Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja, de AI is heel kut in het vaststellen van prijzen. Of het echt 2x zoveel is als de marktwaarde weet ik niet, het is in ieder geval veel te veel wat je ervoor betaald.

Verloren van Sunderland, bah. Paar plaatsen gezakt, het lijkt erop dat ik uiteindelijk officieel verbannen ben uit de top 5. Maar we zullen zien of ik nog terug kan breken.

Je kunt ook gewoon een scoutlijst gebruiken. Die kun j hier op het internet wel vinden. Zo doe ik ook scouten. Ik heb niet voor niets pique gescout.

Verder vandaag weer gewonnen met een 3-1 overwinning. Man U had vandaag verloren en daardoor sta ik nu 6 punten los.

• Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

84

• BoerTijger

72

• Leontjuuh-gta

55

• Silverbyte

44

Geplaatst:

Ja, de AI is heel kut in het vaststellen van prijzen. Of het echt 2x zoveel is als de marktwaarde weet ik niet, het is in ieder geval veel te veel wat je ervoor betaald.

Verloren van Sunderland, bah. Paar plaatsen gezakt, het lijkt erop dat ik uiteindelijk officieel verbannen ben uit de top 5. Maar we zullen zien of ik nog terug kan breken.

Je kunt ook gewoon een scoutlijst gebruiken. Die kun j hier op het internet wel vinden. Zo doe ik ook scouten. Ik heb niet voor niets pique gescout.

Verder vandaag weer gewonnen met een 3-1 overwinning. Man U had vandaag verloren en daardoor sta ik nu 6 punten los.

Morgen een belangrijke wedstrijd voor jou. :D Man Utd VS Liverpool. Word het gelijkspel is het helemaal goed voor jou. :tu:

Geplaatst:

Ik ben btw Man City hoor. Ik weet niet waarom je mij of Killerzero quote, want Killer is Blackpool. Ik wacht nu nog steeds op me eerste nederlaag:P

Geplaatst:

Ik ben btw Man City hoor. Ik weet niet waarom je mij of Killerzero quote, want Killer is Blackpool. Ik wacht nu nog steeds op me eerste nederlaag:P

Ik quote jou.

Geplaatst:

Haha. Hahaha! Inmaak partijtje! 4 - 0 tegen city. Hopsakaas.

Kijk mijn wedstrijdschema, ik heb tot nu toe nog constant om en om verloren en gewonnen. Geen uitzondering. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Haha. Hahaha! Inmaak partijtje! 4 - 0 tegen city. Hopsakaas.

Kijk mijn wedstrijdschema, ik heb tot nu toe nog constant om en om verloren en gewonnen. Geen uitzondering. :puh:

Lol, was me nog niet eens opgevallen. Ode aan TomHagen. :D

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Kwam omdat ik de verkeerde tactiek had ingezet. Ik had verkeerde tactiek bij de verkeerde opstelling en daardoor ga ik er nu met 4-0 onderuit. Maar ik weet zeker dat ik de andere wedstrijden ook weer ga winnen.

Geplaatst:

Kwam omdat ik de verkeerde tactiek had ingezet. Ik had verkeerde tactiek bij de verkeerde opstelling en daardoor ga ik er nu met 4-0 onderuit. Maar ik weet zeker dat ik de andere wedstrijden ook weer ga winnen.

Blegh, tegen jou (Man City) in de beker vandaag. Lekkere loting voor de eerste ronde.

Daarnaast ook 1-0 verloren van Everton.. Gaat lekker.

Geplaatst:

Ik sta weer zesde, yes. Ook blij dat Man. City eindelijk eens verloren heeft, twerd al eenzaam daar aan de top. Nu weer tegen Sunderland, maar dan om de beker. De vorige keer werd dat 2-0 tegen, hopen dat t deze keer beter gaat.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...