Jump to content

Schoonmaakbeurt


Dutchy3010

Recommended Posts

GTAGames.nl afbeelding
Als vrouw zijnde is het natuurlijk mijn taak om zo nu en dan de bezem door dit forum te halen en het forum een goede schoonmaakbeurt te geven. Het belangrijkste is het veranderen van de GTA fora op de index. De Stories zijn samengevoegd en de Trilogie GTA's eveneens. Die zijn stuk voor stuk niet bepaald populair (meer), en samenvoegen lijkt ons dan de beste oplossing.

Daarnaast is het "Hosted Projects" subforum weer opgeschoond. Mafia Stories en GLD hebben elk een topic gekregen in de (Textures & Modelling) Showroom, hun eigen fora zijn opgeheven. Jammer van zulke goede en veelbelovende projecten.

Tot zover deze mededeling. :D
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    6

  • Dutchy3010

    4

  • Svenie

    3

  • Guardian1980

    3

Had nandro toch gelijk. :D

Ik neem toch aan dat je daar geen moment aan twijfelde...? :{

Je moest eens weten. :$

Jij weet niet eens waar 't over gaat :7

Vergeet ik Jet in m'n vorige post nog te complimenteren ook...het wordt ook al bijna vanzelfsprekend dat zij de hele boel opruimt. Maar goed bezig hoor, madame! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Toch treurig dat de interesse voor de games afneemt, dat is immers toch waar GTAForum in de kern om draait. Nu heb ik zelf ook geen recht van spreken aangezien ik mijn gezicht daar tegenwoordig niet meer laat zien, maar ik denk nog regelmatig terug aan mijn hoogtijdagen daar. Snel VWO-er eens opzoeken voor een pilsje. :bier:

Prima werk weer, dat wel! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ergens jammer van die subfora van de moddingprojecten, maar ik denk dat de mensen die eraan hebben gewerkt de lol en de wijsheid aan hebben gehad en opgestoken die je niet met 'kleine' mods kunt verkrijgen. Het ruimt ten slotte wel op :puh:.

Kudos dus voor de medewerkers van die mods, jammer dat de tijd de wind moest zijn die die projecten uitdoofde :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...