Casss Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2011 tja, da's waar. Maar toch, ik stop. Mag ik je tekst dan? Sure. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2011 Zou je me dat dan kunnen PM'en? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2011 Tot mijn spijt moet ik ook afhaken ivm met tijdgebrek. PM maar als iemand interesse heeft! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2011 Aangezien Dotz nu gebanned is en er dus niet echt meer een leiding is, zal ik het stokje proberen over te nemen. Omdat er verder geen activiteit is, moeten we misschien een datum vaststellen waarop we onze stukjes af hebben. Ik stel voor om alle vertaling op 31 maart 2011 af te hebben. Vervolgens kan er worden gecontroleerd, verbeterd en getest. Veel succes en dankjewel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2011 Is er iemand die contact met Dotz kan opnemen over zijn regels? Of zijn die al binnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2011 Die kan ik via MSN wel van hem ontvangen, dus dat is geregeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2011 Als er nog regels vertaald moeten worden die nog niet vertaald zijn, mijn inbox staat open. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Ik denk niet dat het nog doorgaat, maar voor vertalen kun je mij roepen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2011 Nog hulp nodig of? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2011 Nog hulp nodig of? Ik denk dat 't dood is maar ik wil wel vertalen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2011 Nog hulp nodig of? Ik denk dat 't dood is maar ik wil wel vertalen hoor Omdat het niet intern word geregeld kan het wel extern worden geregeld (msn) Ik zal wel eens vragen aan Flitskikker op msn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2011 Ik kan eventueel ook helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2016 Bij deze wil ik graag aankondigen dat het project gestaakt is en het team met onmiddelijke ingang ontbonden is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.