Jump to content

9e Corporation verkiezing

Recommended Posts

• Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

16

• Grand Theft Auto TOM

13

• ThunderDuck

11

• Mark5000

10

Geplaatst:

Zou ik ook weleens willen weten, want het wordt nergens vermeld...

Moge de beste gangs winnen. :tu:

Geplaatst:

Spannend, wanneer komt de uitslag? :engel:

Vrijdag is mij verteld, weet alleen niet waar mijn bron dat vandaan heeft. :puh:

Wie is je bron? Je maakt ons nieuwschierig. (Mij wel teminsite)

Geplaatst:

Je bron kan het niet weten, want ik heb het nog niet bekend gemaakt. Om het spannend te houden, wordt de nummer 1 niet gelijk bekend gemaakt. De volgende ronde begint volgende week zaterdag. Aan de huidige stemmen te zien kan het nog alle kanten op. =)

Geplaatst:

Je bron kan het niet weten, want ik heb het nog niet bekend gemaakt. Om het spannend te houden, wordt de nummer 1 niet gelijk bekend gemaakt. De volgende ronde begint volgende week zaterdag. Aan de huidige stemmen te zien kan het nog alle kanten op. =)

Ben echt benieuwd. Kan jij de uitslag zien Dutchy?

Geplaatst:

Ja, alle admins kunnen tussentijds de uitkomst zien. Zo kijken wij of er geen rare dingen gebeuren, bijvoorbeeld dat iemand van een achterstand binnen een dag naar een grote voorsprong komt. Dit kan natuurlijk wel, maar is verdacht. Zo kunnen wij het een beetje in de gaten houden. ;)

Geplaatst:

Maar hoe weten wij dan wie van de gangs niet meer meedoet aan de stemming van de tweede ronde? :puh:

Geplaatst:

Maar hoe weten wij dan wie van de gangs niet meer meedoet aan de stemming van de tweede ronde? :puh:

Heb je de uitleg post wel gelezen? ;) Er gaan dus 2 gangs door, de nummer 1 wordt niet bekend gemaakt. De nummer 2 wel. Gewoon om het spannend te houden. ^_^

Kunnen de admins ook zien wie op wat heeft gestemd?

Ja.

Geplaatst:

Dat wordt dan wel erg spannend deze keer! Als je na de eerste ronde niet hoort dat je tweede bent geworden heb je kans dat je al meteen hebt gewonnen, of juist al hebt verloren.. En als je tweede wordt weet je dat je nog een kans hebt maar het wel moet opnemen tegen Beat Down. Dat wordt spanning tot op het laatste moment :)

Geplaatst:

Heb je de uitleg post wel gelezen? ;) Er gaan dus 2 gangs door, de nummer 1 wordt niet bekend gemaakt. De nummer 2 wel. Gewoon om het spannend te houden. ^_^

Kunnen de admins ook zien wie op wat heeft gestemd?

Ja.

Mag ik dan ook admin worden? Want ik wil ook zien!

Geintje hoor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...