Jump to content

Schoonmaakbeurt


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    6

  • Dutchy3010

    4

  • Svenie

    3

  • Guardian1980

    3

Nou heb ik toch wel m'n gevoelens voor deze schoonmaak, aangezien de schoonmaak zich het meest heeft laten voorkomen in de GTA fora. Wij zijn tenslotte een GTA forum, en als we dit soort fora gaan combineren heb ik toch het gevoel dat de doelgroep iets heel anders wordt. Zo had ik ook al mijn vraagtekens bij de awards met awards zoals 'Beste Trilogy Kenner', want daar stimuleer je leden niet mee om overal te gaan posten, het gaat toch wat je over het algemeen over die GTA's weet, en niet of je er in uitblinkt.

Maarja, jammer dat het met die fora zo moet aflopen...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou heb ik toch wel m'n gevoelens voor deze schoonmaak, aangezien de schoonmaak zich het meest heeft laten voorkomen in de GTA fora. Wij zijn tenslotte een GTA forum, en als we dit soort fora gaan combineren heb ik toch het gevoel dat de doelgroep iets heel anders wordt. Zo had ik ook al mijn vraagtekens bij de awards met awards zoals 'Beste Trilogy Kenner', want daar stimuleer je leden niet mee om overal te gaan posten, het gaat toch wat je over het algemeen over die GTA's weet, en niet of je er in uitblinkt.

Maarja, jammer dat het met die fora zo moet aflopen...

+1

Link to comment
Delen op andere websites

Niet oorzaak en gevolg door elkaar gaan halen, hè.. De indexwijziging is voortgekomen uit de activiteit (of eerder het ontbreken daarvan) op de diverse fora uit het afgelopen jaar, die zijn samengevoegd.

Wat de Award betreft ben ik het overigens wel deels met je eens, daar kunnen we volgend jaar best eens gewoon per GTA een Award voor uitdelen. Ik zou zeggen, laten we elkaar eraan herinneren dat we het voorstellen als aparte categorieën. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou heb ik toch wel m'n gevoelens voor deze schoonmaak, aangezien de schoonmaak zich het meest heeft laten voorkomen in de GTA fora. Wij zijn tenslotte een GTA forum, en als we dit soort fora gaan combineren heb ik toch het gevoel dat de doelgroep iets heel anders wordt. Zo had ik ook al mijn vraagtekens bij de awards met awards zoals 'Beste Trilogy Kenner', want daar stimuleer je leden niet mee om overal te gaan posten, het gaat toch wat je over het algemeen over die GTA's weet, en niet of je er in uitblinkt.

Maarja, jammer dat het met die fora zo moet aflopen...

+1

+1. Het probleem is dat er naar het aantal actieve gebruikers, te weinig mensen zijn die hier nog rondhangen voor GTA. Laat ons zeggen dat 90% van de mensen hier actiever is in de onzin fora dan de GTA fora en dat 30% op een jaar tijd geen enkel GTA forum bezoekt. Tijden veranderen zeker, en helaas zijn het de GTA fora die het moeten bekopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er geen vragen meer komen, kan niemand daarin uitblinken. Hoe vaak kan je uitblinken op VC gebied? Dan wordt ineens iemand genomineerd die sinds en jaar en dag niet meer post, of 2 maanden te laat reageert in een topic (wat absoluut geen zin meer heeft). Of moet je iemand beoordelen op "goed in dat spel" omdat die reageert in "wat is het leukste voertuig", of iets in die trend? Vroeger was het anders. Toen waren er 30 topics met vragen over GTA per dag, nu met geluk 3. Toen waren er misschien 3 topics in Lifestyle, nu zijn dat er 30. Het is inderdaad verschoven en dat is jammer. Daar kunnen wij, de crew, echter niets aan doen. Een award voor elke afzonderlijke GTA heeft dus geen zin meer; als er geen vragen zijn kan iemand ook niet "bewijzen" dat hij goed is in een GTA. Wat betreft de index is het gewoon simpel: een subforum met nauwelijks 1 (interessante) post per dag, hoort niet op de index. Natuurlijk is het een GTA, natuurlijk moet er een subforum blijven (dat zal niet veranderen), maar een plaats op de index is tamelijk nutteloos als (vrijwel) niemand er post.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...