Visser23 Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Inderdaad, dit is hoogstwaarschijnlijk al opgelost. Daarom een slotje. Voortaan graag kijken naar de datum. @Maddox: die reactie van jou was ook niet nodig Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 scareface is een heerlijke game. de sfeer, tony's opmerkingen echt lollig alleen die auto rjden niet zo goed maar de muziek maakt het goed. Reageren
Mevin Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Hallo, Ik heb net Scarface geinstalleerd, en ik krijg van dit soort beelden: Alleen maar van dat soort hoeken. Moet ik de hele boel installeren of wat doen? Groeten Mevin Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 misschien op nieuw game drukken ofzo?of herinstaleren? Reageren
Pesimist Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Heb je vista,dan lukt ie hoogwaarschinlijk niet,had hem ook geinstaleerd Reageren
Mevin Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 (bewerkt) Ja ik heb Vista 32-Bit. Shit Is er enige mogelijkheid om het toch te draaien? Ok ik had ergens anders gevonden dat ik mijn PC Oo één core moet laten draaien ^^ Bewerkt: 15 oktober 2009 door Mevin Reageren
benhelsloot Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 ik vind het een vet spel maar een beetje kut ergens in het laaste gedeelte heb ik gewoon te weinig geld voor die bedrijfjes Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 ik vind het een vet spel maar een beetje kutergens in het laaste gedeelte heb ik gewoon te weinig geld voor die bedrijfjes ja maar dan kan je toch gewoon even drugdealen?dan is het geld probleem snel opgelost. Reageren
js007 Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Hallo, Ik heb net Scarface geinstalleerd, en ik krijg van dit soort beelden: Alleen maar van dat soort hoeken. Moet ik de hele boel installeren of wat doen? Groeten Mevin Gewoon nieuwe driver instaleren , ga naar de site van je videokaart en kijk naar de drivers klik download en instaleer de nieuwste en hij moet het doen, ik had net hetzelfde probleem. Reageren
Mevin Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Ik had het al opgelost, ik heb de computer op 1 core ipv 2 laten draaien Reageren
SWYV Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Ik had het al opgelost, ik heb de computer op 1 core ipv 2 laten draaien hoe moet ik dat doen? liefst in Prive Bericht anders gaan wij TEveel offtopic ik had ook geprobeerd met Scarface graphic fix maar het heeft niet zoveel opgelost ondanks dathet redelijk oude spel is vind ik hem toch een heel goeie spel Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 (bewerkt) ik had scarface net geinstalleerd, maar als ik m wil starten, krijg ik een melding van; Send-Don't send :S ik heb alle patches al gedownload, en ik draai scarface op xp dus ik zou echt niet weten wat ik nog moet doen en ik heb ook de nieuwste direct x gedownload! bij voorbaat dank! Bewerkt: 17 december 2009 door -GoldWing- Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Spel gedownload/al opnieuw geinstalleerd? Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 nee, hij is helemaal legaal, en hij is al 2 keer opnieuw geinstaleerd! Reageren
Dakendak Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 nee, hij is helemaal legaal, en hij is al 2 keer opnieuw geinstaleerd! Ik heb dit ook! Alleen komt er bij mij op dat ik een verkeerde Direct X heb. Alleen heb ik de nieuwste (ik installeer hem van de CD) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.