NickOwnage Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik sta weer zesde, yes. Ook blij dat Man. City eindelijk eens verloren heeft, twerd al eenzaam daar aan de top. Nu weer tegen Sunderland, maar dan om de beker. De vorige keer werd dat 2-0 tegen, hopen dat t deze keer beter gaat. Jij doet het goed met BlackPool
BoerBanaan Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Jeuh, eindelijk weer eens gewonnen Een 1-0 overwinning van West Ham Utd.
BoerTijger Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 6-0 gewonnen BOEM! Vandaag beker. Ik win:) Gelukkig City verloren en schilt het nog maar 3 punten
Leontjuuh-gta Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 6-0 gewonnen BOEM! Vandaag beker. Ik win:) Gelukkig City verloren en schilt het nog maar 3 punten Maar het worden er weer 6
Remcconen Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 (bewerkt) Eindelijk weer op de winnende toer. Nu mijn 2-0 tegen Blackburn herhalen voor de beker. Bewerkt: 29 december 2010 door Remcconen
BoerTijger Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 6-0 gewonnen BOEM! Vandaag beker. Ik win:) Gelukkig City verloren en schilt het nog maar 3 punten Maar het worden er weer 6 Of 0
Silverbyte Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Volgens mij heb ik eindelijk een goede tactiek gevonden. 0-1 winst op Aston Villa; prima resultaat, als je het spelersmateriaal vergelijkt. Verder ben ik nog steeds een beetje aan m'n selectie aan het sleutelen. Ik zoek nog een goede verdediger (Liefst met doorgroeimogelijkheden) en een keeper van 90+. Er staat er nu eentje op de transfermarkt, maar ik ben bang dat 'ie binnen de kortste keren weg is.
NickOwnage Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Gefeliciteerd Fulham met de 1-0 winst.
TomHagen Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Maar het worden er weer 6 Nee, bekerwedstrijd, dus niks punten. Je bent wel door. Volgens mij heb ik eindelijk een goede tactiek gevonden. 0-1 winst op Aston Villa; prima resultaat, als je het spelersmateriaal vergelijkt. Verder ben ik nog steeds een beetje aan m'n selectie aan het sleutelen. Ik zoek nog een goede verdediger (Liefst met doorgroeimogelijkheden) en een keeper van 90+. Er staat er nu eentje op de transfermarkt, maar ik ben bang dat 'ie binnen de kortste keren weg is. Ja ik heb ook een leuke tactiek gevonden volgens mij. Het kan nog beter, maar ik krijg nu een makkelijk programma, dan hoop ik over een ruim weekje een keeper, verdediger, middenvelder en aanvaller op 100 te hebben.
Silverbyte Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Toch weer jammer dat ik dan uitgerekend Chelsea tref. 2-0 verlies, dus het is nog te overzien, maar ik had toch graag gezien dat mijn wondertactiek had gewerkt. Ik heb gisteren trouwens Jovanovic van Liverpool gekocht. Prima speler voor in mijn team, en hij was ook lekker betaalbaar.
NickOwnage Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Toch weer jammer dat ik dan uitgerekend Chelsea tref. 2-0 verlies, dus het is nog te overzien, maar ik had toch graag gezien dat mijn wondertactiek had gewerkt. Ik heb gisteren trouwens Jovanovic van Liverpool gekocht. Prima speler voor in mijn team, en hij was ook lekker betaalbaar. Graag gedaan, jongen. Ik moest hem kwijt. Stond al te lang op de transferlijst.
Visser23 Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Speel ik eindelijk een keer redelijk tegen City, winnen ze met strafschoppen.. Zooo frustrerend.
NickOwnage Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Speel ik eindelijk een keer redelijk tegen City, winnen ze met strafschoppen.. Zooo frustrerend. Dat is wel erg, jah.
KillerZero86 Geplaatst: 30 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2010 2-0 win op Sunderland. Blackpool zit nog steeds in de beker.
Recommended Posts