Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Recommended Posts

Geplaatst:

Welkom terug in de top 5, Blackpool! 3-0 overwinning op Blackburn Rovers, nu tegen de Bolton Wanderers.

• Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

84

• BoerTijger

72

• Leontjuuh-gta

55

• Silverbyte

44

Geplaatst: (bewerkt)

3-2 van Westham gewonnen. ;) Op naar Arsenal. :clown:

Edit: Uiteindelijk uitgerekend Carragher die mij de 3-2 schenkt! :clown:

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

2-0 tegen Bolton Wanderers. Sta nu 4de. Ben ik trots op :)

Geplaatst:

Haha, en of ik nu de goede tactiek heb gevonden! 4-1 winst op Everton maar liefst, een ploeg die op papier toch een stuk sterker is. Ik denk dat ik m'n sleutel tot succes gevonden heb. :sigaar:

Komende wedstrijd is Liverpool-uit. Dat kan heel lastig worden, maar ik heb hoop op een goed resultaat.

Geplaatst:

En ik blijf maar doorgaan met winnen. Vandaag 2-0 (zakelijk) gewonnen van Wigan Atlhetic. Op naar de volgende tegenstander.

Geplaatst:

Ik ben nu zeker over mijn tactiek. Liverpool verslagen. :) Op naar Man Uni...

Geplaatst:

Ik ben nu zeker over mijn tactiek. Liverpool verslagen. :) Op naar Man Uni...

Alsjeblieft, Winnen ff :puh: Ik duim voor Remcconen :D

Geplaatst:

Het gaat nu wel heel lekker, moet ik zeggen. 2-3 winst op Liverpool. Ik was al tevreden geweest met een gelijkspel, maar dit is natuurlijk helemaal top. Komende wedstrijd Manchester United. Dát ga ik waarschijnlijk niet winnen, maar met een beetje geluk sleep ik er toch nog een punt uit.

Geplaatst:

Het gaat weer de goeie kant in. Vandaag met 4-0 gewonnen van Aston Villa. Op naar Blackburn Rovers.

@Silverbyte wel winnen van Man U hea :puh:

Geplaatst:

0-1 verloren van Everton, helaas. Zat er zo langzamerhand ook wel weer in, een wedstrijd verliezen. Sta er nog steeds prima voor, 5de nu.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...