Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Recommended Posts

• Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

84

• BoerTijger

72

• Leontjuuh-gta

55

• Silverbyte

44

Geplaatst:

Nou het werden er dan geen 6 punten, maar wel 5 :D

Vandaag weer gewonnen met 1-0 wellis waar, maar ik vind dat sunderland een goede trainer heeft.

Geplaatst:

0-2 verlies tegen Blackburn Rovers, dat niet eens een manager heeft. Ik vraag me sterk af of er wel tactieken bestaan die goed uitpakken bij Birmingham. Na de winst op Aston Villa dacht ik even dat alles weer goed zou komen, maar deze uitslag is weer ver onder de maat. :-(

Geplaatst:

Alweer mijn 3e winst wedstrijd op rij. Hopelijk kan ik nu klimmen in de ranglijst.

Geplaatst:

Mijn allereerste gelijkspel en wel tegen Aston Villa. Ik had op een kleine overwinning gehoopt, maar dit is ook best leuk. Volgende wedstrijd tegen Blackburn en dan heb ik mijn topteam weer beschikbaar. Op hoop van zege dus.

Geplaatst:

Higuain te koop! 38 miljoen, belachelijk veel geld maar dan heb je wel een 23 jarige spits van 95. :D Waarom staat er geen verdediger van 95 op de lijst? :{

Geplaatst:

Higuain te koop! 38 miljoen, belachelijk veel geld maar dan heb je wel een 23 jarige spits van 95. :D Waarom staat er geen verdediger van 95 op de lijst? :{

Verdedigers zijn altijd belachelijk zeldzaam. Gister wel even een keeper op de kop getikt die naar de maatstaven van Blackpool lekker sterk is. Hopen dat het lekker veel tegendoelpunten scheelt.

Geplaatst:

Ik zeg niks.

Hmmpf, had net genoeg geld. :-( Had het nieuwtje beter niet hier kunnen plaatsen achteraf. 0_0

Geplaatst:

Na het vuurwerk afsteken en 't vreten en zuipen maar gelijk even de uitslagen gecheckt. En zowaar: 1-2 winst op Bolton Wanderers! Het is niet veel, maar het geeft aan dat deze tactiek veelbelovend is. Ik houd dit een paar dagen aan, en dan kijk ik wel verder. Voor nu ben ik tevreden. :)

Geplaatst:

Na het vuurwerk afsteken en 't vreten en zuipen maar gelijk even de uitslagen gecheckt. En zowaar: 1-2 winst op Bolton Wanderers! Het is niet veel, maar het geeft aan dat deze tactiek veelbelovend is. Ik houd dit een paar dagen aan, en dan kijk ik wel verder. Voor nu ben ik tevreden. :)

Grrrr, je verpest mijn carrière :(

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...