RS-modder Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Bacardi met cola? Had ik laatst op school is best lekker, ook lekker gelachen daarna (ik had nog niks gegeten die tip van een lege maag werkt weldegelijk) Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 (bewerkt) Daartegenover staat dat het ook schadelijk is om niet te drinken Alleen als je cholesterol problemen hebt, maar ik mag hopen dat dat op jou leeftijd nog niet het geval is. @hierboven Dat is inderdaad wel de perfecte manier om Korsakov te krijgen (Y) Bewerkt: 11 november 2010 door Amfetamientje Reageren
RS-modder Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Zoveel drink ik nou ook weer niet hoor Ik ben 15 ik wil echt niet nu al m'n leven verpesten. Reageren
Dotz Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 (bewerkt) Daartegenover staat dat het ook schadelijk is om niet te drinken Alleen als je cholesterol problemen hebt, maar ik mag hopen dat dat op jou leeftijd nog niet het geval is. Jij zou toch moeten begrijpen wat ik bedoel, wat jij hebt gehad met je pilletjes heb ik met drank . Zoveel drink ik nou ook weer niet hoor Ik ben 15 ik wil echt niet nu al m'n leven verpesten. Hoeveel drink je ongeveer? En hoeveel drink je als je uitgaat? Bewerkt: 11 november 2010 door Dotz Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 ik heb vorig weekend heb ik een (hele) duvel glas leeg gedronken werd wel een beetje raar in me hoofd ervan ben nog maar 15 :$ Wat boeit het nou wat je leeftijd eigenlijk is..? Dat begrijp ik ook niet, ik drink sinds m'n dertiende en daar heb ik geen problemen mee. Idd, iedereen moet altijd zich netjes aan de 'regels' houden -,- Ja, behalve gangsters zoals jou Whaha, ik kan het niet helpen dat jij nog steeds melk moet drinken Tjap, ik ben geen 15 Reageren
Dylann. Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 ik heb vorig weekend heb ik een (hele) duvel glas leeg gedronken werd wel een beetje raar in me hoofd ervan ben nog maar 15 :$ Wat boeit het nou wat je leeftijd eigenlijk is..? Dat begrijp ik ook niet, ik drink sinds m'n dertiende en daar heb ik geen problemen mee. Idd, iedereen moet altijd zich netjes aan de 'regels' houden -,- Ja, behalve gangsters zoals jou Whaha, ik kan het niet helpen dat jij nog steeds melk moet drinken Tjap, ik ben geen 15 Ook al ben je geen 15, net 13? Reageren
Dotz Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 ik heb vorig weekend heb ik een (hele) duvel glas leeg gedronken werd wel een beetje raar in me hoofd ervan ben nog maar 15 :$ Wat boeit het nou wat je leeftijd eigenlijk is..? Dat begrijp ik ook niet, ik drink sinds m'n dertiende en daar heb ik geen problemen mee. Idd, iedereen moet altijd zich netjes aan de 'regels' houden -,- Ja, behalve gangsters zoals jou Whaha, ik kan het niet helpen dat jij nog steeds melk moet drinken Tjap, ik ben geen 15 Ook al ben je geen 15, net 13? Ik was al gestopt met moedermelk toen ik 1 jaar oud was . Alcohol is net als roken, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen. Dat zei mijn opa altijd, gouwe gast jôh! Wat mis ik hem! Reageren
Cheers. Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 ik heb vorig weekend heb ik een (hele) duvel glas leeg gedronken werd wel een beetje raar in me hoofd ervan ben nog maar 15 :$ Wat boeit het nou wat je leeftijd eigenlijk is..? Nou dan heb jij nooit Duvel gedronken hoor. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Ook al ben je geen 15, net 13? Toen ik mijn eerste biertje ophad, toen zat jij nog bij je vader in de verrekijker Reageren
Cheers. Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Vodka met cola is ook wel lekker. Reageren
Dotz Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Wat is nou een alcoholhoudende drank met minder dan 15% die níet zoet is en je in de supermarkt kunt kopen? Reageren
Dotz Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Bier Ik zoek júist een alternatief voor bier ( ), iets dat wat sterker is.. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Bier Ik zoek júist een alternatief voor bier ( ), iets dat wat sterker is.. Sterker Bier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.