onbekendeIV Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2011 Volgens mij klopt dat niet van wat je vertelt over Duitsland want mijn Maat is 16 en mocht geen bier kopen in de kroeg, maar wel Bier in de supermarkt tijdens ons schoolreisje naar Berlijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2011 Sterker nog, je mag met 14 al bier en wijn drinken, wanneer je door je ouders wordt begeleid. 16 als je niet wordt begeleid. Zware alcoholische dranken vanaf 18. http://en.wikipedia.org/wiki/Alcohol_laws_in_Germany Ook alle andere sites geven 16-18 aan als leeftijd voor je alcohol mag kopen. (Maar ik denk dat je dit zelf ook wel had kunnen googlen? ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2011 Sterker nog, je mag met 14 al bier en wijn drinken, wanneer je door je ouders wordt begeleid. 16 als je niet wordt begeleid. Zware alcoholische dranken vanaf 18. http://en.wikipedia.org/wiki/Alcohol_laws_in_Germany Ook alle andere sites geven 16-18 aan als leeftijd voor je alcohol mag kopen. (Maar ik denk dat je dit zelf ook wel had kunnen googlen? ) Ik heb inderdaad zelf wel even gekeken, maar kwam op allemaal onzin sites. Dus dan maar even op dit mooie forum vragen toch? (A) In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden! Maar eens even kijken in Duitsland dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
upernoob Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2011 ik ben inmiddels 16 en geniet er met volle teug van lees drugtopic maar die regel van onder 16 is eigenlijk best nutteloos want ik zie veel kinderen onder 16 gewoon bier halen en als ze het niet mee krijgen laten ze het doenheb ik nooir gedaan hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2011 (bewerkt) Ik weet niet waarom maar ik vind het meeste bier echt niet te zuipen xD Ach mij boeit die alcohol allemaal niet, ik drink breezer of russia red omdat het lekker is niet vanwege die alcohol, om jezelf te bezatten ofzo En iedereen kan wel zzeggen 't is voor wijven, mja ik vind het lekker Bewerkt: 20 augustus 2011 door GreyFox-Smurf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2011 ik ben inmiddels 16 en geniet er met volle teug van lees drugtopic maar die regel van onder 16 is eigenlijk best nutteloos want ik zie veel kinderen onder 16 gewoon bier halen en als ze het niet mee krijgen laten ze het doenheb ik nooir gedaan hoor Stoer! Die wet is er gegarandeerd met een reden, wanneer die er niet was gingen al die breezâhs uit de 2e van het vmbo bbl zich op hun 13 een coma inzuipen. Op het 16 doen ze het nogsteeds, maar dan zijn ze er iig bewust van welk risico ze nemen. Althans, dat mogen we hopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xKaylee Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2011 Bier is viees! ;p doe maar lekker wijntje of bessen puur alles best als het maar geen bier is haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2011 Bier is viees! ;p doe maar lekker wijntje of bessen puur alles best als het maar geen bier is haha Ik heb me gister helemaal los laten gaan op prosecco, Jillz, een zoete witte wijn, oftewel alles wat de dames drinken. Mijn god hebben jullie geen smaak ofzo? Vanochtend trouwens een beste kater gekregen daardoor, eentje waar je u tegen zegt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xKaylee Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2011 Bier is viees! ;p doe maar lekker wijntje of bessen puur alles best als het maar geen bier is haha Ik heb me gister helemaal los laten gaan op prosecco, Jillz, een zoete witte wijn, oftewel alles wat de dames drinken. Mijn god hebben jullie geen smaak ofzo? Vanochtend trouwens een beste kater gekregen daardoor, eentje waar je u tegen zegt.. Dat is tenminste lekker! jullie hebben pas geen smaak ;d Vieze bier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EL_Dutch_Chef Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2011 jupiler en hertog jan. bavaria is het slechtse!! Groetjes mijj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2011 ik proef er geen verschil tussen, het is van mijn part allemaal afvalwater Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2011 ik ben inmiddels 16 en geniet er met volle teug van lees drugtopic maar die regel van onder 16 is eigenlijk best nutteloos want ik zie veel kinderen onder 16 gewoon bier halen en als ze het niet mee krijgen laten ze het doenheb ik nooir gedaan hoor Stoer! Die wet is er gegarandeerd met een reden, wanneer die er niet was gingen al die breezâhs uit de 2e van het vmbo bbl zich op hun 13 een coma inzuipen. Op het 16 doen ze het nogsteeds, maar dan zijn ze er iig bewust van welk risico ze nemen. Althans, dat mogen we hopen. Jep, ik ken er genoeg die dronken willen worden. Omdat ze dat stoer vinden. Wat ik zelf maar stom vind, op m'n pa z'n verjaardag had ik de hele avond aan de berenburg gezeten. Het was niet bewust bedoeld maar ik ging Knock-out. Ik kon er de volgende dag wel om lachen maar m'n ouders niet. Maar ik denk dat ik voortaan maar wat meer moet opletten. Maar het is soms zo lekker. Hebben jullie dat zeker ook wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2011 ikzelf ben niet iemand die graag dronken wordt, met name omdat ik ook vind dat je als agent een voorbeeldfunctie hebt... eens per tijd wat drinken is voor mij oké , maar een kick om dronken te worden heb ik zeker niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2011 Nederland is het enige land waar je op je 16e al mag roken en drinken, alle andere landen is de leeftijd 18. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flixiee Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2011 Ik heb laatst een glas bier gedronken, ik vond het eigenlijk helemaal niet lekker. Het smaakte gewoon niet lekker, dus ik denk niet dat ik het voor m'n lol ga drinken later Ik hou het maar bij cola En ter informatie, ik ben 15 jaar. En ja, het mocht van m'n ouders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.