Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Recommended Posts

Geplaatst:

Nog nooit meegemaakt dit. Ik win met 2-0, maar zak wel een plaats. :-( Blackpool had een minder doelsaldo, maar nu beter door zijn 4-0 winst. Maar goed, nu even kijken of ik van Arsenal kan winnen.

• Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

84

• BoerTijger

72

• Leontjuuh-gta

55

• Silverbyte

44

Geplaatst:

Had je gehoopt. Vorige keer verloor je ook al zal nu misschien ook wel eens kunnen gebeuren.

Jammer uitgeschakeld voor de beker. Nu kan ik me dan wel helemaal focussen op de competitie, want mijn doelstelling is nu wel om 1e te eindigen.

Geplaatst:

Moet tegen Man. City. Die krijg ik aan de kont.

Lees je wel goed!?

Ooww... wacht ik begreep jouw uitdrukking niet. Nu begrijp ik hem

Geplaatst:

Jeej ben door in de beker :)

Ik ook! Wel een beetje onterecht want Arsenal had meer doelpogingen, maar dat komt ook door mijn keeper, Tim Kruk. :D

Geplaatst:

4-1 Winst op fulham.

Vanavond de belangerijkste wedstrijd van het programma.

Manchester City. Nu ga ik winnen :)

Geplaatst:

Wat boertijger al zegt vanavond de belangrijkste wedstrijd. Komt Man U weer terug in de race voor het kampioenschap of pak Man City 10 punten voorsprong op de nummer 2. Ik hoop het laatste :puh:

Vandaag ook weer gemakkelijk gewonnen. Een mooie 2-0 overwinning op Liverpool.

Geplaatst:

Arsenal met 0-3 weggespeeld. Prima resultaat, al won ik de vorige keer ook al van ze. Remco mag wel aan de bak, want met een tiende plaats presteert hij ver onder de maat. Ondertussen zit ik West Ham op de hielen. Ik loop zes punten achter op de nummer tien, wat mijn doelstelling is. Wordt lastig om dat in te halen, maar het is nog mogelijk.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zet mijn opstelling nu op ultra defensief.

Ik moet nu tegen Sunderland, als ik die niet win..

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

De derby van Manchester kent deze editie geen winnaar. De uitslag was 2-2... Ik blijf toch nog 7 punten voor op Manchester U.

Geplaatst:

Ja, ik ook, maar had toch misschien wel wat meer ingezeten.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...