Jump to content

NIEUW! De Stamkroeg!


Jowx

Recommended Posts

Ha ha..

Ik vind het een leuk idee. Zo gaat alle het onzin eruit en blijven alleen de nuttig topics nog in NOTA staan. Goed idee van de crew :dans:

PS. Maar wat vinden jullie dan eigenlijk onzin voor de NOTA??

Dingen als "Wat eten jullie vandaag" is niks voor NOTA, eigenlijk helemaal nergens voor. Opinie is voor Discussies etc. maar als je iets serieus wilt vertellen over je leven of weet ik veel wat wat je nergens anders kunt kan je dan hier doen :D
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    7

  • Jesperkaj

    4

  • NickOwnage

    4

  • Faenty.

    3

Als ik een suggestie mag maken... Inherent aan de naam NOTA is dat die onderaan dient te staan. Zoals de feiten nu zijn gaat de naamgeving echter verloren, omdat er een exceptie onder deze keuze is gezet. Komt op mij niet erg logisch over, puur als subforum van NOTA zou het beter te rijmen zijn. Maar dat zijn mijn 2 centen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik een suggestie mag maken... Inherent aan de naam NOTA is dat die onderaan dient te staan. Zoals de feiten nu zijn gaat de naamgeving echter verloren, omdat er een exceptie onder deze keuze is gezet. Komt op mij niet erg logisch over, puur als subforum van NOTA zou het beter te rijmen zijn. Maar dat zijn mijn 2 centen.

Je hebt wel gelijk, want dit wekt zeker verwarring op bij leden. Misschien een namechange voor NOTA naar een andere naam, maar die wel past bij het huidige doel van het forum?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat grappig is? In Stamkroeg staat Postcount uit. Maar Mijlpalen staat ook in Stamkroeg. Hoe kan het dan je 100e - 200e etc post zijn? :bier:

Die post krijg je nu dus niet meer cadeau. Voor je 100e of 200e post moet je nu dus een super behulpzame reactie plaatsen elders op het forum. Vervolgens kun je in de stamkroeg melden dat je 100 of 200 super behulpzame reacties op het forum geplaatst hebt. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat grappig is? In Stamkroeg staat Postcount uit. Maar Mijlpalen staat ook in Stamkroeg. Hoe kan het dan je 100e - 200e etc post zijn? :bier:

Die post krijg je nu dus niet meer cadeau. Voor je 100e of 200e post moet je nu dus een super behulpzame reactie plaatsen elders op het forum. Vervolgens kun je in de stamkroeg melden dat je 100 of 200 super behulpzame reacties op het forum geplaatst hebt. ^^

Stom, het effect is eraf. Ik denk dat het nu bij meerdere is: Waarom tijd vern**ken om die post te plaatsen dan alweer een ander lid te helpen? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Stom, het effect is eraf. Ik denk dat het nu bij meerdere is: Waarom tijd vern**ken om die post te plaatsen dan alweer een ander lid te helpen? :cab:

In jouw geval zou dat, wanneer je bij elke 100 posts een bericht in Mijlpalen plaatst, 27 hele posts schelen.. Boehoe.. Big deal.. Als je daar alleen post om een post bij je postcount te krijgen dan snap je niet helemaal waar dat topic voor is.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

In jouw geval zou dat, wanneer je bij elke 100 posts een bericht in Mijlpalen plaatst, 27 hele posts schelen.. Boehoe.. Big deal.. Als je daar alleen post om een post bij je postcount te krijgen dan snap je niet helemaal waar dat topic voor is.. ^_^

Ja, ik weet het. Maar je zou het nu minder snel aangeven dat je aan de 100 posts zit. Jammer.. Maar rest ziet er goed uit. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...