RS-modder Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Je zak geen 2e nodig hebben om hem op high te kunnen spelen hoor. Reageren
nlzephyr Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Je zak geen 2e nodig hebben om hem op high te kunnen spelen hoor. Dat snap ik, maar ik wil wel graag even een benchmark van jou zien, dan kan ik zien wat ik kan verwachten Reageren
RS-modder Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ik kreeg GTA IV niet opgestart dus nu heb ik een benchmark in TBoGT gedaan: Statistics Average FPS: 22.79 Duration: 32.87 sec CPU Usage: 82% System memory usage: 90% Video memory usage: 90% Graphics Settings Video Mode: 1920 x 1080 (60 Hz) Texture Quality: High Shadow Quality: High Reflection Resolution: High Water Quality: Very High Texture Filter Quality: Anisotropic x4 Night Shadows: High View Distance: 100 Detail Distance: 100 Hardware Microsoft Windows 7 Home Premium Video Adapter: ATI Radeon HD 4800 Series Video Driver version: 8.14.1.6091 Audio Adapter: Luidspreker (SB X-Fi Go!) AMD Phenom II X4 940 Processor File ID: TBoGT-Benchmark.cli Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 nou poeh zeg, daar kun je nog 5 fps vanaf halen ook. Wat wij bedoelen met 1080p op high is dat je een fps haalt van minimaal 30, kortom ongeveer 35 in die tests. Reageren
RS-modder Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ik haal ~23 met deze processor en grafische kaart dus IV op high spelen met een I7 en GTX 460 lukt makkelijk. Reageren
nlzephyr Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 nou poeh zeg, daar kun je nog 5 fps vanaf halen ook. Wat wij bedoelen met 1080p op high is dat je een fps haalt van minimaal 30, kortom ongeveer 35 in die tests. Ik denk dat ik dat met een i7 en GTX 460 ook wel ga halen dan. Als hij dit al haalt met een X4 en een oudere ATi kaart... Reageren
RS-modder Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 (bewerkt) Dat wil ik nou al de hele tijd duidelijk te maken! Bewerkt: 12 augustus 2010 door RS-modder Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 nou poeh zeg, daar kun je nog 5 fps vanaf halen ook. Wat wij bedoelen met 1080p op high is dat je een fps haalt van minimaal 30, kortom ongeveer 35 in die tests. Ik denk dat ik dat met een i7 en GTX 460 ook wel ga halen dan. Als hij dit al haalt met een X4 en een oudere ATi kaart... nou dan koop je hem? snap het probleem niet echt Reageren
nlzephyr Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 nou poeh zeg, daar kun je nog 5 fps vanaf halen ook. Wat wij bedoelen met 1080p op high is dat je een fps haalt van minimaal 30, kortom ongeveer 35 in die tests. Ik denk dat ik dat met een i7 en GTX 460 ook wel ga halen dan. Als hij dit al haalt met een X4 en een oudere ATi kaart... nou dan koop je hem? snap het probleem niet echt Ik wil jullie mening weten over de vraag of het zal gaan lukken op een i7 + GTX 460. Als ik het zo zie is het enige wat jij doet zeggen dat het bij RS-modder niet goed werkt. Dat gaat dus niet over mijn vraag, waar ik hier voor ben... Reageren
PinganZ Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Het zal gewoon goed werken. en je kunt altijd de instellingen iets naar beneden schroeven voor meer performance. Veel plezier alvast met je GTX460. Reageren
nlzephyr Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Het zal gewoon goed werken. en je kunt altijd de instellingen iets naar beneden schroeven voor meer performance. Veel plezier alvast met je GTX460. Weet je misschien ook welke de beste / fijnste is? De EVGA, Palit of Zotac versie? Ik wil graag een snellere met 2 DVI-I-poorten. Natuurlijk wel de 1GB versie... Reageren
RS-modder Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Deze Ben zelf ook van plan om die te nemen. Reageren
nlzephyr Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 (bewerkt) Deze Ben zelf ook van plan om die te nemen. Weet je zeker dat die kaart 2* DVI heeft? Dat staat wel op de foto maar niet bij de specs op Alternate. Keek op de foute plek. Verder is de kaart wel wat aan de dure kant... eens kijken wat de PC-winkel ervan kan maken. Ze staan wel bekend als de duurste van de hele buurt... blijkbaar krijg je er verregaande garantie. edit: Misschien is deze kaart iets? Heeft 1* HDMI, 1* VGA en 2* DVI. Is trouwens met 800MHz net iets sneller geklokt dan de EVGA. Wat denken jullie? Bewerkt: 12 augustus 2010 door nlzephyr Reageren
PinganZ Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 De EVGA is dan wel iets duurder maar bied vele voordelen. Als je hem registreerd binnen een aantal dagen bij EVGA krijg je er maar liefst 10 jaar garantie op. De Superclocked zou ik niet nemen maar de gewone versie aangezien je bij EVGA mag overklokken zonder dat de garantie vervalt (en 850 MHz schijnt hij volgens een aantal websites te kunnen halen op stock voltage). Zelfs een andere koeler op je kaart plaatsen mag gewoon onder garantie. Reageren
nlzephyr Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 ...maar de gewone versie aangezien je bij EVGA mag overklokken zonder dat de garantie vervalt (en 850 MHz schijnt hij volgens een aantal websites te kunnen halen op stock voltage). ... Is het makkelijk dan om te overklokken? Via een softwareprogrammatje ofzo? Wordt de kaart er niet warmer en luidruchtiger van? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.