Jump to content

NIEUW! De Stamkroeg!


Jowx

Recommended Posts

Je hebt wel gelijk, want dit wekt zeker verwarring op bij leden. Misschien een namechange voor NOTA naar een andere naam, maar die wel past bij het huidige doel van het forum?

Is het niet handiger om dat NOTA qua plek om te ruilen met de stamkroeg?

Je vorige posts in de topics diue nu in de stamkroeg staan zijn die van onze postcount afgetrokken?

Nee. Maar mocht je dit graag willen dan valt er altijd wel wat te bespreken.. :)

Typisch een Jowx reactie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    7

  • Jesperkaj

    4

  • NickOwnage

    4

  • Faenty.

    3

Stom, het effect is eraf. Ik denk dat het nu bij meerdere is: Waarom tijd vern**ken om die post te plaatsen dan alweer een ander lid te helpen? :cab:

In jouw geval zou dat, wanneer je bij elke 100 posts een bericht in Mijlpalen plaatst, 27 hele posts schelen.. Boehoe.. Big deal.. Als je daar alleen post om een post bij je postcount te krijgen dan snap je niet helemaal waar dat topic voor is.. ^_^

In e-penis scheelt dat hoor..:$

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha..

Ik vind het een leuk idee. Zo gaat alle het onzin eruit en blijven alleen de nuttig topics nog in NOTA staan. Goed idee van de crew :dans:

PS. Maar wat vinden jullie dan eigenlijk onzin voor de NOTA??

Die fout wordt vaker gemaakt, maar NOTA staat niet voor "onzin", maar voor "None of the Above", oftewel alles wat niet thuishoort onder de vele nieuws-, gta-, games- en GFX fora. Het heeft veel weg van Opinie, behalve dan dat daar logischerwijs, what's in a name, meer onderwerpen thuishoren waarbij je specifiek de mening van anderen vraagt, en in NOTA eigenlijk alles thuishoort waar je het over wil hebben op een serieuze manier, maar waar geen categorie voor is. Een mooi voorbeeld daarvan is bijvoorbeeld het Vuurwerktopic 2010/2011: Serieus bedoeld, hoort nergens anders thuis. Typisch voorbeeld van een Stamkroeg topic (en dus "onzin"-topic) is het "Wat eten jullie vandaag?" genre.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed bezig. In het verleden is er al herhaaldelijk geklaagd over het ''serieuze'' karakter van het forum waarbij alles netjes tussen de lijntjes moest, nu is er eindelijk een oplossing wat volgens mij ook echt voor een opleving van het forum zal zorgen, zonder dat daarbij het complete forum chaotisch wordt. Had er volgens mij al veel eerder moeten komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien om nu ook wat regels bij te gaan stellen? Zoals bijvoorbeeld het niet reageren in fototopic, en het maximaal aantal posts per topic?

De regel van een maximum aantal posts per dag in een topic in de Stamkroeg geld sowieso niet. Reageren in het fototopic zie ik nog steeds niet zitten aangezien dat ellende oplevert..

In e-penis scheelt dat hoor..:$

Dat verschil voel je niet hoor.. ;-)

Fijn dat iedereen er positief over is! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien om nu ook wat regels bij te gaan stellen? Zoals bijvoorbeeld het niet reageren in fototopic, en het maximaal aantal posts per topic?

De regel van een maximum aantal posts per dag in een topic in de Stamkroeg geld sowieso niet. Reageren in het fototopic zie ik nog steeds niet zitten aangezien dat ellende oplevert..

Altijd een kans geven toch? Wat was hoeft niet weer te zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Altijd een kans geven toch? Wat was hoeft niet weer te zijn. :)

Ik geef graag dingen een (tweede) kans. Maar in dit geval wegen de baten niet op tegen de mogelijke lasten, dus ik zie het niet zitten.. :)

Tering Jowx, alleen jij kan weer zo'n lang verhaal posten over iets dat je ook in 2 zinnen kan samenvatten.

Ik moet toch ergens mijn specialiteit van maken.. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...