan hebt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 Ik vind juist dat hij het NIET moet doen voor het geld, dan is hij gek. Maar waarom zou hij niet proberen om daar te slagen? Wie niet waagt, die niet wint. Of zoals Johan Cruijf zei: wie niet schiet, kan ook niet scoren. Hij is sowieso PSV ontgroeid, waarom niet proberen bij Barca? Beter spijt van wat je gedaan hebt, dan spijt van dat je iets niet gedaan hebt. Das wel waar. Welke voetballer doet het tegenwoordig niet meer voor geld? Als hij het zelfde spelersloon kreeg bij een andere club deed hij het ook. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 Afellay wordt in eerste instantie gezien als vervanger voor Iniesta. Statistisch gezien zou dat betekenen dat hij wel aan spelen toekomt. Iniesta heeft nogal eens last van blessures en speelt nooit alle wedstrijden omdat het er gewoon teveel zijn. Zeker in de competitie kwam hij de laatste jaren in meer dan tien wedstrijden niet in actie. Ik hoop voor Afellay dat hij het waar kan maken in de wedstrijdminuten die hij krijgt. Zeker in het begin zal hij moeten excelleren, om te voorkomen dat hij als "miskoop" wordt gezien. De Nederlandse top is lang geen Spaanse top, en ik hoop dat hij zich aan het niveau van het team kan optrekken. Maar de toekomst zal het leren. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 (bewerkt) Ik vind juist dat hij het NIET moet doen voor het geld, dan is hij gek. Maar waarom zou hij niet proberen om daar te slagen? Wie niet waagt, die niet wint. Of zoals Johan Cruijf zei: wie niet schiet, kan ook niet scoren. Hij is sowieso PSV ontgroeid, waarom niet proberen bij Barca? Beter spijt van wat je gedaan hebt, dan spijt van dat je iets niet gedaan hebt. Ik vind dat hij PSV nog niet ontgroeid is. Kom op, vorig jaar 4 doelpunten in 29 wedstrijden!!! Hij kan niet eens excelleren tegen de Graafschap, dan wordt het tegen Sevilla helemaal een treurige zaak. Ik vind Janssen op dit moment bijvoorbeeld een veel betere middenvelder, maargoed die zal niet meer zo lang meegaan. Bewerkt: 26 december 2010 door Mania-92 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.