Jump to content

Bier


Jesperkaj

Recommended Posts

De laatste tijd (laatste 3 à 4 jaar) drink ik steeds meer bier en alcohol, natuurlijk keistoer etc van mij, maar ik wordt nu dus ook niet snel aangeschoten.. Terwijl ik dat eigenlijk wel mis! Wat kan ik daaraan doen? Sterke drank ligt niet zomaar voor mij in het verschiet, af en toe heb ik het wel maar ik ben nog niet 18+ dus ik kan het niet zelf kopen, je hebt natuurlijk ook die drank van 15% maar da's bijna allemaal keizoet spul en daar houdt ik niet van. Iemand tips hoe ik dit op zou kunnen lossen? Jullie begrijpen wel dat er haast bij is aangezien dit echt een groot probleem is! :{

Meer bier drinken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 372
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    35

  • Cheers.

    21

  • commando

    19

  • flippie13

    13

Of op een lege maag? :puh:

Dat zijn tenminste tips waar je iets aan hebt! :D Ik zal de volgende keer niet meer meegaan naar de kebabzaak voor het indrinken :) . Kan ik van dat geld ook weer mooi bier kopen.

Heeft iemand nog suggesties voor drank sterker dan bier maar met minder dan 15% die níet zoet is? Ik zoek niet naar een variant van bier maar iets anders.. In ieder geval: iets wat sterker is dan bier, <15% en niet zoet.

Link to comment
Delen op andere websites

Of op een lege maag? :puh:

Dat zijn tenminste tips waar je iets aan hebt! :D Ik zal de volgende keer niet meer meegaan naar de kebabzaak voor het indrinken :) . Kan ik van dat geld ook weer mooi bier kopen.

Heeft iemand nog suggesties voor drank sterker dan bier maar met minder dan 15% die níet zoet is? Ik zoek niet naar een variant van bier maar iets anders.. In ieder geval: iets wat sterker is dan bier, <15% en niet zoet.

Mix vodka met 7up. Een beetje extra citroensap en ijsblokjes kunnen ook geen kwaad.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb vorig weekend heb ik een (hele) duvel glas leeg gedronken :bier:

werd wel een beetje raar in me hoofd ervan ben nog maar 15 :$

Wat boeit het nou wat je leeftijd eigenlijk is..?

Dat begrijp ik ook niet, ik drink sinds m'n dertiende en daar heb ik geen problemen mee.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb vorig weekend heb ik een (hele) duvel glas leeg gedronken :bier:

werd wel een beetje raar in me hoofd ervan ben nog maar 15 :$

Wat boeit het nou wat je leeftijd eigenlijk is..?

Dat begrijp ik ook niet, ik drink sinds m'n dertiende en daar heb ik geen problemen mee.

Idd, iedereen moet altijd zich netjes aan de 'regels' houden -,-

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb vorig weekend heb ik een (hele) duvel glas leeg gedronken :bier:

werd wel een beetje raar in me hoofd ervan ben nog maar 15 :$

Wat boeit het nou wat je leeftijd eigenlijk is..?

Dat begrijp ik ook niet, ik drink sinds m'n dertiende en daar heb ik geen problemen mee.

Idd, iedereen moet altijd zich netjes aan de 'regels' houden -,-

Ja, behalve gangsters zoals jou :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

@Amfetamientje: ik heb het nooit zo op mixen gehad, toch maar eens proberen dan..

Ik normaal ook niet, maar dat vond ik stiekem toch best lekker.

Ook eens wat 'frisser'.

Wat boeit het nou wat je leeftijd eigenlijk is..?

Eigenlijk een hoop.

Omdat je lichaam tot ongeveer je 21e belangrijke ontwikkelingen doorgaat, is het veel schadelijker om te drinken dan wanneer een volwassenen dit zou doen.

Veel, véél schadelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

@Amfetamientje: ik heb het nooit zo op mixen gehad, toch maar eens proberen dan..

Ik normaal ook niet, maar dat vond ik stiekem toch best lekker.

Ook eens wat 'frisser'.

Wat boeit het nou wat je leeftijd eigenlijk is..?

Eigenlijk een hoop.

Omdat je lichaam tot ongeveer je 21e belangrijke ontwikkelingen doorgaat, is het veel schadelijker om te drinken dan wanneer een volwassenen dit zou doen.

Veel, véél schadelijker.

Daartegenover staat dat het ook schadelijk is om niet te drinken maar voor iedereen geld ''geniet, maar drink met mate''.. Dat geld overigens niet alleen met alcohol maar met alles!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb vorig weekend heb ik een (hele) duvel glas leeg gedronken :bier:

werd wel een beetje raar in me hoofd ervan ben nog maar 15 :$

Wat boeit het nou wat je leeftijd eigenlijk is..?

Dat begrijp ik ook niet, ik drink sinds m'n dertiende en daar heb ik geen problemen mee.

Idd, iedereen moet altijd zich netjes aan de 'regels' houden -,-

Ja, behalve gangsters zoals jou :sigaar:

Whaha, ik kan het niet helpen dat jij nog steeds melk moet drinken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Of op een lege maag? :puh:

Dat zijn tenminste tips waar je iets aan hebt! :D Ik zal de volgende keer niet meer meegaan naar de kebabzaak voor het indrinken :) . Kan ik van dat geld ook weer mooi bier kopen.

Heeft iemand nog suggesties voor drank sterker dan bier maar met minder dan 15% die níet zoet is? Ik zoek niet naar een variant van bier maar iets anders.. In ieder geval: iets wat sterker is dan bier, <15% en niet zoet.

Ik weet niet wat jij met varianten van bier bedoelt, maar Grolsch Kanon bevat 12% alcohol en smaakt vrijwel het zelfde als normaal Grolsch. Voor indrinken is dat wel wat makkelijker omdat je daarna weer normaal bier kan drinken als je het gewenste effect hebt behaald.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...