Jump to content

[NEW] middle- / high-end pc


nlzephyr

Recommended Posts

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • nlzephyr

    37

  • PinganZ

    18

  • Hayte

    17

  • wesley123

    10

Top Posters In This Topic

Een grafische kaart kan alleen luider worden als de snelheid van de koeler ding verhoogd wordt. Een grafische kaart zelf (a.k.a. de chip) maakt geen geluid. Overigens zou ik voor prijzen kijken naar Azerty, daar blijken ze vaker goedkoper te zijn. En ik vind het zelf een makkelijkere site.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens zou ik voor prijzen kijken naar Azerty, daar blijken ze vaker goedkoper te zijn. En ik vind het zelf een makkelijkere site.

Ik zit toch gebonden aan de verkoper hier, die ken ik het beste en daar kan ik wat korting en extra garantie krijgen. En dan geen garantie over de losse componenten maar over het hele systeem (ook zelfbouw). Alleen jammer dat ze ondanks de korting toch redelijk duur uitvallen. Eens kijken wat ze voor de EVGA kaarten vragen.

Weten jullie ongeveer hoeveel voeding je nodig hebt als je een i7 systeem met 2* GTX 460 in SLI draait?

Werkt SLI trouwens wel goed met GTA?

Bewerkt: door nlzephyr
Link to comment
Delen op andere websites

Als het duurder is zou ik het niet doen voor de garantie. Je krijgt volgens de Nederlandse wet standaard 3 jaar op alle electronische prulletjes die je koopt, en tegen die tijd is je hardware al redelijk out-dated. En ik denk dat 600 Watt wel voldoende is voor een SLI opstelling, mits die voeding natuurlijk voldoende draadjes heeft voor twee grafische kaarten. En ja, ik kan mij herinneren dat er een speciale update was voor GTA IV die SLI ondersteunde.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA heeft geloof ik vanaf de eerste update ondersteuning voor SLI.

En wat je zegt dat je 3 jaar garantie hebt volgens de wet, dat kan dan wel zo zijn maar die krijg je bijna nergens (alleen de fabrieks garantie vaak 1 of 2 jaar).

Bewerkt: door PinganZ
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Sorry voor de enorme bump, maar ik houd het in dit topic zodat mensen nog eens kunnen doorlezen.

Het idee wat ik had van een overgeklokte i7 930 om 'm in GTA gelijk te laten presteren als de 980X zal dus niet gaan lukken, maar wat als ik ipv een 930 een 950 in m'n nieuwe pc zet :clown: Of wordt de GTX 460 dan een beetje een bottleneck?

Verder wil ik dus graag op 1920*1080 spelen dus ik denk dat een 950 dan wel helpt. Kan de GTX 460 dat trekken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ja, ik weet het, ik heb slechts sporadisch actief maar ik heb nu toch een setup die ik graag wil. Ik sta op het punt om een PC te kopen (binnen nu en een week) en ik wilde toch nog even zeker weten dat dit gaat werken. Het is als volgt:

- '=1&product[102042]=1&product[302657]=1&product[212478]=1&product[204560]=1&product[225309]=1&product[279738]=1&product[242662]=1"]Mijn Setup' («klikbaar)

Inhoud:

* i7 950

* GTX460 EVGA SC-EE (1 GB;763MHz)

* 6GB RAM 1333MHz

* 1TB HDD 7200RPM

* 650W voeding

Gaat dat beestje GTA IV op Full HD op high trekken? Ik ga verder niet overklokken dus daarom de (5€-duurdere-dan-de-930) 950, omdat die vanuit de fabriek 260MHz meer heeft. Handig voor videobewerking lijkt me. (en evt. die 2-4FPS meer)

Graag nog op of aanmerkingen als het kan :)

[nee ik hoef niet 2GB RAM minder en nee ik hoef niet alsnog de 930/870/860] ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk systeem, zo zou ik het doen.

Als je later nog SLI wilt gaan draaien zou ik dan voor een andere voeding gaan eentje die in iedergeval 4 PEG aansluitingen heeft zodat je niet met die verloopstekkertjes hoeft te werken.

Edit: Ik heb nog al nare ervaringen gehad met Samsung hardeschijven, dus ik zou persoonlijk voor een Western Digital Caviar Black gaan.

Bewerkt: door PinganZ
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel meteen weer wat duurder...

M'n ouders vinden het slim om die montage service te kopen, dan komt er ook meteen garantie op. Als die schijf dan stuk gaat kan ik 'm gewoon weer inleveren. Gewoon regelmatig backuppen.

Ik denk dat het systeem zo dan 'bestelklaar' is.

Kan je trouwens van WinXP 32-bit upgraden naar Win7 64-bit?

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad op de producten heb je altijd garantie.

Maar mocht een product door jou gesloopt zijn tijdens het assembleren dan vervalt je garantie omdat het dan gebruikers schade is.

Als je zelf niet zo handig bent met assembleren raad ik je aan om het te laten doen.

Maar dat kan ik niet bekijken :puh:

In ieder geval als je het besteld, Veel plezier met je systeem.

Bewerkt: door PinganZ
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...