Leontjuuh-gta Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik vind juist dat hij het NIET moet doen voor het geld, dan is hij gek. Maar waarom zou hij niet proberen om daar te slagen? Wie niet waagt, die niet wint. Of zoals Johan Cruijf zei: wie niet schiet, kan ook niet scoren. Hij is sowieso PSV ontgroeid, waarom niet proberen bij Barca? Beter spijt van wat je gedaan hebt, dan spijt van dat je iets niet gedaan hebt. Ik vind dat hij PSV nog niet ontgroeid is. Kom op, vorig jaar 4 doelpunten in 29 wedstrijden!!! Hij kan niet eens excelleren tegen de Graafschap, dan wordt het tegen Sevilla helemaal een treurige zaak. Ik vind Janssen op dit moment bijvoorbeeld een veel betere middenvelder, maargoed die zal niet meer zo lang meegaan. Een middenvelder is geen spits hoor?? Een middenvelder is meestal niet iemand die doelpunten maakt hoor. Kijk maar naar van Bommel ofzo. Die heeft toch ook niet veel doelpunten gemaakt, maar zit tog bij een topclub en is een goeie speler. Dus dat argument vind ik helemaal nergens op slaan. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik vind dat hij PSV nog niet ontgroeid is. Kom op, vorig jaar 4 doelpunten in 29 wedstrijden!!! Hij kan niet eens excelleren tegen de Graafschap, dan wordt het tegen Sevilla helemaal een treurige zaak. Ik vind Janssen op dit moment bijvoorbeeld een veel betere middenvelder, maargoed die zal niet meer zo lang meegaan. Een middenvelder is geen spits hoor?? Een middenvelder is meestal niet iemand die doelpunten maakt hoor. Kijk maar naar van Bommel ofzo. Die heeft toch ook niet veel doelpunten gemaakt, maar zit tog bij een topclub en is een goeie speler. Dus dat argument vind ik helemaal nergens op slaan. Van Bommel en Affellay vergelijken. Van Bommel is een controlerende middenvelder, Affellay een aanvallend ingestelde middenvelder. Dan mag je rustig wat vaker scoren dan 4x tegen clubs als De Graafschap. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Achteraf was Karel Aalbers ook niet zo'n fijne man, maar onder hem werd Vitesse wel een club van naam met goede resultaten en met een mooi stadion (over smaak valt te twisten) Hij was feitelijk een rijke supporter. Investeerder boeit niet zo veel bij een club met een middelgroot budget. Trainer wel. Stel Hiddink, van Gaal of Cruijff aan. Wie weet speel je dan UEFA! Nee, ik denk met Hiddink gaat het goed. Van Gaal is een goede coach maar moet wel een redelijk tot goede club hebben Cruijf is geen coach, hij is gewoon een goede voetballer geweest net als Marco van Basten en ze kunnen allebei voor geen meter coachen. Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Achteraf was Karel Aalbers ook niet zo'n fijne man, maar onder hem werd Vitesse wel een club van naam met goede resultaten en met een mooi stadion (over smaak valt te twisten) Hij was feitelijk een rijke supporter. Investeerder boeit niet zo veel bij een club met een middelgroot budget. Trainer wel. Stel Hiddink, van Gaal of Cruijff aan. Wie weet speel je dan UEFA! Nee, ik denk met Hiddink gaat het goed. Van Gaal is een goede coach maar moet wel een redelijk tot goede club hebben Cruijf is geen coach, hij is gewoon een goede voetballer geweest net als Marco van Basten en ze kunnen allebei voor geen meter coachen. Van Gaal is stront egoïstisch. Heb je wel eens zijn speech gezien toen Bayern kampioen was? ''WIR SIND DIE BESTEN!'' het deed me heel veel denken aan een man uit de jaren veertig, maar dat even niet meegenomen. In het AD las ik ook. ''Ik wil wel terug komen bij Ajax. Maar wel als hoogste, algemeen directeur.'' hij is op geld uit, niks meer en niks minder. Even over Cruijff, even zijn prijzenkast als coach erbij gehaald: Als coach De Spaanse beker, de Champions League en het Spaans landskampioenschap. Ajax KNVB beker: 1986, 1987 Europacup II: 1987 FC Barcelona Primera División(4): 1991, 1992, 1993, 1994 Copa del Rey: 1990 Europacup II: 1989 UEFA Champions League: 1992 UEFA Super Cup: 1989, 1992 Zoals je ziet heeft Cruijff het gepresteerd om met Barcelona (dat in die tijd goed was, met Lineker, Zubiezaretta, e.a.) de Champions League en de Europa Cup te winnen. Is hij dan echt zo slecht? Ik zie andere trainers die jij als 'slecht' bestempeld dat niet zo gauw doen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 (bewerkt) Ik vind van Gaal maar een egoïstisch mannetje die alleen maar om zichzelf kan lachen. Volgens mij ziet hij alles veelste serieus in. Ik kan hem ook niet aanstaan, hij ziet zichzelf als de beste, maar de cijfers liegen er niet om (staat nu wel 5e achter Hannover 96 ).. het seizoen is nog niet afgelopen voor Bayern. Maar om eerlijk te zijn gun ik ze het niet, net zoals vorig jaar. Dat team was gewoon de weg kwijt, net zoals Van Gaal zelf. Bewerkt: 1 januari 2011 door GekkieJ01 Reageren
Mania-92 Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Cruijf is geen coach, hij is gewoon een goede voetballer geweest net als Marco van Basten en ze kunnen allebei voor geen meter coachen. Pardon? 2 uefa cups(ajax, barcelona), 1 champions league(barcelona), 4 landskampioenschappen(barcelona), 2 super cups(barcelona) en 2 nationale bekers(ajax, barcelona). Hoezo is Cruijff geen goede coach? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Vind ik toch lastig. Cruijff heeft natuurlijk goede resultaten behaald, maar kijk dan ook met welke ploegen en spelers dat was, absolute top. Ik denk dat je pas kan kijken of iemand een goede trainer is als hij met mindere spelers ook zulke resultaten boekt. Wat Van Gaal met Ajax bereikte in de eerste helft van de jaren '90, dat vond ik verrassend en goed. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Vind ik toch lastig. Cruijff heeft natuurlijk goede resultaten behaald, maar kijk dan ook met welke ploegen en spelers dat was, absolute top. Ik denk dat je pas kan kijken of iemand een goede trainer is als hij met mindere spelers ook zulke resultaten boekt. Wat Van Gaal met Ajax bereikte in de eerste helft van de jaren '90, dat vond ik verrassend en goed. Dankje voor je kleine redding. ^^ Ik vind hem gewoon geen coach. Bij Ajax bemoeit ie zich er teveel mee. Omdat hij zich "Mr. Ajax" voelt. Daarom mag ik hem niet. En als ik dat als 100% Ajacied zeg is er toch iets mis. Reageren
Cabyon Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 ''Het is niet eerlijk voor Feyenoord in de Eredivisie. De andere clubs krijgen er allemaal voor betaald.'' ~ Erik van Muiswinkel Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Van Gaal is stront egoïstisch. Heb je wel eens zijn speech gezien toen Bayern kampioen was? ''WIR SIND DIE BESTEN!'' het deed me heel veel denken aan een man uit de jaren veertig, maar dat even niet meegenomen. Valt me op dat jij altijd Voetbal International na praat. Louis van Gaal is een prima trainer, wat hij ook doet of zegt. Hij heeft veel bereikt. Misschien is hij arrogant, misschien is hij overdreven, misschien is hij egocentrisch, dat doet er niet aan af dat hij een prima trainer is. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Vind ik toch lastig. Cruijff heeft natuurlijk goede resultaten behaald, maar kijk dan ook met welke ploegen en spelers dat was, absolute top. Ik denk dat je pas kan kijken of iemand een goede trainer is als hij met mindere spelers ook zulke resultaten boekt. Wat Van Gaal met Ajax bereikte in de eerste helft van de jaren '90, dat vond ik verrassend en goed. Dankje voor je kleine redding. ^^ Wat een nonsens...ik denk niet dat men in 't buitenland nog de "grote sterren" van Ajax ten tijde van de UEFA Cup van 1987 kennen. Stanley Menzo, Sonny Silooy, Frank Verlaat, Arnold Scholten...ik vind 't toch knap als je daarmee de UEFA Cup wint. Daarnaast staan op papier dan wel Aron Winter en Dennis Bergkamp, maar die waren toen nog erg jong. Zulke goede spelers had Cruijff dus ook weer niet. Als je nou als argument zou gebruiken dat Cruijff al 15 jaar geleden uit het trainersvak is gestapt en daardoor het tegenwoordige voetbal, dat heel erg is veranderd, niet goed kent, zou ik je nog credits geven. Maar stomweg roepen dat het geen goede coach is...ben ik 't absoluut niet mee eens. Reageren
Cabyon Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Van Gaal is stront egoïstisch. Heb je wel eens zijn speech gezien toen Bayern kampioen was? ''WIR SIND DIE BESTEN!'' het deed me heel veel denken aan een man uit de jaren veertig, maar dat even niet meegenomen. Valt me op dat jij altijd Voetbal International na praat. Shit. Ontdekt. Louis van Gaal is een prima trainer, wat hij ook doet of zegt. Hij heeft veel bereikt. Misschien is hij arrogant, misschien is hij overdreven, misschien is hij egocentrisch, dat doet er niet aan af dat hij een prima trainer is. Klopt, maar ik wou alleen maar zeggen dat dat soort figuren een ego van jewelste hebben. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 En de transfermarkt is weer open. Wie zien jullie misschien vertrekken bij een eredivisieclub en wie zien jullie komen?? Ik zie misschien Theo Janssen van Twente wel vertrekken, maar ik denk dat hij toch wel tot de zomer blijft. Verder is Afellay vertrokken naar Barca. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Simon eventueel naar Feyenoord. Khiznichenko eventueel ook maar hij wordt dan wel meteen verhuurd aan Excelsior. Reageren
Cabyon Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Èrg jammer dat zo'n persoontje als Affelay alleen denkt aan het grote geld en het imago van een club als Barcelona. Hij eindigt gewoon op de bank. Zonde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.