Dutchy3010 Geplaatst: 8 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 De stemronde is geopend! Benieuwd hoe deze verkiezing in zijn werk gaat of wil je stemmen? Kijk dan in dit topic. Reageren
Kloep Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Spannend, wanneer komt de uitslag? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Zou ik ook weleens willen weten, want het wordt nergens vermeld... Moge de beste gangs winnen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Fijn dat er 2 corporations komen in plaats van 1.. Reageren
Basssss Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Spannend, wanneer komt de uitslag? Vrijdag is mij verteld, weet alleen niet waar mijn bron dat vandaan heeft. Reageren
Mark5000 Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Spannend, wanneer komt de uitslag? Vrijdag is mij verteld, weet alleen niet waar mijn bron dat vandaan heeft. Wie is je bron? Je maakt ons nieuwschierig. (Mij wel teminsite) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Je bron kan het niet weten, want ik heb het nog niet bekend gemaakt. Om het spannend te houden, wordt de nummer 1 niet gelijk bekend gemaakt. De volgende ronde begint volgende week zaterdag. Aan de huidige stemmen te zien kan het nog alle kanten op. =) Reageren
Mark5000 Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Je bron kan het niet weten, want ik heb het nog niet bekend gemaakt. Om het spannend te houden, wordt de nummer 1 niet gelijk bekend gemaakt. De volgende ronde begint volgende week zaterdag. Aan de huidige stemmen te zien kan het nog alle kanten op. =) Ben echt benieuwd. Kan jij de uitslag zien Dutchy? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Ja, alle admins kunnen tussentijds de uitkomst zien. Zo kijken wij of er geen rare dingen gebeuren, bijvoorbeeld dat iemand van een achterstand binnen een dag naar een grote voorsprong komt. Dit kan natuurlijk wel, maar is verdacht. Zo kunnen wij het een beetje in de gaten houden. Reageren
Kloep Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Je bron kan het niet weten, want ik heb het nog niet bekend gemaakt. Om het spannend te houden, wordt de nummer 1 niet gelijk bekend gemaakt. De volgende ronde begint volgende week zaterdag. Aan de huidige stemmen te zien kan het nog alle kanten op. =) Maar hoe weten wij dan wie van de gangs niet meer meedoet aan de stemming van de tweede ronde? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Kunnen de admins ook zien wie op wat heeft gestemd? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Je bron kan het niet weten, want ik heb het nog niet bekend gemaakt. Om het spannend te houden, wordt de nummer 1 niet gelijk bekend gemaakt. De volgende ronde begint volgende week zaterdag. Aan de huidige stemmen te zien kan het nog alle kanten op. =) Maar hoe weten wij dan wie van de gangs niet meer meedoet aan de stemming van de tweede ronde? Heb je de uitleg post wel gelezen? Er gaan dus 2 gangs door, de nummer 1 wordt niet bekend gemaakt. De nummer 2 wel. Gewoon om het spannend te houden. Kunnen de admins ook zien wie op wat heeft gestemd? Ja. Reageren
Kloep Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Verkeerd gelezen inderdaad. Dus we krijgen wel te horen wie er tweede is geworden. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Dat wordt dan wel erg spannend deze keer! Als je na de eerste ronde niet hoort dat je tweede bent geworden heb je kans dat je al meteen hebt gewonnen, of juist al hebt verloren.. En als je tweede wordt weet je dat je nog een kans hebt maar het wel moet opnemen tegen Beat Down. Dat wordt spanning tot op het laatste moment Reageren
Mark5000 Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Je bron kan het niet weten, want ik heb het nog niet bekend gemaakt. Om het spannend te houden, wordt de nummer 1 niet gelijk bekend gemaakt. De volgende ronde begint volgende week zaterdag. Aan de huidige stemmen te zien kan het nog alle kanten op. =) Maar hoe weten wij dan wie van de gangs niet meer meedoet aan de stemming van de tweede ronde? Heb je de uitleg post wel gelezen? Er gaan dus 2 gangs door, de nummer 1 wordt niet bekend gemaakt. De nummer 2 wel. Gewoon om het spannend te houden. Kunnen de admins ook zien wie op wat heeft gestemd? Ja. Mag ik dan ook admin worden? Want ik wil ook zien! Geintje hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.