Jump to content

Eredivisie 2010/2011

Recommended Posts

Geplaatst:

Emanuelson naar AC Milan, wat vinden jullie ervan?

Mijn voorspelling is dat hij bankzitter wordt en dan verkocht wordt aan een zielig clubje ergens in Europa.

• Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

61

• Leontjuuh-gta

54

• GekkieJ01

45

• NandroDavids

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Emanuelson naar AC Milan, wat vinden jullie ervan?

Mijn voorspelling is dat hij bankzitter wordt en dan verkocht wordt aan een zielig clubje ergens in Europa.

En dat is mijn voorspelling ook.

Geplaatst:

Jammer, heel jammer, vond hem altijd perfect bij Ajax passen. Maar hij is natuurlijk ook multifunctioneel en speelt de laatste tijd goed, dus wel logisch dat hij het een stapje hoger probeert. Ben benieuwd hoe ver het leeg loopt in Amsterdam.

Geplaatst:

Jammer, heel jammer, vond hem altijd perfect bij Ajax passen. Maar hij is natuurlijk ook multifunctioneel en speelt de laatste tijd goed, dus wel logisch dat hij het een stapje hoger probeert. Ben benieuwd hoe ver het leeg loopt in Amsterdam.

Ik denk dat het verschrikkelijk leeg gaat lopen. Is 't niet in de winterstop, dan wel in de komende zomerstop. Sowieso Stekelenburg, Van der Wiel en Suarez zie ik in 't komende half jaar vertrekken. Met Emanuelson erbij zijn dat er misschien slechts vier, maar wel vier van de allerbelangrijkste. Het is gewoon hopen dat die eerste drie het komende half jaar nog blijven, zodat we ons in ieder geval kwalificeren voor de Champions League.

Geplaatst:

Ik zie ook El Hamdaoui deze zomer nog wel vertrekken. Of hij speelt en hij scoort veel, of hij blijft aanmodderen met F. de Boer. Ook Vertonghen doet het erg goed de laatste tijd. Er zijn een aantal enorme talenten aangetrokken; die zullen ook wel niet lang blijven. En dan heb je nog spelers als Eriksen, die het WK ook al goed heeft gedaan of Sulejmani, die tot nu toe niets gepresteerd heeft maar weer langzaam in zijn oude vorm begint te komen. Kortom; ben bang dat het niet bij die 4 blijft, al zijn dat natuurlijk wel degene die HEEL waarschijnlijk weg gaan.

En wat vinden jullie van de mogelijkheid dat Gudjohnson komt (naar PSV of Ajax)? En vd Wolfswinkel/Dost naar Ajax?

Geplaatst:

Ik zie ook El Hamdaoui deze zomer nog wel vertrekken. Of hij speelt en hij scoort veel, of hij blijft aanmodderen met F. de Boer. Ook Vertonghen doet het erg goed de laatste tijd. Er zijn een aantal enorme talenten aangetrokken; die zullen ook wel niet lang blijven. En dan heb je nog spelers als Eriksen, die het WK ook al goed heeft gedaan of Sulejmani, die tot nu toe niets gepresteerd heeft maar weer langzaam in zijn oude vorm begint te komen. Kortom; ben bang dat het niet bij die 4 blijft, al zijn dat natuurlijk wel degene die HEEL waarschijnlijk weg gaan.

Om El Hamdaoui kan ik me echt niet druk maken. Hele dikke prima als die vertrekt, die vind ik niet passen in het Ajax-systeem. Helemaal nu Frank de Boer daar volledig voor kiest, in tegenstelling tot wat Jol deed. Vertonghen was ik vergeten, dat is ook nog zo'n dragende speler waarvan ik vrees dat 'ie weg gaat. Eriksen en Sulejmani blijven volgens mij nog wel, maar inderdaad, Sulejmani lijkt eindelijk van waarde te gaan worden.

En wat vinden jullie van de mogelijkheid dat Gudjohnson komt (naar PSV of Ajax)? En vd Wolfswinkel/Dost naar Ajax?

Van Wolfswinkel? Alsjeblieft niet zeg. Die staat op een stuk of 11 doelpunten voor Utrecht toch? Ja, leuk, maar 50% daarvan zijn strafschoppen. Zo kan ik ook leuke statistieken brengen. Dost wordt kapot gemaakt door Jans en zie ik het niveau van Ajax ook echt niet halen. Gudjohnsen vind ik wel een interessante optie, maar hoe oud is die inmiddels?

Eigenlijk wil ik Cvitanich wel een tijdje de kans geven. Ik geloof er wel in dat hij een echte Ajax-spits kan zijn.

Geplaatst:

Om El Hamdaoui kan ik me echt niet druk maken. Hele dikke prima als die vertrekt, die vind ik niet passen in het Ajax-systeem.

Dat is dan wel alweer 5 miljoen euro weggegooid. Aankoop beleid in Amsterdam slaat werkelijk helemaal nergens op. Een speler kopen voor 5 miljoen, terwijl ze financieel al moeilijk hebben, en de speler vervolgens op de tribune zetten of voor een veel lager bedrag weer verkopen omdat de nieuwe trainer hem niet nodig heeft. :cab:
Geplaatst:

Om El Hamdaoui kan ik me echt niet druk maken. Hele dikke prima als die vertrekt, die vind ik niet passen in het Ajax-systeem.

Dat is dan wel alweer 5 miljoen euro weggegooid.

Waar zeg ik dat 'ie gratis de deur uit moet dan? Hij heeft gewoon een contract en als 'ie weggaat zal er ook zeker wel wat geld ontvangen worden. Tot die tijd zal De Boer 'm ook vast wel gebruiken. Waar het mij meer om ging: El Hamdaoui is niet één van de dragende spelers van wie ik het erg zou vinden als ze zouden vertrekken. Stekelenburg, Van der Wiel, Vertonghen, Suarez, dat soort spelers bedoel ik.

Geplaatst:

Dat is dan wel alweer 5 miljoen euro weggegooid.

Waar zeg ik dat 'ie gratis de deur uit moet dan? Hij heeft gewoon een contract en als 'ie weggaat zal er ook zeker wel wat geld ontvangen worden. Tot die tijd zal De Boer 'm ook vast wel gebruiken. Waar het mij meer om ging: El Hamdaoui is niet één van de dragende spelers van wie ik het erg zou vinden als ze zouden vertrekken. Stekelenburg, Van der Wiel, Vertonghen, Suarez, dat soort spelers bedoel ik.

Het woord gratis heb ik ook niet in de mond genomen. 0_0 Ik had het over een veel lager bedrag dan hij voor gekocht is, je weet zelf ook wel dat Ajax voor El Hamdaoui in deze vorm nooit geen 5 miljoen euro meer gaat krijgen.

Geplaatst:

Eigenlijk wil ik Cvitanich wel een tijdje de kans geven. Ik geloof er wel in dat hij een echte Ajax-spits kan zijn.

Ja, vind ik ook. :)

Vd Wolfswinkel heeft ook prima gepresteerd in de Uefa cup he...vergeet dat niet. ;)

Geplaatst:

Ja, maar ik denk dat Sulejmani ook wel een goede voetballer bij Ajax kan worden. Alleen moet je hem de tijd geven.

Geplaatst:

Ja, maar ik denk dat Sulejmani ook wel een goede voetballer bij Ajax kan worden. Alleen moet je hem de tijd geven.

We hebben het over een Ajax-spits, dat is Sulejmani sowieso niet. Dat is een buitenspeler. En inderdaad, zoals ik enkele posts hierboven al aangaf: die zie ik nog wel stukken vooruitgaan het komende half jaar.

Geplaatst:

Feyenoord is wel heel slecht bezig. Feyenoord - Graafschap 0-1. Ze moeten nog oppassen. :7

Jammer dat Emanuelson weg gaat trouwens. Wel een goede keuze om het nu te doen, dan krijgt Ajax nog wat geld. Hij zal dan waarschijnlijk vandaag z'n laatste wedstrijd spelen tegen FC Utrecht. Hij speelt niet geen FC Utrecht.

Geplaatst:

Van Wolfswinkel? Alsjeblieft niet zeg. Die staat op een stuk of 11 doelpunten voor Utrecht toch? Ja, leuk, maar 50% daarvan zijn strafschoppen. Zo kan ik ook leuke statistieken brengen.

Van Wolfswinkel mag van mij bij FC Utrecht blijven hoor... :clown:

Laat Van Wolfswinkel maar lekker in Utrecht blijven. Er loopt zoveel voetballend talent bij Ajax, die hebben hem niet nodig :7 O, wacht even:

FC UTRECHT - AJAX: 3-0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...