Jump to content

Bier


Jesperkaj

Recommended Posts

Nederland is het enige land waar je op je 16e al mag roken en drinken, alle andere landen is de leeftijd 18.

Controleer je feiten chef.

* Griekenland: 15 jaar voor licht alcohol houdende-, en 18 voor sterk alcoholhoudende drank

* Denemarken: 15 jaar

* Luxemburg: 16 jaar

* Italie: 16 jaar

* Australie: 18 jaar

* Israel: 18 jaar

* Amerika: 21 jaar

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 372
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    35

  • Cheers.

    21

  • commando

    19

  • flippie13

    13

Ik heb laatst een glas bier gedronken, ik vond het eigenlijk helemaal niet lekker.

Het smaakte gewoon niet lekker, dus ik denk niet dat ik het voor m'n lol ga drinken later :puh:

Ik hou het maar bij cola ;)

En ter informatie, ik ben 15 jaar. En ja, het mocht van m'n ouders :bier:

Je moet het, net als koffie, leren drinken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

" leren drinken " , dat is iets wat ik altijd zeg tegen iemand die karnemelk niet lekker vind :bier:

zo lang je veel van iets neemt proef je de extase (aroma) niet meer die je in het begin had, of dat nou positief is of negatief. :sigaar:

de benaming " leren drinken " moet je daarom niet al te serieus nemen, een betere benaming is " frequent drinken ".

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult wel moeten, anders hoor je er niet bij.

Moet ik dat dan? (ik ben niet echt een meeloper... Roken mijn vrienden, zoeken ze maar uit, drinken ze? Zoeken ze maar uit ;) )

Ik heb echt veel bewondering voor jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult wel moeten, anders hoor je er niet bij.

Beetje onzin hè. Ik geef toe dat ik op z'n tijd graag een biertje drink, maar echt niet om er bij te horen hoor. Als vrienden je laten vallen omdat je ergens niet in meegaat, zijn het geen echte vrienden vind ik. Ja zeggen is zo makkelijk, ik vind het knapper als je nee durft te zeggen. En soms is proberen helemaal niet slecht, omdat je daardoor vaak beter achter je besluit staat. Ik heb sigaretten en softdrugs geprobeerd, en daarna wist ik zeker dat het niks voor mij was.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult wel moeten, anders hoor je er niet bij.

:7

Ik drink nooit alcohol, en dat gaat me zeer goed af. Zolang je goede vrienden hebt die je principes respecteren, heb je geen problemen. Wil je geen bier drinken maar moet je wel omdat je anders er "niet bij hoort"? Ga geen andere drank zoeken, maar andere vrienden.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult wel moeten, anders hoor je er niet bij.

:7

Ik drink nooit alcohol, en dat gaat me zeer goed af. Zolang je goede vrienden hebt die je principes respecteren, heb je geen problemen. Wil je geen bier drinken maar moet je wel omdat je anders er "niet bij hoort"? Ga geen andere drank zoeken, maar andere vrienden.

Het was ook een klein beetje sarcastisch stiekem. :sst: Maar zo gaat het tegenwoordig wel met roken heb ik het idee met de jeugd van tegewoordig. Maar als je idd echte vrienden hebt dan hoef je zeker niet iets te drinken dat je niet lekker vind.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...