Leontjuuh-gta Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Ja, de AI is heel kut in het vaststellen van prijzen. Of het echt 2x zoveel is als de marktwaarde weet ik niet, het is in ieder geval veel te veel wat je ervoor betaald. Verloren van Sunderland, bah. Paar plaatsen gezakt, het lijkt erop dat ik uiteindelijk officieel verbannen ben uit de top 5. Maar we zullen zien of ik nog terug kan breken. Je kunt ook gewoon een scoutlijst gebruiken. Die kun j hier op het internet wel vinden. Zo doe ik ook scouten. Ik heb niet voor niets pique gescout. Verder vandaag weer gewonnen met een 3-1 overwinning. Man U had vandaag verloren en daardoor sta ik nu 6 punten los.
NickOwnage Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Ja, de AI is heel kut in het vaststellen van prijzen. Of het echt 2x zoveel is als de marktwaarde weet ik niet, het is in ieder geval veel te veel wat je ervoor betaald. Verloren van Sunderland, bah. Paar plaatsen gezakt, het lijkt erop dat ik uiteindelijk officieel verbannen ben uit de top 5. Maar we zullen zien of ik nog terug kan breken. Je kunt ook gewoon een scoutlijst gebruiken. Die kun j hier op het internet wel vinden. Zo doe ik ook scouten. Ik heb niet voor niets pique gescout. Verder vandaag weer gewonnen met een 3-1 overwinning. Man U had vandaag verloren en daardoor sta ik nu 6 punten los. Morgen een belangrijke wedstrijd voor jou. Man Utd VS Liverpool. Word het gelijkspel is het helemaal goed voor jou.
NickOwnage Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 We zullen zien. Ik won van Everton met 3-2 en jij verliest ervan met 3-2.
Leontjuuh-gta Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Ik ben btw Man City hoor. Ik weet niet waarom je mij of Killerzero quote, want Killer is Blackpool. Ik wacht nu nog steeds op me eerste nederlaag:P
NickOwnage Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Ik ben btw Man City hoor. Ik weet niet waarom je mij of Killerzero quote, want Killer is Blackpool. Ik wacht nu nog steeds op me eerste nederlaag:P Ik quote jou.
BoerTijger Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Ik had het je gezegt Nick. ik win mooi met 4-0
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Ik had het je gezegt Nick. ik win mooi met 4-0 Geen commentaar.
BoerTijger Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Manchester City weer gewonnen, Balen
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 5-0 gewonnen tegen Stoke City, Reina geblesseerd.. In de beker tegen Fulham.
TomHagen Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Haha. Hahaha! Inmaak partijtje! 4 - 0 tegen city. Hopsakaas. Kijk mijn wedstrijdschema, ik heb tot nu toe nog constant om en om verloren en gewonnen. Geen uitzondering.
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 (bewerkt) Haha. Hahaha! Inmaak partijtje! 4 - 0 tegen city. Hopsakaas. Kijk mijn wedstrijdschema, ik heb tot nu toe nog constant om en om verloren en gewonnen. Geen uitzondering. Lol, was me nog niet eens opgevallen. Ode aan TomHagen. Bewerkt: 29 december 2010 door NickOwnage
Leontjuuh-gta Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Kwam omdat ik de verkeerde tactiek had ingezet. Ik had verkeerde tactiek bij de verkeerde opstelling en daardoor ga ik er nu met 4-0 onderuit. Maar ik weet zeker dat ik de andere wedstrijden ook weer ga winnen.
Visser23 Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Kwam omdat ik de verkeerde tactiek had ingezet. Ik had verkeerde tactiek bij de verkeerde opstelling en daardoor ga ik er nu met 4-0 onderuit. Maar ik weet zeker dat ik de andere wedstrijden ook weer ga winnen. Blegh, tegen jou (Man City) in de beker vandaag. Lekkere loting voor de eerste ronde. Daarnaast ook 1-0 verloren van Everton.. Gaat lekker.
KillerZero86 Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik sta weer zesde, yes. Ook blij dat Man. City eindelijk eens verloren heeft, twerd al eenzaam daar aan de top. Nu weer tegen Sunderland, maar dan om de beker. De vorige keer werd dat 2-0 tegen, hopen dat t deze keer beter gaat.
Recommended Posts