NickOwnage Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Het gaat nu wel heel lekker, moet ik zeggen. 2-3 winst op Liverpool. Ik was al tevreden geweest met een gelijkspel, maar dit is natuurlijk helemaal top. Komende wedstrijd Manchester United. Dát ga ik waarschijnlijk niet winnen, maar met een beetje geluk sleep ik er toch nog een punt uit. Gefeliciteerd. Ik zak btw hard.
KillerZero86 Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 (bewerkt) So steady as she goes.. 3-0 gewonnen van Liverpool, op naar Manchester United. Zit als aardig vastgevroren op de 5de plaats. Bewerkt: 4 januari 2011 door KillerZero86
Leontjuuh-gta Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Vandaag weer eens een lekkere uitslag, 5-0 gewonnen van Blackburn. Mooi is dat Man U heeft gelijk gespeeld en dat ik nu 7 punten los sta van Man U. Op naar de volgende wedstrijd tegen Bolton Wanderers.
BoerTijger Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Mooi is dat Man U heeft gelijk gespeeld
NickOwnage Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 So steady as she goes.. 3-0 gewonnen van Liverpool, op naar Manchester United. Zit als aardig vastgevroren op de 5de plaats. Nou, ik zit duidelijk niet vast gevroren, donder alleen maar meer naar onderen.
Silverbyte Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Aah, lekker. Gelijkspel tegen Manchester United. Precies de uitslag waar ik op gegokt had. Mijn teamwaarde stijgt ook met de dag, omdat ik gewoon een paar hele leuke talenten in m'n selectie heb zitten. En ik heb eindelijk een goede keeper weten binnen te hengelen, namelijk Almunia van Arsenal. 91, dus da's al een hele verbetering ten opzichte van Foster. Op naar Stoke City. Eitje.
BoerTijger Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Aah, lekker. Gelijkspel tegen Manchester United. Precies de uitslag waar ik op gegokt had. Mijn teamwaarde stijgt ook met de dag, omdat ik gewoon een paar hele leuke talenten in m'n selectie heb zitten. En ik heb eindelijk een goede keeper weten binnen te hengelen, namelijk Almunia van Arsenal. 91, dus da's al een hele verbetering ten opzichte van Foster. Op naar Stoke City. Eitje. Ben er niet zo blij mee
TomHagen Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Lol, van de tiende naar de zesde plek in één dag. Hopelijk kan ik dit niveau vasthouden.
NickOwnage Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Lol, van de tiende naar de zesde plek in één dag. Hopelijk kan ik dit niveau vasthouden. Bij mij is het bijna andersom. Van 5 naar 9. :$
Silverbyte Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Mocht het jullie nog niet zijn opgevallen: ik heb Hargreaves op de transferlijst gezet voor een slordige elf miljoen pingels. Hij past niet zo goed meer in m'n selectie, en ik heb al een andere middenvelder op het oog, dus hij mag voor een zacht prijsje weg. Wie het eerst komt, het eerst maalt.
KillerZero86 Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 voor 1,1 mln hebben we een deal. Best droog om te zien: Blackpool krijgt een financiële injectie, en hup daar gaat de rest
Leontjuuh-gta Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Vandaag maar weer eens gewonnen van Bolton. Een mooie 2-0 overwinning. Zo blijf ik lekker mij koppositie vasthouden. Jammer dat Blackpool vandaag verloren heeft van Man U...
Silverbyte Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Het gaat nog steeds lekker: 1-5 winst op Stoke City. Hargreaves is inmiddels ook verkocht, en van de opbrengsten heb ik Coquelin en Acosta kunnen kopen. De laatste is een middenvelder van 22 jaar met een algemene rating van 81. Voor slechts vier miljoen had ik 'm binnen. Opmerkelijk dat niemand hem eerder heeft opgemerkt. Maar goed, komende wedstrijd is tegen Tottenham Hotspur. Lastig, maar ik denk dat een gelijkspel haalbaar is.
BoerTijger Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Het gaat nog steeds lekker: 1-5 winst op Stoke City. Hargreaves is inmiddels ook verkocht, en van de opbrengsten heb ik Coquelin en Acosta kunnen kopen. De laatste is een middenvelder van 22 jaar met een algemene rating van 81. Voor slechts vier miljoen had ik 'm binnen. Opmerkelijk dat niemand hem eerder heeft opgemerkt. Maar goed, komende wedstrijd is tegen Tottenham Hotspur. Lastig, maar ik denk dat een gelijkspel haalbaar is. Mijn basis opstelling is 90 + dus wat moet ik dan met een 81er ?
BoerTijger Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Een mooie 3-1 overwinning op Blackpool
Recommended Posts