Guardian1980 Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Oh... Je mag niet een post zomaar quoten en dan veranderen. Tja, dat is wat flauw, maar in tijden van oorlog is (bijna) alles geoorloofd. Het lijkt erop dat we een verkiezingscampagne Amerikaanse stijl hebben en dat vind ik persoonlijk altijd wel leuk om te aanschouwen. Had iedereen mijn signature trouwens al gelezen? Tis maar een advies... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Oh... Je mag niet een post zomaar quoten en dan veranderen. Tja, dat is wat flauw, maar in tijden van oorlog is (bijna) alles geoorloofd. Het lijkt erop dat we een verkiezingscampagne Amerikaanse stijl hebben en dat vind ik persoonlijk altijd wel leuk om te aanschouwen. Had iedereen mijn signature trouwens al gelezen? Tis maar een advies... Amerikaanse stijl hmm? Waar blijft het leadersdebat? Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Vrijdag stemmen! Stem De Wilde Ganzen! Gefeliciteerd! U kunt lezen! Oh... Je mag niet een post zomaar quoten en dan veranderen. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Bedenk eens wat nieuws . Om even verder te gaan, wat heeft DWG gedaan voor het forum? Niks. Voor veel sfeer gezorgd. Het is imo de meest open gang van de gang scene. Een uitlaatklep op het forum, je kan er zowat alles zeggen. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Kun je bij ons ook... Tuurlijk. Jullie hebben niet half zo'n hoog percentage gebande leden als ons. Reageren
Cabyon Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 (bewerkt) Als ik even gedist wil worden door ThunderDuck, post ik gewoon wat in DWG. Bewerkt: 6 oktober 2010 door Cabyon Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Kun je bij ons ook... The Underground - Buitenstaanders kunnen lezen, Vrienden en Leden kunnen posten. Reageren
Miek Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Eigenlijk vind ik toch wel dat er bepaalde eisen zijn om mee te mogen doen zeg, heel erg veel freshmen gangs (die naar mijn zin nog niks hebben laten zien) doen al mee. Vooral gangs packed met crewleden (Universal Inc en Gold Rush) gaan veel stemmen trekken, alleen maar omdat er crewmembers (Superleden en Megaleden ook) erinzitten. Dat vind ik dus redelijk lame. Ik gun DWG het dan nog het meest, puur omdat die het al zo lang uithoud. Waarom zouden succesvolle gangs met een aantal Superleden en hoger niet mee mogen doen? De keuze waarop leden stemmen ligt aan hunzelf, niet aan de Superleden en hoger en vooral niet aan de gangs, die moeten juist blij zijn met deze leden, aangezien die zich al hebben bewezen. Meer uitleg niet nodig lijkt me.. Om even verder te gaan, wat heeft DWG gedaan voor het forum? Niks. Hey, niet zo grof. DWG heeft voor gezelligheid gezorgd op het forum, elk lid voelde zich goed in de gang. Het was gewoon een gezellige boel. Totdat Daan007, Disturbed, PietjeII, weg waren. Toen is veel van de gezelligheid verdwenen. DWG heeft voor een bijdrage gezorgd op het forum: gezelligheid. Elk actief lid wist wat DWG was. Er was haast niemand die tegen DWG was (behalve Penny ) Wij willen gewoon een gezellige boel leden zijn, niet serieus maar gewoon 'chill'. Moet je daarvoor dingen organiseren? We hebben DWG awards georganiseerd, elk lid is welkom in onze gangtalk en zal ook welkom blijven voor lidmaatschap (ook als we een corp zouden worden). Is die bijdrage niet hoog genoeg? Wij zijn niet een groepje mensen die om ter meest dingen wil organiseren om gewoon naamsbekendheid op te bouwen. Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Sorry hoor, maar dit is een discussie voeren met als achterliggende reden promotie maken van je gang en/of andere gangs de grond in te stampen. Daar hebben we dat subforum toch voor? Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 (bewerkt) Sorry hoor, maar dit is een discussie voeren met als achterliggende reden promotie maken van je gang en/of andere gangs de grond in te stampen. Helemaal niet. Het is een discussie over normen en waarden in de hedendaagse gangscene met een hoog intellectueel peil. Dergelijke uitspraken zijn kwetsend. Pijnlijke fout Bewerkt: 6 oktober 2010 door ThunderDuck Reageren
Miek Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 (bewerkt) Sorry hoor, maar dit is een discussie voeren met als achterliggende reden promotie maken van je gang en/of andere gangs de grond in te stampen. Helemaal niet. Het is een discussie over normen en waarden in de hedendaagse gangscene met een hoog intellectueel peil. Dergelijke benoemingen zijn kwetsend. Een co-leader hoort de status van zijn gang zien hoog te houden en te verdedigen. Bewerkt: 6 oktober 2010 door Miek Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Even een vraagje: Ik ben door degene die me vandaag had gehackt, expres gedegradeerd tot gewone member, maar tellen mijn reacties zowel hier als in het Corporation Verkiezingen forum nog steeds mee? Ik ben namelijk de echte leader... Reageren
Kloep Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 In dit geval wel, je bent nog steeds leader. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 Het gevaar is al geweken... Ik ben weer officiëel leader. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.