Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi


KillerZero86

Recommended Posts

Ik sta weer zesde, yes. Ook blij dat Man. City eindelijk eens verloren heeft, twerd al eenzaam daar aan de top. Nu weer tegen Sunderland, maar dan om de beker. De vorige keer werd dat 2-0 tegen, hopen dat t deze keer beter gaat.

Jij doet het goed met BlackPool

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    84

  • BoerTijger

    72

  • Leontjuuh-gta

    55

  • Silverbyte

    44

Volgens mij heb ik eindelijk een goede tactiek gevonden. 0-1 winst op Aston Villa; prima resultaat, als je het spelersmateriaal vergelijkt. Verder ben ik nog steeds een beetje aan m'n selectie aan het sleutelen. Ik zoek nog een goede verdediger (Liefst met doorgroeimogelijkheden) en een keeper van 90+. Er staat er nu eentje op de transfermarkt, maar ik ben bang dat 'ie binnen de kortste keren weg is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het worden er weer 6 ;)

Nee, bekerwedstrijd, dus niks punten. Je bent wel door.

Volgens mij heb ik eindelijk een goede tactiek gevonden. 0-1 winst op Aston Villa; prima resultaat, als je het spelersmateriaal vergelijkt. Verder ben ik nog steeds een beetje aan m'n selectie aan het sleutelen. Ik zoek nog een goede verdediger (Liefst met doorgroeimogelijkheden) en een keeper van 90+. Er staat er nu eentje op de transfermarkt, maar ik ben bang dat 'ie binnen de kortste keren weg is. :puh:

Ja ik heb ook een leuke tactiek gevonden volgens mij. Het kan nog beter, maar ik krijg nu een makkelijk programma, dan hoop ik over een ruim weekje een keeper, verdediger, middenvelder en aanvaller op 100 te hebben. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Toch weer jammer dat ik dan uitgerekend Chelsea tref. 2-0 verlies, dus het is nog te overzien, maar ik had toch graag gezien dat mijn wondertactiek had gewerkt. Ik heb gisteren trouwens Jovanovic van Liverpool gekocht. Prima speler voor in mijn team, en hij was ook lekker betaalbaar. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Toch weer jammer dat ik dan uitgerekend Chelsea tref. 2-0 verlies, dus het is nog te overzien, maar ik had toch graag gezien dat mijn wondertactiek had gewerkt. Ik heb gisteren trouwens Jovanovic van Liverpool gekocht. Prima speler voor in mijn team, en hij was ook lekker betaalbaar. :)

Graag gedaan, jongen. :) Ik moest hem kwijt. Stond al te lang op de transferlijst. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...