Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn basis opstelling is 90 + dus wat moet ik dan met een 81er ?

Dat zeg je nu wel, maar ik heb die spelers natuurlijk gekocht om te trainen. Als je ze een paar dagen lang met succes traint, schieten ze zo richting de 90. Ik koop liever een jonge speler van 80 dan een oude speler van 90, omdat die geen groeimogelijkheden meer heeft, en je daar op den duur dus minder aan hebt. Als ik Hargreaves nog veel beter had kunnen maken, dan had ik hem natuurlijk wel in mijn selectie gehouden. Maar mijn middenvelders zitten verder ook allemaal tegen de 90 aan, dus dan is het tijd voor een vervanger.

• Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

84

• BoerTijger

72

• Leontjuuh-gta

55

• Silverbyte

44

Geplaatst:

Mijn basis opstelling is 90 + dus wat moet ik dan met een 81er ?

Dat zeg je nu wel, maar ik heb die spelers natuurlijk gekocht om te trainen. Als je ze een paar dagen lang met succes traint, schieten ze zo richting de 90. Ik koop liever een jonge speler van 80 dan een oude speler van 90, omdat die geen groeimogelijkheden meer heeft, en je daar op den duur dus minder aan hebt. Als ik Hargreaves nog veel beter had kunnen maken, dan had ik hem natuurlijk wel in mijn selectie gehouden. Maar mijn middenvelders zitten verder ook allemaal tegen de 90 aan, dus dan is het tijd voor een vervanger.

Ik heb al 4 spelers die harstikke goed trainen. Maar ik zoek eigenlijk wel een extra verdediger rond de 90

Geplaatst:

En mijn tactiek lijkt niet meer te werken. verlies, gelijk, verlies...

Geplaatst:

En mijn tactiek lijkt niet meer te werken. verlies, gelijk, verlies...

Nee, mijne werkt ook al niet meer. Heb hem nu veranderd, maar word weer bagger. Moet tegen Fulham, ik hoop op een kleine winst. :) Dan gaat het weer berg opwaarts. :D

Geplaatst:

Je moet ook 1 keer een tactiek instellen en het daarmee doen. Als het echt kut gaat moet je eens wisselen, maar het spel calculeert een bepaald voordeel in als je lange tijd met 1 tactiek werkt. Van dat voordeel geniet ik nu enorm, zo kan ik zelfs Manchester United (die puur op stats Blackpool af zou moeten slachten) een tegendoelpunt bezorgen.

Geplaatst:

Je moet ook 1 keer een tactiek instellen en het daarmee doen. Als het echt kut gaat moet je eens wisselen, maar het spel calculeert een bepaald voordeel in als je lange tijd met 1 tactiek werkt. Van dat voordeel geniet ik nu enorm, zo kan ik zelfs Manchester United (die puur op stats Blackpool af zou moeten slachten) een tegendoelpunt bezorgen.

Ik vind dat eigenlijk niks zeggen. Een tegendoelpunt is zo gemaakt. Het is gewoon zo, je hebt een goede tactiek of je hebt er geen. Heeft volgens mij niks mee te maken als je lang met dezelfde tactiek speelt..

Geplaatst:

een mooie 1-0 winst op chelsea :)

Sh*t.... Jammer dat je gewonnen heb. Ik zie jou heel graag verliezen :puh:

Vandaag weer gewonnen Everton even ingemaakt met 4-0. Nu op naar Chelsea in de beker. Die moet ik winnen, want ik zou wel eens nog een keer een dubbel pakken met een club als Man City. Heb het al een keer met PSV gedaan.

Geplaatst:

Vandaag weer gewonnen Everton even ingemaakt met 4-0. Nu op naar Chelsea in de beker. Die moet ik winnen, want ik zou wel eens nog een keer een dubbel pakken met een club als Man City. Heb het al een keer met PSV gedaan.

Andersom niet dan? Jij staat harstikke veilig daar man xD

Geplaatst:

Andersom niet dan? Jij staat harstikke veilig daar man xD

Ha ha, dat snap ik.

Ja, ik weet wel dat ik veilig sta, maar je hoeft maar een paar keer te verliezen en je staat weer 2e... Ik wil alleen zo groot mogelijk voorsprong hebben op de nummer 2. Jammer dat Adebayor geschorst is en Silva geblesseerd is. Zijn toch wel een van mij betere spelers.

Geplaatst:

Tactiek weer iets aangepast en West Ham van tafel geveegd. 7-2 winst. :)

Geplaatst:

3-0 verloren van Fulham.

Ik doe officieel niet meer mee voor de top 5. :klap:

En welke club ben jij dan en welke doelstelling heb jij??

Geplaatst:

3-0 verloren van Fulham.

Ik doe officieel niet meer mee voor de top 5. :klap:

En welke club ben jij dan en welke doelstelling heb jij??

Liverpool Doelstelling 4e huidig: 11e

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...