NandroDavids Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Van Wolfswinkel? Alsjeblieft niet zeg. Die staat op een stuk of 11 doelpunten voor Utrecht toch? Ja, leuk, maar 50% daarvan zijn strafschoppen. Zo kan ik ook leuke statistieken brengen. Van Wolfswinkel mag van mij bij FC Utrecht blijven hoor... Laat Van Wolfswinkel maar lekker in Utrecht blijven. Er loopt zoveel voetballend talent bij Ajax, die hebben hem niet nodig O, wacht even: FC UTRECHT - AJAX: 3-0 Van Wolfswinkel heeft niet gescoord zie ik, dus ik blijf 100% achter mijn mening over hem staan. Neemt niet weg dat de nederlaag erg jammer is. Maar ik kan daar niets over zeggen: ik heb de wedstrijd niet gezien. Ik zat heerlijk in een kolkend Thialf, Heerenveen Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Geen idee of het hier hoort, maar kon nergens de knvb-beker topic vinden.. Maar vanavond een heel mooi affiche: FC Twente - PSV Eindhoven. Wat verwachten jullie?? Ik als PSV-supporter hoop op een overwinning voor PSV, maar ik denk dat ze het niet redden in de Grolsche Veste. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 (bewerkt) Geen idee of het hier hoort, maar kon nergens de knvb-beker topic vinden.. Maar vanavond een heel mooi affiche: FC Twente - PSV Eindhoven. Wat verwachten jullie?? Ik als PSV-supporter hoop op een overwinning voor PSV, maar ik denk dat ze het niet redden in de Grolsche Veste. Ik ga erheen en verwacht een echte strijd. Ik ben best wel benieuwd wat de uitslag zou gaan kunnen worden. Maar als FC Twente-supporter hoop ik dat Twente wint, en dat denk ik ook wel. Bewerkt: 26 januari 2011 door MostWantedKid Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Ik zit voor de buis bij Utrecht-Groningen. Voor de zoveelste keer dat ze elkaar treffen in een beslissende knock-out ronde. Emanuelson en Van Bommel hadden beiden een basisplaats bij AC Milan in de bekerwedstrijd tegen Sampdoria. Een goed begin voor beiden na een bliksemtransfer. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Geen idee of het hier hoort, maar kon nergens de knvb-beker topic vinden.. Maar vanavond een heel mooi affiche: FC Twente - PSV Eindhoven. Wat verwachten jullie?? Ik als PSV-supporter hoop op een overwinning voor PSV, maar ik denk dat ze het niet redden in de Grolsche Veste. Ik ga erheen en verwacht een echte strijd. Ik ben best wel benieuwd wat de uitslag zou gaan kunnen worden. Maar als FC Twente-supporter hoop ik dat Twente wint, en dat denk ik ook wel. Veel succes dan hea Reageren
BoerTijger Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Geen idee of het hier hoort, maar kon nergens de knvb-beker topic vinden.. Maar vanavond een heel mooi affiche: FC Twente - PSV Eindhoven. Wat verwachten jullie?? Ik als PSV-supporter hoop op een overwinning voor PSV, maar ik denk dat ze het niet redden in de Grolsche Veste. Ik ga erheen en verwacht een echte strijd. Ik ben best wel benieuwd wat de uitslag zou gaan kunnen worden. Maar als FC Twente-supporter hoop ik dat Twente wint, en dat denk ik ook wel. Veel succes dan hea Ik ga als PSV Supporter winst in de strafschoppen. Ik denk dat het nogal spannend gaat worden! Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Eey, een mede PSV supporter. Ik dacht dat ik hier de enigste was tussen al die Ajacieden.. Ja, het kan goed spannend worden.. Maar ja, het is niet zo erg als ze verliezen zolang ze maar winnen in de competitie van FC Twente is veel beter. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Laat PSV en Twente het maar uitknokken, is een zware tegenstander minder voor Ajax. ^^ Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Ja hoor, Twente heeft weer gewonnen . Ik was er zelf [Vak-P] en het was genieten maar ook heel spannend. Helaas werden de penalty's aan de andere kant genomen, dus konden we het niet goed zien. Maarja, je had er zelf bij moeten zijn. Het was geweldig ! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Ja hoor, Twente heeft weer gewonnen . Ik was er zelf [Vak-P] en het was genieten maar ook heel spannend. Helaas werden de penalty's aan de andere kant genomen, dus konden we het niet goed zien. Maarja, je had er zelf bij moeten zijn. Het was geweldig ! Dat geloof ik ook wel. Jammer van engelaar. next time better! Ajax staat inmiddels 1-1 Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 4-1 gewonnen, en wat was sulejmani goed zeg. Mooi om te zien hoe hij weer aan't opbloeien is nadat hij jaren heeft gespeeld zonder vertrouwen. Maar dat begint hij langzamerhand weer terug te krijgen, dat kun je gewoon aan hem zien 0-1 idabdelhay ( assist amoah ) 1-1 De jong 2-1 Sulejmani ( penalty ) 3-1 Anita ( ingekomen als invaller + Assist Sulejmani ) 4-1 Sulejmani ( prachtige buitekant links, lobje in de kruising, mooiste goal van de avond ) Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Heb net de samenvatting gezien, waren inderdaad mooie goals. Maar ik vond NAC wel erg zwak verdedigen, steeds twee meter ruimte voor de Ajacieden op 20 meter afstand van de goal. Jammer van PSV, ik denk dat ze minstens zo veel recht hadden op de overwinning als Twente. Maar goed, liever nu pech dan in de Europa League, zoals vorig jaar tegen HSV. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Wat speelt Ajax wisselvallig, zeg. Zo worden ze overklast door Utrecht, zo spelen ze NAC van het veld. Potentie is er zeker, maar dan moeten ze wel heel snel wat stabieler worden. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Ja of ze verliezen straks in Breda weer van NAC Want ik zeg je, ze krijgen het moeilijk in Breda. Twente en PSV hebben eral verloren. Ze zijn daar 150% gemotiveerd om te winnen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 True. PSV heeft dit weekend een makkie, Twente moet het ook wel kunnen winnen bij Feyenoord. Van de drie denk ik dat Ajax het het lastigst gaat krijgen. (Al hoop ik natuurlijk anders ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.