Visser23 Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Ik ben hier sowieso niet gekomen voor een discussie. Als alles in de Statusupdates stond, was het zelfs mij opgevallen. En over dat Evenement dat nu aan de gang zou zijn, hoe moet ik zoiets weten als ik niet bovenop jullie Gangtalk zit?? Door op de statussen te letten en op de afdeling Lifestyle (Sport). Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Je berichten barsten van de subjectiviteit volgens mij.. citaat of iets anders wat de idee achter een gang behoort te zijn? Dat een gang uit veel Superleden en hoger bestaat, geeft de kwaliteit weer van (de leden van) een gang. De leden maken een gang tot wat die is; dat iemand zich heeft bewezen op het forum en daardoor een bepaalde rang heeft verworven, verandert daar niks aan. Daarnaast lijkt me dat een beetje lid met gezond verstand niet op leden maar op de gang zelf stemt, anders verwijs ik 'm door naar de Forum Awards over pak-'m-beet 2-3 maanden. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Ik wil ook even spreken; Wij zijn binnenkort ook van plan een event te houden buiten de gang. Binnen de gang zijn er nog maar 2 mini-contests geweest. Onze gang is nog redelijk onbekend, wat komt omdat het nog maar een paar weken bestaat... Uiteraard kan ik van sommigen best begrijpen dat we, aangezien we zoals ik al zei, nog best onbekend zijn, niet mee mogen doen, maar uiteindelijk verdienen we evenmin alle lof. Ook kan ik jullie vertellen dat wij proberen de gang zo bekend mogelijk te krijgen door contests en events te organiseren, maar ik wil eerst nog verder op gang komen, dus voorlopig, tot na het stemmen met de Corporation Verkiezingen, zullen jullie weinig van ons horen. Ik heb gesproken. Stem Unlimited Edition! Reageren
Hayte Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Eigenlijk vind ik toch wel dat er bepaalde eisen zijn om mee te mogen doen zeg, heel erg veel freshmen gangs (die naar mijn zin nog niks hebben laten zien) doen al mee. Oh sorry, wist niet dat de gangs eerst op een "proving grounds" de eer moesten winnen om mee te mogen doen aan de Corps verkiezingen. Dude, grow up. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Eigenlijk vind ik toch wel dat er bepaalde eisen zijn om mee te mogen doen zeg, heel erg veel freshmen gangs (die naar mijn zin nog niks hebben laten zien) doen al mee. Oh sorry, wist niet dat de gangs eerst op een "proving grounds" de eer moesten winnen om mee te mogen doen aan de Corps verkiezingen. Dude, grow up. Dat hoeft ook niet, maar die gangs moeten zich dan niet gaan beroepen op hun "kwaliteit". Covesight leek ook een goed idee, maar een half jaar na de corpverkiezingen knalde het als een ballon uit elkaar. Naar mijn mening moeten de gangs die zich al hebben bewezen meer kans maken dan die dat noch niet hebben gedaan. De kwaliteit van de nieuwe gangs is overigens erg subjectief. Zie hier de agenda van Universal Inc.: Zoals je ziet dateert het laatste agendapunt al van een lange tijd geleden. Voor een gang die reclame maakt met slagzinnen als "Nog meer genieten van evenementen?" vind ik dat bedroevend slecht. Ook slagzinnen als "Wij een subforum: Iedereen plezier!" zijn nogal dubieus. "Iedereen" betekend meestal ook daadwerkelijk "Iedereen" en niet "De leden van Universal Inc.".... Gangs die zich beroepen op hun kwaliteit proberen gewoon te verhullen dat ze gewoon nieuwkomers zijn. Fijn, niets mis mee, maar geef dan alsjeblieft de hoofdprijs aan degenen die het wel verdienen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Helaas is dat "verdienen" een mening. De ene zal zeggen dat het organiseren van evenementen belangrijk is, de ander zal zeggen dat de gang die het langst bestaat het het meest verdient, en weer een ander wil hieltjes likken en kiest daarom een bepaalde gang. Het is niet aan jullie om te beslissen wie wat vindt; dat is aan de stemmer. En als die een andere reden belangrijker vindt dan wat jullie zeggen, is dat zijn of haar goed recht. Reageren
Kloep Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Zoals je ziet dateert het laatste agendapunt al van een lange tijd geleden. Voor een gang die reclame maakt met slagzinnen als "Nog meer genieten van evenementen?" vind ik dat bedroevend slecht. Ook slagzinnen als "Wij een subforum: Iedereen plezier!" zijn nogal dubieus. "Iedereen" betekend meestal ook daadwerkelijk "Iedereen" en niet "De leden van Universal Inc.".... Gangs die zich beroepen op hun kwaliteit proberen gewoon te verhullen dat ze gewoon nieuwkomers zijn. Fijn, niets mis mee, maar geef dan alsjeblieft de hoofdprijs aan degenen die het wel verdienen. Wanneer heeft Universal Inc. ooit iets voor enkel de leden gedaan dan? Die agenda loopt inderdaad flink achter, maar die houd ik dan ook niet meer bij. Daarnaast zie ik DWG bijzonder weinig doen voor mensen buiten de gang. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 (bewerkt) Daarnaast zie ik DWG bijzonder weinig doen voor mensen buiten de gang. Het spreekt wel een groep mensen aan. Zo heeft ieder wat anders dat hem of haar aanspreekt. Daar is niets mis mee. Jullie vinden dat jullie een grote groep aanspreken door iets te organiseren en de wilde ganzen denken dat te bereiken op hun manier. Bewerkt: 5 oktober 2010 door Bierbuikje Reageren
Nissan Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 De gangs hebben ook ieder hun eigen doelgroep. Universal Inc wil bijvoorbeeld heel het Forum aanspreken, maar kom, hoeveel mensen doen nu uiteindelijk mee met hun wedstrijden? Bijlange na niet zo veel, als ik de lijst zie met deelnemers. Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 De gangs hebben ook ieder hun eigen doelgroep. Universal Inc wil bijvoorbeeld heel het Forum aanspreken, maar kom, hoeveel mensen doen nu uiteindelijk mee met hun wedstrijden? Bijlange na niet zo veel, als ik de lijst zie met deelnemers. Jóh, je verdient ook echt de hoofdprijs als je alle 90.000 leden van het forum in één contest krijgt, ik doe er zelfs een persoonlijk kusje bij dan! Maargoed, ik wens iedere gang succes en moge de beste winnen. Stem op je favoriete gang! Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 (bewerkt) Iedereen vergeet volgens mij dat het verkiezingen zijn. Dus de mening van een gang-lid telt maar mee als één stem, zoals iedereen van dit forum één stem heeft. Oftewel, de beste gang gaat winnen (volgens het forum), en welke dat is moet blijken, daar kan je niet over discussiëren. Bewerkt: 5 oktober 2010 door TomHagen Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Vrijdag stemmen! Stem Unlimited Edition! Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Vrijdag stemmen! Stem De Wilde Ganzen! Gefeliciteerd! U kunt lezen! Reageren
Cabyon Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Hmm als wat UI op de promosigs zet maar waar gaat maken mochten zij corp worden. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Vrijdag stemmen! Stem De Wilde Ganzen! Gefeliciteerd! U kunt lezen! Oh... Je mag niet een post zomaar quoten en dan veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.